ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XCV

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

42

Дата реєстрації:

25.03.2020

Проголосовано:

26.03.2020 11:11:45

Автор:

Чиркіна Людмила Юріївна, начальник юридичного відділу

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    1
  • Утримались
    2
  • Не голосували
    4
  • Відсутні
    8

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 42



Розглянувши схвалену виконавчим комітетом міської ради комплексну цільову програму «Безпечне середовище» на 2020-2023 роки, керуючись ст. 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, відповідно до Закону України «Про Національну поліцію», міська рада





ВИРІШИЛА:





1. Затвердити комплексну цільову програму «Безпечне середовище» на 2020-2023 роки (додається).



2. Фінансовому управлінню (Гончаров О. А.) забезпечити фінансування Програми на 2020-2023 роки в межах коштів, передбачених в міському бюджеті на відповідні роки.



3. Каховському відділу поліції ГУНП в Херсонській області щорічно звітувати про хід виконання програми за попередній рік..



4. Відповідальність за виконання рішення покласти на першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Кожем'якін О. В.)



5. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, етики, засобів масової інформації, зв’язку з громадськими організаціями, забезпечення законності, правопорядку та антикорупційної діяльності (Глущенко О.А.).













Міський голова А. А. Дяченко













Затверджено рішенням сесії



Каховської міської ради від



_____________№_________









Комплексна цільова програма «Безпечне середовище»



на 2020-2023 роки.





І. Загальна характеристика Програми

























































1.



Ініціатор розроблення



Програми



Каховський відділ поліції ГУНП в Херсонській області



2.



Розробник Програми





Каховський відділ поліції ГУНП в Херсонській області



3.



Співрозробник Програми



Юридичний відділ міської ради



4.



Відповідальний виконавець



Програми



Каховський відділ поліції ГУНП в Херсонській області



5.



Учасники Програми



Виконавчі органи міської ради:



Виконавчий комітет (юридичний відділ); відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю; фінансове управління; відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла;



комунальні підприємства міста Каховки.



6.



Терміни реалізації Програми



2020-2023 роки



7.



Перелік місцевих бюджетів,



які беруть участь



у виконані Програми



Бюджет м. Каховки (за умови надання субвенції державному бюджету з міського бюджету)



8.



Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, у тому числі:





350 тис. грн.



- коштів міського бюджету



350 тис. грн.



- коштів інших джерел, не заборонених законодавством








ІІ. Визначення проблеми на розвязання якої спрямована Програма





Безпека людини, її життя і здоров’я визнані Конституцією України найвищою соціальною цінністю. Кожний громадянин України має конституційне право на безпечне для життя і здоров’я довкілля.



Програма «Безпечне місто» на 2020 - 2023 роки (далі - Програма) визначає основні пріоритетні напрямки діяльності органів місцевого самоврядування м. Каховки для забезпечення якісного виконання комплексу заходів, що сприятимуть безпечному життю, відпочинку мешканців міста, безпеці всіх учасників дорожнього руху, запобіганню виникненню надзвичайних ситуацій.



На території нашої держави спостерігається збільшення проявів тероризму та сепаратизму, спроб нагнітання ситуації, погіршення криміногенного стану. Саме тому існує нагальна потреба зміцнення обороноздатності та посилення заходів безпеки нашого міста.



Влада та правоохоронні органи міста посилено працюють над попередженням та протидією можливим загрозам інтересам держави, життю та здоров’ю громадян, намагаються забезпечити оперативне реагування на надзвичайні ситуації. На сьогодні у Каховці існує багато місць та об’єктів, які потребують посиленого захисту та контролю над ситуацією.



До них належать:





  • в’їзди в місто, мости та переїзди;




  • центральна частина міста;




  • торгові та розважальні центри, парки, площі, сквери тощо;




  • місця скупчення людей, вокзали, ринки, інші місця підвищеної небезпеки для громадян;




  • стратегічні та важливі для життєдіяльності об’єкти міста;




  • адміністративні будівлі, навчальні та медичні заклади, комунальні та житлові об’єкти, інші громадські будівлі тощо;




  • силові розподільні станції, склади горючих матеріалів, хімічних сполук, сховища газу, інші об’єкти підвищеної небезпеки для жителів міста;




  • автодорожні шляхи.





