ОПИС ДОКУМЕНТУ

Автор:

Кашулін Андрій Геннадійович,начальник відділу міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла

Дата:

18.03.2020

ДРУК ПРОЄКТУ РІШЕННЯ

ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 18
Про міську цільову комплексну Програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2020-2024 роки

З метою реалізації у місті державної політики у сфері цивільного захисту, забезпечення охорони життя, здоров’я людей та навколишнього природного середовища, для запобігання та реагування на надзвичайні події та ситуації, створення оперативного матеріального резерву, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанов Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року № 11 "Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту", від 11 березня 2015 року № 101 “Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту”, керуючись пунктом 22 частини 1 статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Каховська міська рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити міську цільову комплексну Програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2020-2024 роки (додається).

2. Фінансовому управлінню Каховської міської ради при формуванні видатків міського бюджету на 2020-2024 роки передбачити кошти для реалізації Програми.

3. Відповідальність за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Кожем'якін О.В.).

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань роботи житлово-комунального господарства, охорони навколишнього середовища (Потоскуєв О.В.).

Міський голова А.А. Дяченко

ПОГОДЖЕНО

Начальник Каховського МРУ

ГУ ДСНС України у Херсонській обл

Берещенко І. М.

ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення міської ради

від __________ №________--.

МІСЬКА ЦІЛЬОВА КОМПЛЕКСНА ПРОГРАМА

ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ І ТЕРИТОРІЙ ВІД НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ТЕХНОГЕННОГО

ТА ПРИРОДНОГО ХАРАКТЕРУ

на 2020 — 2024 роки

м. КАХОВКА — 2020 р.

Вступ

З метою реалізації в місті державної політики у сфері цивільного захисту на сучасному етапі розвитку, забезпечення охорони життя та здоров’я людей, національного багатства і навколишнього природного середовища, що потребує здійснення заходів інженерного захисту території міста від надзвичайних ситуацій - проведення робіт з берегоукріплення, проведення реконструкції систем централізованого оповіщення населення, придбання паливно-мастильних матеріалів та іншого майна для запобігання та реагування на надзвичайні події та ситуації, створення оперативного матеріального резерву для забезпечення реагування на надзвичайні ситуації, відповідно до Кодексу цивільного захисту України, постанов Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року № 11 "Про затвердження Положення про єдину державну систему цивільного захисту", від 11 березня 2015 року № 101 “Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту”, розроблено міську цільову комплексну Програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2020 – 2024 роки (далі – Програма).

І Загальна характеристика Програми

Ініціатор розроблення програми

Відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла виконавчого комітету Каховської міської ради

Підстава для розроблення Програми

Кодекс цивільного захисту України

Розробник Програми

Відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла міської ради

Співрозробники Програми

ДПРЧ-13 Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області

Відповідальні виконавці Програми

Управління освіти Каховської міської ради, ДПРЧ-13 Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області, КП “Комунальне транспортне підприємство”

Учасники програми

Відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла міської ради, ДПРЧ-13 Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Херсонській області

Терміни реалізації Програми

2020 - 2024 роки

Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Бюджет міста Каховки

Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, усього

3532,8 тис. грн.

у тому числі бюджетних коштів

3132,8 тис. грн.

з них коштів міського бюджету

3132,8 тис. грн.

Інші джерела фінансування не заборонені законодавством

(спонсорська допомога)

400,0 тис. грн.

Головний розпорядник коштів міського бюджету

Фінансове управління Каховської міської ради

Основні джерела фінансування Програми

Бюджет міста Каховки

IІ Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма

Місто є зоною можливого ризику виникнення аварій і катастроф (урагани, буревії, сильні опади, град, часткове підтоплення територій, обмерзання, аномальна спека, аварії на інженерних мережах, спорудах).

До найбільш небезпечних надзвичайних ситуацій техногенного характеру, які можуть виникнути на території міста - аварії на потенційно небезпечних об’єктах.

