ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Гондарева Галина Вікторівна, заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Дата:

21.07.2021

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 3
Про внесення змін до фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Каховський міський центр первинної медико-санітарної допомоги  Каховської міської ради» на 2021 рік

Відповідно до ст. ст. 75,78 Господарського кодексу України, зважаючи на необхідність коригування фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Каховський міський центр первинної медико-санітарної допомоги  Каховської міської  ради» на 2021 рік, що пов’язано зі збільшенням коштів на фінансування підприємства за рахунок передачі іншої субвенції з міського бюджету Таврійської територіальної громади та районного бюджету Каховського району, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,  міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Внести зміни до фінансового плану комунального некомерційного підприємства «Каховський міський центр первинної медико-санітарної допомоги  Каховської міської  ради» на 2021 рік, у зв’язку з чим викласти та затвердити фінансовий план підприємства на 2021 рік в новій редакції (додається).

2. Відповідальність за виконання цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Гондарева Г.В.).

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва (Радченко О.В.).

Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішенням _______сесії міської ради ________скликання від ____ ____________№_____
Міський голова ________________ Віталій Немерець
(підпис) (ПІП)
Проект
Попередній
Уточнений
Зміни Х
зробити позначку "Х"
коди
Підприємство КНП "Каховський МЦПМСД" за ЄДРПОУ 38740016
Організаційно-правова форма комунальне підприємство за КОПФГ 150
Територія Каховська міська територіальна громада за КОАТУУ 6510400000
Орган управління Каховська міська рада за СПОДУ
Галузь медицина за ЗКГНГ
Вид діяльності діяльність лікарняних закладів за КВЕД 86.10
Одиниці виміру: тис. гривень
Форма власності комунальна
Середньооблікова кількість штатних працівників 187
Місцезнаходження м.Каховка вул. Велика Куликовська,73
Телефон (05536) 2-12-01
Прізвище та ініціали керівника Антоненко О.А.
ФІНАНСОВИЙ ПЛАН ПІДПРИЄМСТВА НА 2021 РІК
Основні фінансові показники підприємства
код рядка факт минулого року Фінансовий план поточного року Прогноз за кварталами
I квартал II квартал III квартал IV квартал
I. Формування фінансового результату підприємства Таврійське МТГ зал. 21389
1.1 Доходи від операційної діяльності 2240 - 4869
Дохід від реалізації робіт і послуг 100 26303,7 25451,9 7214,9 6079,0 6079,0 6079,0 2250 - 1500
дохід від реалізації робіт і послуг (за договором з НСЗУ) 101 26277,3 24511,9 7032,4 5826,5 5826,5 5826,5 2730 - 15020
дохід від реалізації робіт і послуг ( платні медичні послуг) 102 26,4 940,0 182,5 252,5 252,5 252,5
Кошти з місцевих бюджетів за програмою розвитку та фінансової підтримки 110 5112,0 1986,2 645,0 685,0 656,2 0,0
Кошти з місцевих бюджетів за цільовими програмами, у т.ч.: 120 323,0 2133,0 1093,0 533,0 288,0 219,0
Програма захисту населення в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19 спричиненої короновірусом SAPS-CoV-2 121 323,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Програма економічного, соціального та культурного розвитку Каховської територіальної громади на 2021 рік 122 0,0 1465,1 925,0 365,0 120,0 55,1
Міська програма соціального захисту людей похилого віку, осіб з інвалідністю підтримки сім'ї, утвердження гендерної рівності та протидії торгівлі людьми на 2020-2024 роки 123 0,0 667,9 168,0 168,0 168,0 163,9
Інші доходи від операційної діяльності, в т.ч.: 130 114,1 403,5 150,9 80,7 80,7 91,2
дохід від оренди активів 131 0,0 109,3 0,0 36,7 36,7 35,9
дохід від реалізації необоротних активів 132 4,8 10,3 2,0 2,5 2,5 3,3
Інший операційний дохід (благодійні внески, дарунки, компенсація за комунальні послуги від орендарів, тощо) 133 109,3 283,9 148,9 41,5 41,5 52,0
1.2 Доходи від неопераційної діяльності
Доходи від неопераційної діяльності, в т.ч.: 140 146,3 619,0 58,5 427,5 71,0 62,0
