ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXI

Скликання:

VIII

Вид:

В цілому

Номер:

3

Дата реєстрації:

17.11.2021

Проголосовано:

25.11.2021 10:48:18

Автор:

Іотова Оксана Олексіївна, начальник відділу організаційно кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадскістю

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    19
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    3
  • Не голосували
    8
  • Відсутні
    5

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 3



З метою зменшення навантаження на місцевий бюджет, оптимізації та удосконалення організаційної структури виконавчих органів ради, раціонального використання кадрового та матеріального ресурсу, на підставі пропозицій міського голови щодо структури виконавчих органів ради та їх штатів, враховуючи повідомлення профспілкового комітету виконавчого комітету Каховської міської ради відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності” від 01.09.2021р., рекомендації створеної розпорядженням міського голови від 06.08.2021р. № 163-р тимчасової комісії з розгляду питань щодо скорочення чисельності та штату працівників виконавчих органів Каховської міської ради, звіти виконавчих органів ради про кількісні та якісні показники роботи за період січень-вересень 2021 року, висновки і рекомендації постійних депутатських комісій з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва, а також з питань земельних відносин, природокористування,планування території, будівництва, архітектури та благоустрою від 27.10.2021р., протокол засідання депутатів з оптимізації та внесенню пропозицій до структури Каховської міської ради від 10.11.2021 року, керуючись ст. 6 ч. 2 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та наказом Національного агентства України з питань державної служби від 03.03.2016р. № 47 (в редакції від 27.10.2020р.), ст. 13-1 ч. 1 абз. 8 Закону України “Про запобігання корупції” та наказом Національного агентства з питань запобігання корупції від 26.04.2021р. № 240/21, ст. 64 ч. 3 ГК України, ст. ст. 40, 42, 43, 44, 49-2, 49-4 КЗпП України, п. 5 ч. 1 ст. 26 , п. 6 ч. 4 ст. 42, ч.1 ст. 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада





ВИРІШИЛА:





1. Внести зміни до структури та чисельності виконавчих органів міської ради, затвердженої рішенням міської ради від 18.02.2021р. № 207/7:



1.1. Скоротити посаду радника міського голови – 1 штатна одиниця, затвердити чисельність партонатної служби -1 штатна одиниця;



1.2.Виключити зі структури виконавчих органів міської ради відділ контролю за додержанням законодавства про працю, благоустрій та паркування транспортних засобів — 2 штатні одиниці (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст відділу -1 штатна одиниця) та скоротити вказані штатні одиниці;



1.3. Виключити зі структури виконавчих органів міської ради відділ забезпечення діяльності старост в старостинських округах та внутрішнього контролю — 8 штатних одиниць (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст відділу - 2 штатні одиниці, спеціаліст ІІ категорії -1 штатна одиниця, інспектор - 4 штатних одиниці) та скоротити вказані штатні одиниці;



1.4. Реорганізувати відділ комунального майна та землі шляхом перетворення у відділ комунального майна, землі та обліку житла, ввести додатково одну штатну одиницю головного спеціаліста, затвердити загальну чисельність працівників відділу - 6 штатних одиниць (начальник відділу - 1 штатна одиниця, головний спеціаліст - 4 штатних одиниці, спеціаліст І категорії - 1 штатна одиниця);



1.5. Реорганізувати відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла шляхом перетворення у відділ міського господарства, благоустрою, надзвичайних ситуацій, ввести 3 штатні одиниці інспекторів, затвердити загальну чисельність працівників відділу - 8 штатних одиниць (начальник відділу - 1 штатна одиниця, головний спеціаліст - 4 штатних одиниці, інспектор — 3 штатні одиниці);



1.6. Реорганізувати відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю шляхом поділу на відділ кадрової роботи та відділ організаційної роботи, інформаційної політики та зв’язків з громадськістю.



