ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XCVIII

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

4

Дата реєстрації:

20.05.2020

Проголосовано:

28.05.2020 09:17:20

Автор:

Зозуля Ірина Станіславівна, начальник відділу з питань депутатської діяльності

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    4
  • Відсутні
    11

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 4



Керуючись статтями 26, 54 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада





ВИРІШИЛА:





1. Затвердити положення про відділ з питань управління комунальним майном, інфраструктури Коробківського старостинського округу Каховської міської ради (додається).



2. Відповідальність за виконання цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Перемежка А.В.



2. Контроль за виконанням цього рішення покласти постійні комісії міської ради.











Міський голова А.А. Дяченко























Додаток



до рішення сесії



міської ради VII скликання



від _________ року №______





ПОЛОЖЕННЯ



про відділ з питань управління комунальним майном, інфраструктури



Коробківського старостинського округу Каховської міської ради





1. Загальні положення





1.1. Відділ з питань управління комунальним майном, інфраструктури Коробківського старостинського округу Каховської міської ради (далі - відділ) є виконавчим органом Каховської міської ради. Відділ є юридичною особою.



1.2. Відділ є підзвітним і підконтрольним Каховській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові, старості.



1.3. Відділ та його посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, цим Положенням.



1.4. Відділ має самостійний баланс, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.





2. Завдання та повноваження відділу





2.1. Основними завданнями і повноваженнями відділу є:



2.1.1. Представництво інтересів жителів Коробківського старостинського округу (далі - округу).



2.1.2. Сприяння жителям округу у підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування.



2.1.3. Підготовка пропозицій до проекту міського бюджету в частині фінансування програм, що реалізуються на території округу.



2.1.4. Організація виконання рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови на території округу та здійснення контролю за їх виконанням.



2.1.5. Розробка проектів рішень міської ради, що стосуються майна територіальної громади, розташованого на території округу.



2.1.6. Організація роботи зі зверненнями громадян відповідно до чинного законодавства України.



2.1.7. Здійснення моніторингу стану довкілля, стану об’єктів інфраструктури та правопорядку на території округу.



2.1.8. Здійснення моніторингу дотримання прав і законних інтересів жителів округу у сфері соціального захисту, охорони здоров’я, освіти,



культури, спорту, житлово-комунального господарства.



2.1.9. Участь у реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою, підготовка пропозицій до програми соціально-економічного розвитку.



2.1.10. Координація роботи, пов’язаної з наданням жителям округу житлово-комунальних послуг, та здійснення контролю за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями - надавачами цих послуг незалежно від форми власності.



2.12. Контроль за станом експлуатації та утримання об’єктів комунального господарства.***************



2.13. Надання пропозицій та участь у розробленні і реалізації місцевих, державних програм у сфері теплопостачання та енергозбереження.



2.14. Контроль за додержанням підприємствами, установами, організаціями і громадянами законодавства у сфері благоустрою, забезпеченні чистоти і порядку, очищенні території округу і об’єктів від відходів, безхазяйних відходів, самовільно розміщених об’єктів та елементів.



2.15. Контроль за виконанням заходів та приписів щодо приведення до належного стану території округа та об’єктів благоустрою.



2.16. Надання пропозицій суб’єктам містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель на території округу для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією.



2.17. Надання пропозицій міській раді щодо розміщення, будівництва житлових, комунальних, промислових та інших об’єктів, створення інженерно-транспортної інфраструктури округу.



2.18. Організація роботи у сфері земельних відносин та управління комунальним майном, що належить до комунальної власності територіальної громади на території округу.***************



2.19. Організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю.



2.20. Підготовка проектів рішень з питань земельних відносин та комунального майна на території округу.



2.21. Участь в роботі погоджувальних комісій при розгляді та вирішенні земельних спорів.



2.22. Контроль за використанням об’єктів комунальної власності на території округу.



2.23. Укладання договорів оренди нерухомого майна комунальної власності у встановленому міською радою порядку.



2.24. Нарахування орендної плати за користування комунальним майном та контроль за надходженням платежів, вжиття заходів щодо стягнення заборгованості.



2.25. Надання пропозицій міській раді щодо затвердження переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації, способів і умов їх продажу та переліку об’єктів, що не підлягають приватизації, які знаходяться на території округу.



2.26. Надання пропозицій міській раді, її виконавчому комітету щодо користування, списання, передачі з балансу на баланс майна комунальної власності на території округу.



2.27. Облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем проживання на території округу.



2.28. Надання пропозицій щодо розподілу і наданню збудованого та вивільненого житла на території округу.



2.29. Формування та ведення Реєстру територіальної громади на території округу.



2.30. Реєстрація та заняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб на території округу.



2.31. Видача довідок про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні /будинку осіб.



2.32. Здійснення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; а також реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.





3. Права відділу



3.1. Відділ має право:



3.1.1 Отримувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.



3.1.2. Залучати у встановленому порядку фахівців за погодженням з їх керівниками, підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до компетенції відділу.





4. Керівництво відділом



4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою відповідно до чинного законодавства України.



4.2. Начальник відділу:



4.2.1. Здійснює загальне керівництво відділом.



4.2.2. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань.



4.2.3. Планує роботу відділу та розподіляє обов’язки між його працівниками.



4.2.4. Контролює стан трудової та виконавської дисципліни у відділі.



4.2.5. Подає на затвердження міському голові кошторис надходжень і видатків та штатний розпис відділу.



4.2.6. Є головним розпорядником бюджетних коштів, передбачених на утримання відділу та на виконання програм, що реалізуються на території округу.



4.2.7. Видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання.



4.2.8. Представляє відділ у відносинах з іншими органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.





5. Заключні положення





5.1. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.



5.2. Положення про відділ та загальна чисельність працівників відділу затверджується міською радою.



5.4. Бухгалтерський облік та складання фінансової звітності відділу проводиться відповідно до вимог чинного законодавства.



5.5. Відділ володіє та користується закріпленим майном в межах, визначених законодавством України.



5.6. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.



5.7. Ліквідація, реорганізація та припинення діяльності відділу здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України.