неопераційний дохід, від амортизації по НА та ОЗ, що отримані як цільове фінансування та безоплатно 141 140,8 609,0 58,5 427,5 61,0 62,0
інший неопераційний дохід (оприбуткування від списання тощо) 142 5,5 10,0 0,0 0,0 10,0 0,0
Разом (сума рядків 100-140) 150 31999,1 30593,6 9162,3 7805,2 7174,9 6451,2
1.2. Витрати
Витрати на оплату праці 200 21483,2 19791,2 5040,0 5034,8 4922,5 4793,9
Нарахування на оплату праці 210 4739,4 4576,1 1174,6 1148,5 1133,3 1119,7
Обовязкові платежі до бюджетів усіх рівнів 220 7,7 20,0 5,0 5,0 5,0 5,0
Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 230 794,8 682,3 544,0 62,4 59,2 16,7
Медикаменти та перевязувальні матеріали 240 1487,0 1180,5 650,0 148,3 181,0 201,2
Продукти харчування 250 43,7 19,6 9,8 9,8 0,0 0,0
Оплата послуг (крім комунальних) 260 725,3 746,9 535,0 20,0 140,1 51,8
Службові відрядження 270 34,5 118,5 80,0 10,0 8,5 20,0
Оплата комунальних послуг та енергоносіїв, в т.ч.: 280 708,5 1354,1 737,0 538,3 47,4 31,4
оплата теплопостачання 281 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
оплата водопостачання та водовідведення 282 40,4 48,1 35,6 12,5 0,0 0,0
оплата електроенергії 283 265,0 482,2 220,6 213,5 28,9 19,2
оплата природного газу 284 374,2 807,2 472,5 308,0 14,8 11,9
оплата інших енергоносіїв 285 28,9 16,6 8,3 4,3 3,7 0,3
оплата енергосервісу 286 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0 0,0
Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів розвитку 290 13,3 22,0 10,0 5,5 5,0 1,5
Інші поточні видатки (пільгові рецепти) 300 438,4 667,9 266,9 178,1 157,9 65,0
Амортизація 310 496,2 904,5 120,0 454,5 165,0 165,0
Інші витрати 320 1257,4 550,0 0,0 200,0 350,0 0,0
Разом (сума рядків 200-320) 330 32229,4 30633,6 9172,3 7815,2 7174,9 6471,2
1.3. Елементи операційних витрат
Матеріальні затрати 400 5030,0 4005,4 2485,8 784,3 432,7 302,6
Витрати на оплату праці 410 21483,2 19791,2 5040,0 5034,8 4922,5 4793,9
Відрахування на соціальні заходи 420 4739,4 4576,1 1174,6 1148,5 1133,3 1119,7
Амортизація 430 496,2 904,5 120,0 454,5 165,0 165,0
Інші операційні витрати 440 480,6 1356,4 351,9 393,1 521,4 90,0
Разом (сума рядків 400-440) 450 32229,4 30633,6 9172,3 7815,2 7174,9 6471,2
1.4. Інвестиційна діяльність
Доходи від інвестиційної діяльності, у т.ч.: 500 3077,6 590,0 10,0 210,0 370,0 0,0
Доходи з місцевого бюджету цільового фінансування по капітальних видатках 501 2752,2 550,0 0,0 200,0 350,0 0,0
Капітальні інвестиції усього , у т.ч.: 510 3077,6 590,0 10,0 210,0 370,0 0,0
капітальне будівництво 511 0,0
придбання (виготовлення) основних засобів 512 1820,2 40,0 10,0 10,0 20,0 0,0
придбання (виготовлення) інших необоротних матеріальних активів 513 0,0
придбання (створення) нематеріальних активів 514 0,0
модернізація, модифікація (добудова, дообладнання, реконструкція) основних засобів 515 0,0
капітальний ремонт 516 1257,4 550,0 0,0 200,0 350,0 0,0
1.5. Фінансова діяльність
Доходи від фінансової діяльності за зобовязаннями, у т.ч.: 600 251,8 80,0 20,0 20,0 20,0 20,0
кредити 601
позики 602
депозити 603
відсотки одержані 604 251,8 80,0 20,0 20,0 20,0 20,0
Інші надходження (розшифрувати) 610
Витрати від фінансової діяльності за зобовязаннями, у т.ч.: 620
кредити 621
позики 622
депозити 623
Інші витрати (розшифрувати) 630
УСЬОГО ДОХОДІВ 700 32250,9 30673,6 9182,3 7825,2 7194,9 6471,2
УСЬОГО ВИТРАТ 800 32229,4 30633,6 9172,3 7815,2 7174,9 6471,2
ЧИСТИЙ ФІНАНСОВИЙ РЕЗУЛЬТАТ 900 21,5 40,0 10,0 10,0 20,0 0,0
II. Розподіл чистого прибутку
Залишок нерозподіленого прибутку минулих періодів (непокритого збитку) 2000 Х Х Х Х Х Х
Напрямки розподілу чистого прибутку, в т.ч.: (розшифрувати) 2010 21,5 40,0 10,0 10,0 20,0 0,0
Оновлення медичного обладнання та матеріально-технічної бази 2011 21,5 40,0 10,0 10,0 20,0 0,0
III. Додаткова інформація
на 01.01 на 01.04 на 01.07 на 01.10
Штатна чисельність 3000 - - 198,25 186,5 184,25 184,25
Вартість основних засобів 3010 - - 7425,2 8398,8 8418,8 8438,8
Податкова заборгованість 3020 - - - - - -
Неустойки (штрафи, пені) 3030 - - - - - -
Заборгованість перед працівниками за заробітною платою 3040 - - - - - -
Дебіторська заборгованість 3050 - - - - - -
Кредиторська заборгованість 3060 - - - - - -
Директор _________________ Антоненко О.А.
підпис