На території міста розташовано 29 потенційно-небезпечних об’єкта.

Враховуючи, економічний стан розвитку регіону, рівень зношуваності обладнання деяких промислових підприємств міста, ризик виникнення небезпечних подій, які в подальшому можуть кваліфікуватись як надзвичайні ситуації техногенного характеру, постійно збільшується.

Лише на одному об’єкті підвищеної небезпеки працює локальна (об’єктова) система раннього виявлення надзвичайних ситуацій.

Упродовж останніх років місто потрапляє в зони природних надзвичайних ситуацій (буревії, шторми, таке інше).

Аналіз небезпечних подій вказує, що основними причинами виникнення техногенних аварій та збільшення їх негативного впливу є:

  • послаблення механізму регулювання безпеки у виробничій сфері, зниження стійкості виробництва до аварій;

  • технічна складність виробництва, великий обсяг транспортування, зберігання і використання небезпечних (шкідливих) речовин, матеріалів та виробів, накопичення відходів виробництва;

  • зношеність основних виробничих фондів, відсутність фінансування заходів їх оновлення;

  • відсутність спеціалізованої техніки для організації водовідведення підтоплених опадами територій;

  • зниження кваліфікаційного і професійного рівня персоналу об’єктів підвищеної небезпеки.

Кардинальним рішенням питання боротьби з підтопленням поверхневими водами територій, може бути організація водовідведення, яке дозволить уникнути накопичення великих обсягів води. Відкачування поверхневих вод ефективно при локальному затопленні та потребує використання спеціалізованої техніки безпосередньо для цього призначеною. Пожежні авто, які використовуються для цього мають багато обмежень (чистота води, маневровість, глибина забору і та інше), які роблять їх неефективними при ліквідації підтоплень.

Для оперативної ліквідації поверхневого підтоплення в місті, необхідно виконати наступні завдання:

  • відновити природні та штучні шляхи стоку води;

  • відремонтувати та очистити дренажні системи від сміття;

  • придбати достатню кількість пристроїв для відкачування води;

  • передбачити резерв паливо-мастильних матеріалів для даних цілей;

  • передбачити фінансовий резерв для ліквідації надзвичайних ситуацій подібного характеру.

Одним з основних завдань органів виконавчої влади є організація системи оповіщення керівного складу центральних і відповідних органів цивільного захисту, підприємств, установ і організацій, населення про загрозу виникнення надзвичайних ситуацій природного, техногенного та воєнного характеру в мирний час, в особливий період і у воєнний час та постійне інформування їх про обстановку в зоні можливого ураження з метою вжиття ефективних заходів захисту населення, промислових і об’єктів.

Основною метою проведення реконструкції системи централізованого оповіщення є створення умов для забезпечення безпеки населення і територій, підвищення рівня їх захисту від впливу шкідливих техногенних, природних та екологічних факторів, шляхом удосконалення МАСЦО, для своєчасного оповіщення про загрозу та виникнення надзвичайних ситуацій і постійне інформування органів цивільного захисту і населення про їх перебіг з використанням сучасних цифрових технологій. При цьому, пріоритетним у ході модернізації системи оповіщення має стати встановлення кінцевих енергозберігаючих пристроїв (сирен, гучномовців, світлових табло) в усіх районах міста (у місцях масового скупчення людей, біля адміністративних будівель) з можливістю централізованого управління від оперативно-чергових сил цивільного захисту через діючі телефонні мережі, мережі мобільного зв’язку, інтернет.

Актуальним питанням на сьогоднішній день залишається виявлення і знешкодження вибухонебезпечних предметів часів Великої Вітчизняної війни. Виконання даної роботи вимагає витрат паливно-мастильних матеріалів та коштів.

Практика показує, що при оперативному залученні сил та засобів вдається запобігти загибелі людей, ліквідовувати надзвичайні події в найкоротший термін та не допустити значних матеріальних збитків.

