ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XXXVIII

Скликання:

VII

Вид:

За основу

Номер:

3

Дата реєстрації:

27.06.2017

Проголосовано:

29.06.2017 11:40:05

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    27
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 3



Відповідно до ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, з метою впровадження інноваційних механізмів залучення громадськості до розподілу коштів міського бюджету м.Каховка та розвитку демократичного процесу обговорення громадою напрямів використання бюджетних коштів, міська рада,





ВИРІШИЛА:





1. Затвердити Положення про громадський бюджет (бюджет участі громади) в м.Каховка у новій редакції (додається).



2. Вважати таким, що втратило чинність Положення про громадський бюджет (бюджет участі громади) в м.Каховка, затверджене рішенням сесії Каховської міської ради № 417/23 від 24.11.2016 р.



3. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Орєхова І.М.



4. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань планування, бюджету, фінансів та оподаткування.







Міський голова                                                                                                                                                                            А.А. Дяченко



Додаток



до рішення міської ради



від №





ПОЛОЖЕННЯ ПРО ГРОМАДСЬКИЙ БЮДЖЕТ



(БЮДЖЕТ УЧАСТІ ГРОМАДИ) В МІСТІ КАХОВКА





1. ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ





1.1. Громадський бюджет (бюджет участі громади) (надалі – бюджет участі) – частина бюджету міста Каховка, з якої здійснюються видатки, визначені безпосередньо членами територіальної громади міста, відповідно до цього Положення та за процедурою, визначеною відповідною Програмою.



1.2. Територіальна громада міста Каховка – мешканці, які постійно проживають на території міста Каховка.



1.3. Проектна пропозиція – це пропозиція, що подана автором та має підтримку не менше 10 осіб (окрім самого автора), що не суперечить чинному законодавству, реалізація якої належить до компетенції Каховської міської ради, не перевищує термін одного бюджетного року, обсяг виділеного фінансування та оформлена згідно вимог даного Положення.



1.4. Конкурс – це процес визначення найкращих проектних пропозицій згідно вимог цього Положення.



1.5. Координаційна рада – постійно діючий робочий орган, утворений розпорядженням міського голови, що організовує та координує впровадження та реалізацію бюджету участі в місті Каховка.



1.6. Автор – фізична особа, ініціативна група чи громадська організація, яка підготувала і подала на конкурс проектну пропозицію у порядку визначеному цим Положенням.



1.7. Голосування – процес визначення переможців серед поданих проектних пропозицій членами територіальної громади міста Каховка шляхом заповнення бланку для голосування в паперовому чи електронному вигляді на електронній платформі “Громадський проект” у розділі “Проекти” https://kakhovka.pb.org.ua/.





2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ





2.1. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» надає територіальним громадам право брати участь у процесі розробки проектів рішень щодо питань місцевого значення, зокрема, Закон запроваджує такий механізм як місцеві ініціативи.



2.2. Фінансування проектних пропозицій громадського бюджету (бюджету участі громади) здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.



2.3. Загальний обсяг громадського бюджету (бюджету участі громади) на наступний бюджетний рік визначається міською радою при затверджені міського бюджету на відповідний рік.



2.4. За рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі громади) у місті Каховка можуть бути профінансовані проектні пропозиції, які підтримані шляхом голосування членами територіальної громади міста Каховка.



2.5. Термін реалізації проектних пропозицій не повинен перевищувати одного бюджетного року.



2.6. У випадку, коли реалізація проекту передбачає використання земельної ділянки, остання повинна належати до власності територіальної громади міста Каховка.



2.7. Вартість проектної пропозиції, що буде профінансована за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі громади) не повинна перевищувати 100 тис. грн.



2.8. У разі невідповідності вимогам цього Положення проектні пропозиції мають бути відкориговані. Корективи та необхідні зміни до проектних пропозицій повинні бути внесені автором протягом 7 календарних днів від дати отримання відповідної інформації (електронною поштою та телефоном). В іншому випадку проектна пропозиція буде відхилена.





3. ПОРЯДОК УТВОРЕННЯ ТА ФУНКЦІЇ КООРДИНАЦІЙНОЇ РАДИ





3.1. Координаційна рада – постійно діючий робочий орган, утворений розпорядженням міського голови, що організовує та координує впровадження та реалізацію громадського бюджету в місті Каховка. До складу Координаційної Ради входить не більше 8 осіб, що обираються з числа представників територіальної громади міста Каховка.



3.2. Персональний склад Координаційної ради затверджується розпорядженням міського голови на основі пропозицій від представників територіальної громади міста Каховка.



3.3. Координаційна рада обирає зі свого складу голову та секретаря під час засідання. Рішення (висновки, рекомендації) та протоколи Координаційної ради після їх підписання головою та секретарем одразу оприлюднюються на офіційному веб-сайті Каховської міської ради.