Крім того, особливої уваги потребує забезпечення належного контролю проведення у місті масових заходів, мітингів, демонстрацій. Слід зазначити, що напрямок забезпечення безпеки громадян та захисту міста традиційно вважається одним з головних завдань міської влади.



Владою міста повсякчас проводяться заходи, спрямовані на створення комфортного і безпечного міста Каховки. Система управління транспортними потоками в місті є недосконалою, має місце неналежне забезпечення безпеки дорожнього руху.



Поступова реалізація Програми дозволить здійснювати диспетчерське, автоматизоване, координоване керування світлофорними об’єктами, контролювати режим їх роботи, виникнення несправностей і аварійних ситуацій на дорожних мережах міста, підтримувати безпеку та комфорт всіх мешканців та гостей міста.



Сьогодні надзвичайно актуальною є потреба моніторингу ситуації на дорогах міста для забезпечення оперативного реагування на аварії та ситуації, які можуть зашкодити життю та здоров’ю громадян, розкриття злочинів, пов’язаних із використанням автотранспорту, та отримання реальної інформації про дорожньо-транспортні пригоди, оперативного відстеження маршруту руху транспортного засобу за потребою. Таким чином, існуюча ситуація вимагає створення систем безпеки нового покоління, які безперервно та надійно, у цілодобовому режимі:





  • будуть вести спостереження за всіма подіями, що відбуваються в місті;




  • служитимуть для запобігання надзвичайним ситуаціям, а в разі їх виникнення негайно інформуватимуть відповідні служби для оперативного їх усунення;





- здійснюватимуть контроль роботи компонентів міської інфраструктури.



Найкращим рішенням зазначених потреб стане створення єдиної локальної міської мережі системи «Безпечне середовище», в яку будуть об’єднані всі міські камери зовнішнього відеонагляду та інші елементи (пристрої, датчики тощо) системи безпеки, а також єдиного ситуаційного центру для комплексного моніторингу подій міста та прийняття управлінських рішень на основі отриманої інформації.



Отже, основні складові системи «Безпечне середовище»:





  1. відеоспостереження за громадськими місцями та важливими об’єктами міста - забезпечує безпеку громадян, сприяє попередженню порушення громадського порядку в місцях масового скупчення людей, забезпечує захист важливих для життєдіяльності, стратегічних небезпечних об’єктів, забезпечує створення доказової бази у випадку здійснення правопорушень;




  2. встановлення пристроїв з додатковими функціональними можливостями, які сприяють забезпеченню безпеки - датчики сповіщення, системи розпізнавання облич та номерних знаків автотранспорту, кнопки виклику міліції, системи зв’язку із диспетчером у ліфтах тощо;




  3. відеоспостереження для забезпечення контролю за безпекою дорожнього руху, моніторинг ситуації на автошляхах міста, фіксація номерних знаків автомобілів порушників та викрадених авто;




  4. єдина локальна міська мережа системи «Безпечне середовище», яка забезпечує зв’язок та отримання інформації від усіх елементів системи із наданням доступу правоохоронним органам до зазначеної системи;




  5. система оповіщення - для інформування жителів міста про можливі загрози.





ІІІ. Мета Програми



Метою Програми є забезпечення об’єктів захисту та критично важливих об’єктів шляхом зниження ймовірності реалізації загроз природного, кримінального, терористичного й іншого характеру за рахунок:



- запобігання кризовим ситуаціям шляхом оснащення об’єктів захисту та критично важливих об'єктів технічними засобами моніторингу (відеоспостереження) та забезпечення інструментальними засобами контролю функціонування засобів (систем) життєзабезпечення;



- ефективного моніторингу поточної обстановки за рахунок використання системи відеоспостереження й надання інформації для дій правоохоронним органам, територіальним органам виконавчої влади і посадовим особам адміністрацій об'єктів з масовим перебуванням людей, що забезпечує своєчасність прийняття управлінських рішень.