Збільшення фінансування для удосконалення оперативно-рятувальної служби цивільного захисту міста та забезпечення її необхідним спорядженням та матеріалами підвищать ефективність реагування на небезпечні події (надзвичайні ситуації) міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту області, а інколи не допустять їх виникнення взагалі.

ІІІ Мета Програми

Метою розробки Програми є комплексне вирішення питань захисту населення і території Каховської міської ради від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру (далі - надзвичайні ситуації) в інтересах безпеки як окремої людини так і міської громади в цілому та послідовне зниження ризику виникнення цих ситуацій.

IV Шляхи та способи розв'язання проблеми, строки та етапи виконання Програми

Оптимальним варіантом розв'язання проблеми захисту населення і території міста від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру є реалізація державної політики у цій сфері, шляхом системного здійснення першочергових заходів у місті, з використанням ресурсів держави, місцевих ресурсів та інших джерел не заборонених законодавством.

Програма розрахована на 2020 – 2024 роки з поділом на 5 етапів.

V Основні заходи і завдання Програми

1. Програма передбачає здійснення першочергових заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій за такими напрямами:

- запобігання виникненню, попередження та ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій на території міста;

- підвищення ефективності оперативного та комплексного реагування на надзвичайні ситуації;

- проведення оновлення або придбання відсутнього обладнання, пристроїв та засобів порятунку іншої необхідної техніки та паливо - мастильних матеріалів;

- проведення реконструкції систем централізованого оповіщення населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій;

- забезпечення функціонального навчання керівного складу та фахівців міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Херсонської області;

- приведення захисних споруд цивільного захисту у стан готовності до використання за призначенням.

2. Для розв'язання проблем захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій передбачається виконання основних завдань Програми, що включають проведення комплексу робіт:

- запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та захист населення і територій;

- підготовка населення і фахівців до дій щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;

- навчання представників формувань та підрозділів, які беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, навичкам надання медичної допомоги;

- запобігання виникненню (профілактика) та ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій на об'єктах і території міста;

- створення матеріального та майнового (в тому числі і паливо- мастильних матеріалів) резервів для цілей запобігання виникненню (профілактика) та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

- проведення оновлення або придбання відсутнього обладнання, пристроїв та засобів порятунку та захисту людей від негативного впливу надзвичайної ситуації, іншої техніки необхідної для підвищення ефективності оперативного та комплексного реагування на надзвичайні ситуації;

- проведення реконструкції системи централізованого оповіщення населення про загрозу або виникнення надзвичайних ситуацій.

- реконструкція захисних споруд цивільного захисту об’єктів міста.

Завдання і заходи з виконання Програми наведені у додатку 1.

VІ Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми забезпечить повноцінне функціонування міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи, запобігання та реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, внаслідок чого будуть реалізовані заходи, спрямовані на максимально можливе системне та економічно обґрунтоване зниження негативного впливу надзвичайних ситуацій на населення, об’єкти господарювання та довкілля.

Здійснення основних завдань Програми дозволить:

- забезпечити належний рівень безпеки населення, захищеності територій, об'єктів виробництва і соціально-культурної сфери від надзвичайних ситуацій;

- знизити ризик виникнення надзвичайних ситуацій та мінімізувати їх наслідки;

- збереження життя та здоров'я громадян, національного багатства і навколишнього природного середовища.

Ефективність виконання Програми полягає у створенні оптимальної та результативної міської ланки територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту області, зменшенні кількості постраждалих та загиблих внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру.

Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 2.

VIІ Обсяги та джерела фінансування Програми

Фінансування передбачених Програмою заходів здійснюється з місцевого бюджету у межах наявних фінансових ресурсів, а також власних коштів підприємств, установ та організацій різних форм власності та фізичних осіб, виділених в якості надання спонсорської допомоги для реконструкції об’єктів інфраструктури цивільного захисту міста.