3.4. Функції Координаційної Ради:





  • приймати рішення про відповідність проектної пропозиції вимогам цього Положення;




  • проводити попередній розгляд проектних пропозицій, при необхідності надавати авторам рекомендації щодо їх доопрацювання;




  • подавати висновки та рекомендації щодо проектних пропозицій, поданих для фінансування за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі громади);




  • приймати рішення щодо включення проектних пропозицій в перелік для голосування;




  • визначати абсолютний обсяг фінансування громадського бюджету на наступний рік у відповідності до пункту 2.3. даного Положення;




  • отримувати інформацію про хід реалізації проектних пропозицій, що фінансуються за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі громади);




  • визначати уповноважених представників для доповідей і співдоповідей з питань громадського бюджету (бюджету участі громади) на засіданнях виконавчого комітету, постійних депутатських комісій та пленарних засіданнях міської ради;




  • контролювати хід реалізації проектних пропозицій, що фінансуються за рахунок громадського бюджету (бюджету участі громади), у тому числі заслуховувати звіти керівників структурних підрозділів, посадових осіб комунальних підприємств, установ та організацій з питань реалізації проектних пропозицій;




  • проводити свої засідання гласно та відкрито, публікувати протоколи засідань, завчасно повідомляти через офіційний веб-сайт Каховської міської ради про час та місце проведення засідання.





3.5. Координаційна рада працює у формі засідань, всі рішення на засіданні ухвалюються простою більшістю голосів з числа присутніх. Засідання вважається легітимним, якщо на ньому присутні понад 50% загального складу Координаційної ради. У разі рівного розподілу голосів, рішення головуючого Координаційної ради має вирішальне значення.



3.6. Координаційна рада затверджується на термін два роки з моменту підписання розпорядження Каховським міським головою.



3.7. Припинення членства в Координаційній раді здійснюється за власним бажанням або колегіальним рішенням з можливою рекомендацією нового члена.



3.8. Координаційна рада діє на підставі Положення про громадський бюджет участі (бюджет участі громади).





4. ПОРЯДОК ПОДАННЯ ПРОЕКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ





4.1. Вимоги до проектних пропозицій:



4.1.1. Назва проектної пропозиції повинна бути викладена лаконічно, в межах одного речення, і не повинна суперечити меті проектної пропозиції, що подається.



4.1.2. Проектні пропозиції мають відповідати наступним критеріям:





  • об’єкт загального користування;




  • актуальність для членів територіальної громади міста Каховка;




  • узгодженість мети та результату;




  • можливість реалізації протягом бюджетного року.





4.1.3. Реалізація проектної пропозиції знаходиться в межах компетенції виконавчих органів Каховської міської ради.



4.1.4. У випадку, коли реалізація проектної пропозиції передбачає використання земельної ділянки, остання повинна належати до власності територіальної громади міста Каховка і відповідати затвердженій містобудівній документації.



4.2. Проектні пропозиції, що подаються на конкурс, що будуть профінансовані за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі громади), оформлені згідно вимог, мають формуватись з наступного пакету документів: бланк-заявка, список з підписами щонайменше з 10 членів територіальної громади міста Каховка (окрім автора проектної пропозиції), які її підтримують.



4.3. Проектні пропозиції подаються в паперовому вигляді на адресу Каховської міської ради: м. Каховка, вул.Велика Куликовська, 103, або на електронну платформу “Громадський проект” в розділі “Подати проект” - https://kakhovka.pb.org.ua/projects/create.



Інформація щодо конкурсу розміщується на офіційному веб-сайті Каховської міської ради та на електронній платформі “Громадський проект” у розділі “Проекти” https://kakhovka.pb.org.ua/



4.4. До проектної пропозиції автором обов’язково додається розрахунок витрат.



4.5. Заповнені бланки-заявки проектних пропозицій, що надійшли на конкурс, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів бюджету участі (громадського бюджету) міста Каховка, за винятком сторінок, що містять персональні дані авторів і на розповсюдження яких останні не дали своєї згоди, будуть розміщенні на електронній платформі “Громадський проект” у розділі “Проекти” https://kakhovka.pb.org.ua/



4.6. Автор проектної пропозиції може у будь-який момент зняти свою проектну пропозицію з розгляду, але зробити це повинен не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.



4.7. Об’єднання проектних пропозицій можливе лише за взаємною згодою авторів проектних пропозицій, що засвідчується заявами авторів.



4.8. Внесення змін щодо суті проектної пропозиції можливе лише за згодою авторів в результаті додаткових консультацій.



4.9. Автор проектної пропозиції або уповноважена ним особа може представити проектну пропозицію в ході публічного обговорення. Метою такого обговорення є детальний розгляд представлених проектних пропозицій. Внесення можливих змін до проектних пропозицій можливе не пізніше ніж за 7 календарних днів до початку голосування.