Перейменувати відділ кадрової роботи на відділ управління персоналом та антикорупційної політики, затвердити загальну чисельність працівників відділу 3 штатні одиниці (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст -2 штатні одиниці); затвердити загальну чисельність працівників відділу організаційної роботи, інформаційної політики та зв’язків з громадськістю — 3 штатні одиниці (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст -2 штатних одиниці);



1.7. У архівному відділі міської ради скоротити одну штатну одиницю - архіваріуса, затвердити чисельність працівників відділу - 3 штатних одиниці (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст -2 штатні одиниці);



1.8. У відділі державної реєстрації міської ради скоротити одну штатну одиницю - архіваріуса, затвердити чисельність працівників відділу - 6 штатних одиниць (начальник відділу - 1 штатна одиниця, державний реєстратор - 5 штатних одиниць);



1.9. У відділі містобудування та архітектури скоротити одну штатну одиницю головного спеціаліста, затвердити чисельність працівників відділу - 3 штатні одиниці (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст -1 штатна одиниця, підбирач довідкового та інформаційного матеріалу -1 штатна одиниця);



1.10. У відділі у справах дітей скоротити одну штатну одиницю головного спеціаліста, затвердити чисельність працівників відділу — 3 штатні одиниці (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст -2 штатні одиниці);



1.11. У загальному відділі міської ради скоротити три штатні одиниці - секретар керівника, оператор комп’ютерного набору, завідувач підрозділу з обліку та доставки документів, ввести посаду діловода, затвердити чисельність працівників відділу - 19,5 штатних одиниць (начальник відділу - 1 штатна одиниця, головний спеціаліст - 3 штатні одиниці, завідувач підрозділу з обліку та доставки документів - 1 штатна одиниця, діловод -1 штатна одиниця, водій - 2 штатні одиниці, робітник по обслуговуванню і поточному ремонту будівель та споруд -1 штатна одиниця, сторож - 3 штатні одиниці, прибиральник службових приміщень - 7,5 штатних одиниць);



1.12. Ввести додаткову одну штатну одиницю (адміністратор) у Центр надання адміністративних послуг, затвердити чисельність працівників Центру - 6 штатних одиниць (начальник Центру -1 штатна одиниця, адміністратор центру - 4 штатні одиниці, завідувач підрозділу з обліку та доставки документів -1 штатна одиниця);



1.9. Затвердити штатну чисельність самостійних підрозділів міської ради-юридичних осіб:



- управління праці та соціального захисту населення - 38 штатних одиниць, скоротивши 1,5 штатних одиниці;



- фінансове управління міської ради - 8 штатних одиниць, скоротивши дві штатні одиниці.



2. Затвердити загальну штатну чисельність працівників виконавчих органів міської ради в кількості 155,5 штатних одиниць.



3. Додаток до рішення міської ради від 18.02.2021 року № 207/7 викласти в новій редакції (Додаток 1).



4. Відділу бухгалтерського обліку та звітності (Горбач М.Б.), відділу управління персоналом та антикорупційної політики (Іотова О.О.), управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Скрипніченко А.В.), фінансовому управлінню (Гончаров О.А.) внести відповідні зміни до штатного розпису виконавчих органів міської ради та здійснити всі необхідні заходи у відповідності до положень трудового законодавства.



5. Начальникам відділів, що реорганізовані шляхом перетворення, поділу подати на наступну чергову сесію міської ради положення про відділи з урахуванням цього рішення.



6. Відповідальність за виконання рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Чернявського В.В.



7. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва міської ради (Радченко О.В.), міського голову Немерця В.А.





Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ





Додаток № 1



до рішення сесії VIIIскликання


від ________2021 № _____


СТРУКТУРА І ШТАТНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ


апарату Каховської міської ради та її виконавчих органів
































































































































































Назва структурних підрозділів та посад





Чисельність



1



Міський голова



1



2



Секретар міської ради



1



3



Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради



1



4



Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради



3



5



Керуючий справами виконавчого комітету



1



6



Староста



4



7



Патронатна служба (радники міського голови)



1



Виконавчі органи міської ради



1



Архівний відділ



3



2



Відділ бухгалтерського обліку та звітності



5



3



Відділ ведення державного реєстру виборців



2



4



Відділ державної реєстрації



6



5



Відділ економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики



4



6



Відділ комунального майна, землі та обліку житла



6



7



Відділ з питань депутатської діяльності



2



8



Відділ міського господарства, благоустрою, надзвичайних ситуацій



8



9



Відділ містобудування та архітектури



3



10



Відділ управління персоналом та антикорупційної політики



3



11



Відділ організаційної роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю



3



11



Відділ реєстрації місця проживання осіб



8



12



Відділ у справах дітей



3



13



Відділ у справах молоді та спорту



2



14



Загальний відділ



19,5



15



Управління культури і туризму



5



16



Управління освіти



6



17



Управління праці та соціального захисту населення



38



18



Фінансове управління



8



19



Центр надання адміністративних послуг



6



20



Юридичний відділ



3



Загальна чисельність



155,5