Обсяг фінансування завдань і заходів Програми становить 3532,8 тис. грн., з них за рахунок міського бюджету, у межах наявних фінансових ресурсів – 3132,8 тис. грн.. Від підприємств та організацій міста, в якості спонсорської допомоги на реконструкцію об’єктів інфраструктури цивільного захисту міста планується залучити 400,0 тис. грн.

Обсяг фінансування завдань і заходів Програми уточнюється щороку під час складання проекту місцевого бюджету на відповідний рік.

Оцінка матеріально-технічних і трудових ресурсів проводиться на підставі основних прогнозних показниках економічного та соціального розвитку міста та обсягів фінансування, що передбачаються на реалізацію заходів програми.

Ресурси та майно, придбане на кошти виділені за програмою, надаються виконавцям програми без права на передачу стороннім особам або іншим підрозділам.

Перелік матеріалів, які плануються придбати в рамках виконання Програми протягом 2020-2024 років наведені у додатку 3.

VІІІ Контроль за виконанням Програми

Виконавчій комітет Каховської міської ради спільно з ДПРЧ-13 ГУ ДСНС України у Херсонській області здійснює координацію і контроль за ходом виконання Програми та забезпечує надання інформації про виконання Програми щорічно за підсумками року та, в разі необхідності, вносить відповідні зміни до Програми.

Додаток 1

ЗАТВЕДЖЕНО

Рішення міської ради

від ____________ № ___

Завдання і заходи
з виконання міської цільової комплексної «Програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій
техногенного та природного характеру на 2020 - 2024 роки»

Найменування завдання

Найменування заходу

Виконавці програми

Джерела фінансу-вання

Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдань, тис грн

У тому числі за роками, тис. грн

2020

2021

2022

2023

2024

1. Матеріально-технічне забезпечення міської ланки територіальної підсистеми цивільного захисту

1.1. Створення оперативного матеріального резерву для забезпечення запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій.

Придбання паливно-мастильних матеріалів.

ДПРЧ-13 Головного Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі - ГУ ДСНС) у Херсонській області

Міський бюджет

820,0

140,0

140,0

140,0

200,0

200,0

1.2. Комплектування аварійно-рятувальним обладнанням для запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних подій та ситуацій.

Придбання матеріалів та обладнання.

ДПРЧ-13 ГУ ДСНС у Херсонській області

Міський бюджет

2113,0

390,0

550,9

435,5

347,6

389,0

1.3. Забезпечення особового складу спеціалістів служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту (ЗІС) органів дихання.

Придбання ЗІС органів дихання.

ДПРЧ-13 ГУ ДСНС у Херсонській області

Міський бюджет

50,0

25,0

-

-

-

25,0

2. Фінансування заходів забезпечення укриття робочих змін підприємств міста

2.1. Приведення захисних споруд у стан готовності до використання за призначенням.

Придбання обладнання та інвентарю.

Балансоутримувачі захисних споруд

Кошти спонсорів

400,0

-

100,0

100,0

100,0

100,0

3. Забезпечення заходів функціонального навчання керівного складу та фахівців районної ланки цивільного захисту

3.1. Забезпечення функціонального навчання керівного складу цивільного захисту.

Навчання керівників та заступників керівників закладів освіти міста.

Управління освіти виконавчого комітету Каховської міської ради.

Міський бюджет

40,8

20,4

-

-

-

20,4

4. Забезпечення функціонування системи оповіщення міської ланки цивільного захисту

4.1. Модернізація системи оповіщення

Придбання устаткування та виконання робіт з монтажу системи голосового мовлення виконавчого комітету міської ради.

Комунальне підприємство “Каховське транспортне підприємство”

Міський бюджет

109,0

109,0

-

-

-

-

Усього:

3532,8

684,4

790,9

675,5

647,6

734,4

Додаток 2

ЗАТВЕДЖЕНО

Рішення міської ради

від ____________ № ___

Очікувані результати

виконання міської цільової “Програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій

техногенного та природного характеру на 2020-2024 роки”

Найменування завдання

Найменування показників виконання завдання

Кіль-кість

Значення показників

Усього

у тому числі за роками

2020

2021

2022

2023

2024

І. Матеріально-технічне забезпечення комплексу робіт

1. Створення оперативного матеріального резерву для забезпечення запобігання та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій

Накопичується аварійний резерв паливно-мастильних матеріалів (загальної вартості тис. грн.)

бензин л

410

70

70

70

100

100

ДТ, л

410

70

70

70

100

100

Отримується аварійно-рятувальне обладнання та захисне спорядження.

оди-ниць

43

2

10

7

11

13

Отримуються засоби індивідуального захисту органів дихання.

оди-ниць

40

20

-

-

-

20

2. Приведення захисних споруд у стан готовності до використання за призначенням.

Кількість захисних споруд, які приводяться у стан готовності до використання за призначенням.

оди-ниць

4

-

1

1

1

1

3. Забезпечення функціонального навчання керівного складу цивільного захисту.

Навчаються керівників та заступників керівників закладів освіти міста.

осіб

40

20

-

-

-

20

4. Модернізація системи оповіщення

Реконструюється системи голосового мовлення виконавчого комітету міської ради (загальною протяжністю)

м

1600

1600

-

-

-

-


 

Додаток 3

ЗАТВЕДЖЕНО

Рішення міської ради

від ____________ № ___

Перелік

запланованих ремонтних робіт та матеріалів, які планується придбати в рамках виконання міської цільової

комплексної “Програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного

характеру на 2020-2024 роки”

п/п

Найменування матеріалів за розділами

Вартість, тис. грн.

2020 рік

1.1.1

Паливо-мастильні матеріали: бензин - 70 л, ДП -70 л.

140,0

1.2.1

Ремонт та переобладнання опалювальної системи будівлі.

90,0

1.2.2

Ворота ролетні для боксів - 3 одиниці.

300,0

1.3.1

Маска захисна ПММ-88 Бриз-4301Р (по 900 грн.), фільтр А1Р1Д (по 350 грн.) - 20 комплектів.

25.0

3.1

Навчання керівників та заступників керівників закладів освіти міста (по 510 грн. за особу) - 40 осіб.

20,4

4.1

Підсилювач трансляційний Yunasi Y-500 FPM (520 Вт, 100 В).

23,1

4.2

Гучномовець (колонка) Inkel FS-30t, 30 Вт (по 3180 грн.) - 5 одиниць.

15,9

4.3

Бездротовий мікрофон.

0,4

4.4

Кабель ПВС 2х4 (по 20 грн./м) - 1600 м.

32,0

4.5

Канат металевий (трос) ø 5 мм (по 10 грн./м) - 1600 м.

16,0

4.6

Крюк кріплення кабелю до опори ГС 12 (по 40 грн) - 30 одиниць.

1,2

4.7

Кріплення (підвіс тросовий), бандажна стрічка, ізоляційна стрічка, метизи.

2,4

4.8

Монтажні роботи з використанням підйомнику автомобільного.

18,0

Усього за рік:

684,4

2021 рік

1.1.1

Паливо-мастильні матеріали: бензин - 70 л, ДП - 70 л.

140,0

1.2.1

Колонки пожежні - 3 одиниці.

30,0

1.2.2

Рукава напірні ø 38 мм. - 10 одиниць.

25,0

1.2.3

Костюм літній повсякденний робочий - 57 комплектів (по 1350 грн.).

76,95

1.2.4

Куртка зимова повсякденна робоча та комбінезон зимовий повсякденний робочий - 57 комплектів (по 3100 грн.).

176,7

1.2.5

Черевики літні повсякденні робочі - 57 комплектів (по 1200 грн.).

68,4

1.2.5

Черевики зимові повсякденні робочі - 57 комплектів (по 1400 грн.).