5. ПОРЯДОК РОЗГЛЯДУ ПРОЕКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ





5.1. Відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю Каховської міської ради (далі – уповноважений робочий орган) разом з представником Координаційної ради веде реєстр отриманих проектних пропозицій, реалізація яких відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі громади) міста Каховка.



5.2. Уповноважений робочий орган перевіряє повноту і правильність заповнення бланку-заявки проектної пропозиції. Передає копії заповнених бланків-заявок проектних пропозицій до відповідних структурних підрозділів Каховської міської ради з метою здійснення більш детальної перевірки, оцінки, надання рекомендацій та зауважень до кожної з проектних пропозицій (з використанням уніфікованого бланку розгляду проектних пропозицій);



5.3. У рамках громадського бюджету (бюджету участі громади) не можуть прийматися до розгляду проектні пропозиції, що:



5.3.1. Розраховані тільки на розробку проектно-кошторисної документації;



5.3.2. Не є цілісними, а мають фрагментарний характер;



5.3.3. Суперечать затвердженим програмам міста Каховка, або дублюють заходи, які передбачені цими програмами;



5.3.4. Суперечать чинному законодавству України;



5.3.5. Мають обмежений доступ для мешканців міста Каховка.



5.3.6. Передбачають реалізацію проектних пропозицій приватного комерційного характеру.



5.4. Уповноважений робочий орган Каховської міської ради оприлюднює подані проектні пропозиції на електронній платформі “Громадський проект” у розділі “Проекти” https://kakhovka.pb.org.ua/ та передає в електронному або паперовому вигляді до Координаційної ради.



5.5. За результатами розгляду проектних пропозицій Координаційна рада формує перелік тих, що відповідають вимогам цього Положення та будуть представлені для голосування. Уповноважений робочий орган Каховської міської ради оприлюднює перелік пропозицій на електронній платформі “Громадський проект” https://kakhovka.pb.org.ua/ та в паперовому варіанті в місцях, що будуть визначені для голосування.



5.6. Пропозиції, що містять ненормативну лексику, наклепи, образи, заклики до насильства, повалення влади, зміну конституційного ладу країни тощо, оприлюдненню не підлягають.





6. ОРГАНІЗАЦІЯ ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЕКТНІ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДРАХУНОК РЕЗУЛЬТАТІВ





6.1. Відбір проектних пропозицій, що отримали позитивну оцінку та були виставлені на голосування, здійснюють члени територіальної громади міста Каховка, які мають реєстрацію місця проживання або перебування в офіційних документах «місто Каховка» через електронну платформу “Громадський проект” https://kakhovka.pb.org.ua/ після авторизації через систему BankID, шляхом заповнення електронної форми для голосування, або особисто бюлетенями в офіційних пунктах для голосування за наявності паспорта та ідентифікаційного коду.



6.2. Координаційна рада визначає перелік офіційних пунктів голосування, форму бюлетеня та процедуру підрахунку. Уповноважений робочий орган Каховської міської ради оприлюднює вищезазначену інформацію не пізніше ніж за 14 календарних днів до дня початку голосування на електронній платформі “Громадський проект” https://kakhovka.pb.org.ua/ .



6.3. Бланки для голосування можна буде отримати в офіційних пунктах для голосування в період їх роботи. Також у цих пунктах можна буде ознайомитися з переліком проектних пропозицій, що беруть участь у голосуванні.



6.4. Голосування відбувається шляхом:



6.4.1. Он-лайн голосування на електронній платформі “Громадський проект” у розділі “Проекти” https://kakhovka.pb.org.ua/, шляхом заповнення відповідної електронної форми для голосування; авторизація – через систему BankID.



6.4.2. Особистого голосування в офіційних пунктах для голосування.



6.5. Голосування за проектні пропозиції триває протягом періоду, визначеного Координаційною радою, після їх оприлюднення на електронній платформі “Громадський проект” у розділі “Проекти” https://kakhovka.pb.org.ua/.



6.6. На бланках для голосування або в електронній формі для голосування громадяни можуть вибрати із запропонованих до 3 проектних пропозицій.





7. ВСТАНОВЛЕННЯ ПІДСУМКІВ ГОЛОСУВАННЯ ГРОМАДСЬКОГО БЮДЖЕТУ (БЮДЖЕТУ УЧАСТІ ГРОМАДИ)





7.1. Встановлення підсумків голосування передбачає підрахунок голосів, відданих за проектну пропозицію, фінансування якої здійснюватиметься за рахунок громадського бюджету міста Каховка, та оприлюднення результатів на офіційному сайті Каховської міської ради.