Також, метою Програми є реалізація комплексної системи заходів, що гарантують громадську безпеку міста в цілому, а саме:





  • посилення безпеки та комфорту громадян, захист важливих об’єктів міста та комунального майна, недопущення організації стихійної торгівлі в заборонених місцях, як загрози здоров’ю мешканців міста;




  • удосконалення загальноміського центру керування транспортними і пішохідними потоками, підвищення рівня безпеки дорожнього руху, оптимізація експлуатаційних витрат;




  • зниження ризику виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, підвищення рівня безпеки населення і захищеності території від їх наслідків.





Для безпеки міста, моніторингу, контролю, керування та оперативного реагування на надзвичайні події щорічно необхідне встановлення камер відеоспостереження, а також доукомплектування необхідною кількістю серверів.



ІV. Шляхи і способи розв’язання проблеми





  • модернізація світлофорних об’єктів та автоматизованої системи управління дорожнім рухом;




  • впровадження енергозберігаючих та інноваційних технологій у сфері регулювання дорожнім рухом;




  • встановлення камер відеоспостереження для моніторингу руху транспорту в місцях концентрації ДТП, на в’їздах та ключових перехрестях, місцях масового скупчення людей;




  • пропаганда безпеки життєдіяльності населення міста, навчання громадян основам безпечної поведінки через засоби масової інформації, соціальну рекламу та проведення масових громадських заходів;







V. Заходи з реалізації Програми



Впровадження системи «Безпечне середовище», в якій перебувають об’єкти з масовим перебуванням людей, а також критично важливі об'єкти, підвищить рівень інформаційно-аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень і організації ефективної взаємодії між правоохоронними органами, територіальними органами виконавчої влади, адміністраціями об’єктів з масовим перебуванням людей і оперативними штабами в інтересах запобігання, припинення й ліквідації кризових ситуацій криміногенного, терористичного, природного та іншого характеру, забезпечення правопорядку і повинне дозволити:



- забезпечити безпеку життєдіяльності об'єктів захисту, інфраструктури міста Каховки, його територіальної громади і мігруючого населення;



- забезпечити сумісність існуючих і створюваних інформаційних і технічних систем для підвищення ефективності керування в галузі безпеки життєдіяльності населення;



- підвищити ефективність контролю над об'єктами з масовим перебуванням людей, а також критично важливими об'єктами;



- підвищити ефективність вирішення завдань правоохоронними органами, органами місцевого самоврядування, територіальними органами виконавчої влади, адміністраціями об’єктів з масовим перебуванням людей, а також оперативними штабами із захисту від загроз природного, кримінального, терористичного й іншого характеру;



- підвищити ефективність заходів щодо ліквідації наслідків природних і техногенних катастроф;



- зменшити кількість загиблих у надзвичайних ситуаціях людей при пожежах, на водних об’єктах і т.ін.;



- зменшити кількість людей, що постраждали в надзвичайних ситуаціях, при пожежах, на водних об'єктах і т.ін.



Реалізація Програми дозволить поліпшити охорону публічного порядку на території міста Каховки, здійснювати профілактику правопорушень та запобігати скоєнню злочинів.



Використання сучасних технічних засобів, зокрема впровадження єдиного комплексу відеоспостереження на території міста Каховки, значно поліпшить оперативне реагування на скоєні злочини, збільшить кількість розкритих злочинів, забезпечить зменшення таких видів злочинів, як пограбування, розбійні напади, незаконне заволодіння транспортними засобами, хуліганство, порушення Правил дорожнього руху.



Система «Безпечне середовище» має бути закрита для загального доступу.



До заходів спрямованих на реалізацію Програми відносяться:



- придбання пакетів програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями і ліцензію на обробку даних із камер відеоспостереження;



- придбання серверів відео-аналітики для апаратного комплексу відеоспостереження;



- монтаж кабельної інфраструктури з установленням технічних засобів відеоспостереження та забезпечення технологічної можливості їхньої експлуатації на автодорогах міста Каховки.