79,8

1.2.7

Кепі літнє повсякденне робоче - 57 одиниць (по 200 грн.).

11,4

1.2.8

Шапка зимова - 57 одиниць (по 150 грн.).

8,55

1.2.9

Фуфайка з коміром - 57 одиниць ( по 350 грн.).

19,95

1.2.10

Светр - 57 одиниць (по 950 грн.).

54,15

2.1

Обладнання та інвентар для облаштування захисних споруд цивільного захисту.

100,0

Усього за рік:

790,9

2022 рік

1.1.1

Паливо-мастильні матеріали: бензин - 70 л, ДП - 70 л.

140,0

1.2.1

Станція масляна гідравлічна (для гідравлічних ножиць).

240,0

1.2.2

Гума для ЗИЛ-131 - 7 одиниць.

66,5

1.2.3

Гума для УАЗ (зима/літо) - 10 одиниць.

15,0

1.2.4

Фарба автомобільна - 30 дм куб.

30,0

1.2.5

Ліжка для приміщення відпочинку (заміна) - 10 одиниць.

50,0

1.2.6

Сокира пожежна - 2 одиниці.

18,0

1.2.7

Дриль переносний - 2 одиниці.

16,0

2.1

Придбання обладнання та інвентарю для облаштування захисних споруд цивільного захисту.

100,0

Усього за рік:

675,5

2023 рік

1.1.1

Паливо-мастильні матеріали: бензин - 100 л, ДП -100 л.

200,0

1.2.1

Рукава напірні ø 51 мм. - 20 одиниць.

70,0

1.2.2

Сітка всмоктувальна СВ-80.

2,0

1.2.3

Розтискувач гідравлічний.

105,0

1.2.4

Двигун для металевого човна.

103,0

1.2.5

Групові пожежні ліхтарі - 4 одиниці.

20,0

1.2.6

Дозиметр.

3,1

1.2.7

Ехолот.

29,0

1.2.8

Гучномовець ручний - 2 одиниць.

4,0

1.2.9

Подовжувач електричний - 50 м.

2,5

1.2.10

Переносний прожектор.

2,0

1.2.11

Бінокль.

7,0

2.1

Придбання обладнання та інвентарю для облаштування захисних споруд цивільного захисту.

100,0

Усього за рік:

647,6

2024 рік

1.1.1

Паливо-мастильні матеріали: бензин - 100 л, ДП - 100 л.

200,0

1.2.1

Димовсмоктувач переносний.

25,0

1.2.2

Гума для ГАЗ-52 - 7 одиниць.

35,0

1.2.3

Гума для ВАЗ 2105 (зима/літо) - 10 одиниць.

15,0

1.2.4

Конуси огороджувальні для обмеження місця події - 5 комплектів (по 4 конуси).

9,0

1.2.5

Акумулятори автомобільні 6СТ100 - 3 одиниці.

15,0

1.2.6

Спальні мішки - 10 одиниць.

20,0

1.2.7

Каремати - 10 одиниць.

5,0

1.2.8

Мікрохвильова піч.

5,0

1.2.9

Вогнегасники автомобільні - 10 одиниць.

6,0

1.2.10

Проекційний комплект (відеопроектор, кріплення, екран).

25,0

1.2.11

Фільтрувальні коробки загального призначення для протигазів - 57 одиниць.

57,0

1.2.12

Ствол пожежний - 4 одиниці.

60,0

1.2.13

Комплект меблі для роздягальні (шафами, лавки).

112,0

1.3.1

Маска захисна ПММ-88 Бриз-4301Р (по 900 грн.), фільтр А1Р1Д (по 350 грн.) - 20 комплектів.

25.0

2.1

Придбання обладнання та інвентарю для облаштування захисних споруд цивільного захисту.

100,0

3.1

Навчання керівників та заступників керівників закладів освіти міста (по 510 грн. за особу) - 20 осіб.

20,4

Усього за рік:

734,4

Разом:

3532,8