7.2. Підрахунок голосів:



- голоси, віддані під час он-лайн голосування на електронній платформі “Громадський проект” у розділі “Проекти” https://kakhovka.pb.org.ua/, за допомогою системи BankID підраховуються автоматично;



- голоси, віддані особисто шляхом заповнення бюлетеня в офіційному пунктах голосування, підраховують члени Координаційної ради й особи, відповідальні за проведення особистого голосування під час засідання про дату і місце якого буде повідомлено на електронній платформі “Громадський проект” у розділі “Проекти” https://kakhovka.pb.org.ua/;



- відповідна інформація та сформований рейтинговий список проектних пропозицій буде представлено в офіційних пунктах голосування та на електронній платформі “Громадський проект” у розділі “Проекти” https://kakhovka.pb.org.ua/.



7.3. Результати голосування засвідчуються протоколом Координаційної ради.



7.4. У разі, якщо однакову кількість голосів наберуть дві або більше проектних пропозицій, то переможцем визначають ту, яка має меншу вартість.



7.5. Рекомендованими до реалізації вважатимуться ті проектні пропозиції, що набрали найбільшу кількість голосів, до вичерпання обсягу коштів бюджету участі міста Каховка, виділених на їх реалізацію.



7.6. У разі обмеження фінансових ресурсів бюджету участі на реалізацію проектної пропозиції з рейтингового списку береться до уваги перша з них, за умови, що її вартість не призведе до перевищення сум, виділених для реалізації.





8. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОЕКТНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ТА ОПРИЛЮДНЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ





8.1. Проектні пропозиції, що перемогли шляхом голосування, підлягають включенню до проекту Програми соціально-економічного розвитку та проекту міського бюджету на поточний рік.



8.2. Уповноважений робочий орган оприлюднює інформацію головних розпорядників бюджетних коштів про реалізацію проектних пропозицій та використання коштів пов’язаних з фінансуванням з бюджету участі, зокрема на офіційному веб-сайті Каховської міської ради.







td p { margin-bottom: 0cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); }td p.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 12pt; }td p.cjk { font-family: "Lucida Sans Unicode",sans-serif; font-size: 12pt; }td p.ctl { font-family: "Mangal"; font-size: 12pt; }p { margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); }p.western { font-family: "Times New Roman",serif; font-size: 12pt; }p.cjk { font-family: "Lucida Sans Unicode",sans-serif; font-size: 12pt; }p.ctl { font-family: "Mangal"; font-size: 12pt; }





Додаток до Положення про громадський бюджет (бюджет участі) у м.Каховка





Бланк-заявка пропозиції(проекту), реалізація якого відбуватиметься за рахунок коштів громадського бюджету (бюджету участі) у м. Каховка на 20_____ рік та список осіб, які підтримують цей проект





Дата надходження проекту............................................................................................................





Зареєстровано за №.......................................................................................................................





ПІБ та підпис особи, яка здійснює реєстрацію............................................................................





1. Назва проекту (не більше 10 слів)..............................................................................................



...........................................................................................................................................................



...........................................................................................................................................................



2. Тематика проекту (необхідно підкреслити)



безпека та громадський порядок; благоустрій; велоінфраструктура; дорожнє господарство; енергозбереження; комунальне господарство, культура, туризм; навколишнє середовище; освіта; охорона здоров’я; соціальний захист; спорт; телекомунікації, зв’язок та інформаційні технології; транспорт; інше





3. Місце реалізації проекту (вказати: реалізація проекту стосується міста в цілому чи конкретного мікрорайону)



............................................................................................................................................................ ............................................................................................................................................................





4. Адреса, назва установи, закладу, будинку та інше, на базі яких реалізується проект (за наявності)



........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................





5.Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту), мета та на кого розрахований проект



............................................................................................................................................................



............................................................................................................................................................



...........................................................................................................................................................



6. Опис проекту (повинен містити інформацію, що потрібно зробити, які дії повинні бути прийняті та інше, що розкриває сутність проекту)... .....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



............................................................................................................................................................



.........................................................................................................................................................



............................................................................................................................................................



7. Орієнтовна загальна вартість та план заходів з реалізації проекту (визначити перелік робіт, послуг та інше, необхідне для реалізації проекту)



.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................



............................................................................................................................................................



.........................................................................................................................................................



............................................................................................................................................................





8. Основні показники оцінки результату впровадження проекту (збільшення надходжень до бюджету, економія ресурсів, зменшення забруднення навколишнього середовища та інші показники, які можна використати для оцінки)



............................................................................................................................................................. .........................................................................................................................................................



............................................................................................................................................................



............................................................................................................................................................



9.Співфінансування проекту (за наявності)



............................................................................................................................................................





10. Інші додатки (якщо необхідно)



а) фотографії, що стосуються цього проекту,



б) інші матеріали, що стосуються цього проекту (мапа, схеми тощо)



Бюджет проекту



























































































№ п/п



Найменування товару (робіт, послуг)



Кількість, од.



Ціна за одиницю, грн.



Вартість,грн.















































































































Усього: