ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

LXXXVI

Скликання:

VII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

2

Дата реєстрації:

16.10.2019

Проголосовано:

17.10.2019 10:12:15

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    20
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    0
  • Відсутні
    15

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 2



З метою реалізації Програми розвитку малого підприємництва в м. Каховці на 2017-2019 роки, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 10 Закону України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», міська рада





ВИРІШИЛА:





1. Викласти пункт 3 ”Підвищення ефективності діяльності центру надання адміністративних послуг та забезпечення підтримки підприємництва” Програми розвитку малого підприємництва в м. Каховці на 2017-2019 роки в новій редакції (додається), шляхом перерозподілу коштів.



2. Відповідальність за виконання цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Перемежка А.В.



3. Контроль за виконанням рішенням покласти на постійну депутатську комісію з питань економіки, промисловості, будівництва, торгівлі, зв’язку та підприємництва (Тернавський О.В.).









Міський голова А.А.Дяченко





Затверджено



рішення міської ради



від



Зміни



до Програми розвитку малого підприємництва в м. Каховці на 2017-2019 роки


































































п/п



Назва напрямку діяльності(пріоритетні завдання)



Перелік заходів програми



Термін виконання



Виконавці



Джерела фінансування



Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис.грн., у тому числі:



Очікуваний результат



2017 рік



2018 рік



2019 рік



3.



Підвищення ефектив­ності роботи Центру на­дання адміністра­тив­них послуг та забезпечення підтримки підприємництва



3.1. Покращення матеріально — технічного забезпечення для спрощення та скорочення процедури отримання інформаційно — консультаційних послуг. Забезпечення необхідним програмним забезпеченням, оновлення матеріально-технічної бази (придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю)



2017-2019 роки



Відділ економіки, комунального майна та землі, Центр надання адміністративних послуг



Міський бюджет



-



-



-



Отримання суб'єктами підприємництва доступних послуг, скорочення часових витрат суб'єктів звернення



3.2. Здійснення моніторингу ефективності функціонування центрів надання адміністративних послуг, роботи адміністраторів



2017-2019 роки



Центр надання адміністративних послуг



Не потребує фінансу



вання



-



-



-



Удосконалення системи надання адміністративних послуг



3.3. Організація консультаційних заходів, зокрема семінарів, засідань за «круглим столом» та анкетування суб’єктів підприємницької діяльності



щодо якості надання адміністративних послуг, розробка пропозицій щодо їх подальшої оптимізації



2017-2019 роки



Центр надання адміністративних послуг



Не потребує фінансу



вання



-



-



-



Отримання інформації суб'єктами звернень щодо надання адміністративних послуг



3.4. Впровадження системи електронного документообігу для спрощення отримання адмінпослуг та технічне забезпечення роботи з Єдиним державним реєстром юридичних та фізичних осіб - підприємців (придбання комп'ютерної та оргтехніки - предмети довгострокового використання).



2017-2019 роки



Відділ економіки, комунального майна та землі, Центр надання адміністративних послуг



Міський бюджет



-



-



35,0



Скорочення часових витрат суб’єктів підприємницької діяльності при отримані доступних послуг. Покращення поінформованості суб'єктами підприємництва