VІ. Очікувані результати від виконання Програми





Виконання Програми дасть змогу:



- поліпшення безпеки життя та здоров’я мешканців і гостей міста, схоронності важливих об’єктів міста та комунального майна;



- підвищення безпеки дорожнього руху, посилення рівня дисципліни учасників дорожнього руху, оперативне реагування на дорожньо-транспортні події та небезпечні ситуації;



- профілактика і попередження злочинності, здійснення фіксації та збору доказової бази при скоєнні правопорушень;



- створення єдиної локальної міської мережі «Безпечне середовище», в яку будуть об’єднані всі міські камери зовнішнього відеонагляду та інші елементи системи безпеки об’єктів усіх форм власності;



- профілактика виникнення надзвичайних ситуацій; зниження кількості можливого виникнення надзвичайних ситуацій та зменшення збитків їх наслідків;



- надання професійної допомоги при виникненні надзвичайних ситуацій, аварій та нещасних випадків;



- сприяння органам внутрішніх справ в охороні громадського порядку на території міста.





VІІ. Обсяги та джерела фінансування



Забезпечення реалізації Програми здійснюється за рахунок міського бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством.



Обсяг фінансування Програми може уточнюватись у процесі підготовки проекту бюджету на відповідний рік, у разі необхідності протягом року.



Фінансування заходів Програми здійснюється через департамент взаємодії з правоохоронними органами, мобілізаційної та оборонної роботи і з питань надзвичайних ситуацій Дніпропетровської міської ради.



Головним розпорядником коштів на виконання заходів Програми є департамент взаємодії з правоохоронними органами, мобілізаційної та оборонної роботи і з питань надзвичайних ситуацій Дніпропетровської міської ради та інші виконавчі органи міської ради відповідно до додатка 1.



VІІІ. Строки виконання Програми



Початок дії Програми: з 01.04.2020р. по 31.12.2023р.



IX. Координація та контроль за ходом виконання Програми



Координацію та контроль за виконанням Програми здійснює юридичний відділ виконавчого комітету Каховської міської ради.



Контроль за цільовим використанням коштів міського бюджету, передбачених для здійснення заходів, визначених Програмою, здійснює комісія з питань планування, бюджету, фінансів та оподаткування Каховської міської ради.



Каховський відділ поліції ГУНП в Херсонській області інформує Каховську міську раду про виконання Програми щорічно шляхом подання та заслуховування звіту про виконання Програми на останій сесії поточного року.



У разі необхідності Каховський відділ поліції ГУНП в Херсонській області інформує Каховську міську раду раніше вказаного терміну за відповідним запитом.



7.3. Питання про хід виконання Програми може заслуховуватись на засіданнях постійно діючої комісії з питань планування, бюджету, фінансів та оподаткування Каховської міської ради, а також на нарадах з керівниками служб та відомств міста (у разі їх скликання).





Начальник Каховського ВП ГУНП



в Херсонській області



полковник поліції Вадим Парфентьєв









Додаток 1 до комплексної цільової



програми «Безпечне середовище»



на 2020-2023 роки







ЗАХОДИ ФІНАНСОВОГО, МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ



до комплексної цільової програми «Безпечне середовище» на 2020-2023 роки
















































































№ п/п



Зміст заходів



Відповідальні за виконання



Орієнтовні обсяги фінансування за роками (тис. грн.)



Усього витрат



на виконання



програми



(тис. грн)















2020



2021



2022



2023







І.



Придбання та установка камер зовнішнього відеоспостереження



Каховський ВП ГУНП в Херсонській області



200 тис. грн.









200 тис. грн.



2.



2.1 Придбання пакетів програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями і ліцензію на обробку даних із камер відеоспостереження;



2.2 Придбання серверів відеоаналітики для апаратного комплексу відеоспостереження;



2.3 Монтаж кабельної інфраструктури з установленням технічних засобів відеоспостереження та забезпечення технологічної можливості їхньої експлуатації на автодорогах та вулицях міста Каховки.







150 тис. грн









150 тис. грн.



Усього за програмою:



Загальний обсяг,



у тому числі



350









350 тис. грн.







- міський бюджет



350









350 тис грн.







- інші джерела



-



-



-



-



-






Начальник Каховського ВП ГУНП



в Херсонській області



полковник поліції Вадим Парфентьєв