ОПИС ДОКУМЕНТУ

Рішення:

Прийнято

Сесія:

XVIII

Скликання:

VIII

Вид:

За основу і в цілому

Номер:

16

Дата реєстрації:

29.09.2021

Проголосовано:

30.09.2021 09:59:02

Автор:

Джепарова Сєрвіназ Расимівна

РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ

  • Підтримали
    21
  • Не підтримали
    0
  • Утримались
    0
  • Не голосували
    1
  • Відсутні
    13

ПОІМЕННЕ ГОЛОСУВАННЯ ХРОНОЛОГІЯ ДОКУМЕНТУ

ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 16



З метою координації заходів по впорядкуванню розміщення рекламних засобів на території Каховської міської територіальної громади, на виконання Закону України «Про рекламу”, Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, постанови Кабінету Міністрів України № 2067 від 29.12.2003 р. “Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами” та іншими законодавчими актами, що регулюють питання розміщення зовнішньої реклами, міська рада





ВИРІШИЛА:





1. Встановити та затвердити на території Каховської міської територіальної громади єдині правила розміщення рекламних засобів.



2. Відділу містобудування та архітектури (Джепарова С.Р.) забезпечити оприлюднення даного рішення на офіційному веб-сайті Каховської міської територіальної громади.



3. Рішення набирає чинності з дня оприлюднення на офіційному веб-сайті Каховської міської територіальної громади.



4. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань земельних відносин, природокористування, планування території, будівництва, архітектури та благоустрою (Гончарова Т.С.).













Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ









ЗАТВЕРДЖЕНО



рішення сесії Каховської міської ради





__________№







П Р А В И Л А



розміщення зовнішньої реклами на території



Каховської міської територіальної громади Херсонської області





1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ



1.1. Ці Правила регулюють відносини, що виникають у зв'язку з розміщенням зовнішньої реклами у населених пунктах Каховської міської територіальної громади, та визначають порядок надання дозволів на розміщення такої реклами.





2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ



2.1. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:



алея - дорога в парку, саду, сквері, лісопарку, на бульварі, обсаджена, як правило, з обох боків деревами та чагарниками;



виконавчий орган ради - виконавчий комітет сільської (сільський голова), селищної, міської ради, Київська та Севастопольська міськдержадміністрації;



дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі рішення виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;



місце розташування рекламного засобу - площа зовнішньої поверхні будинку, споруди, елемента вуличного обладнання або відведеної території на відкритій місцевості у межах населеного пункту, що надається розповсюджувачу зовнішньої реклами в тимчасове користування власником або уповноваженим ним органом (особою);



пішохідна доріжка - елемент дороги, призначений для руху пішоходів, облаштований у її межах чи поза нею і позначений дорожнім знаком;



спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, троли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо), які використовуються для розміщення реклами;



вивіска чи табличка - елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім, випадків, коли суб’єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу у таке приміщення, який не є рекламою.



2.2. Інші терміни застосовуються у значенні, наведеному у Законі України "Про рекламу"



2.3. Зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил.



Видача (відмова у видачі, переоформлення, анулювання) дозволу на розміщення зовнішньої реклами здійснюється відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.



Справляння плати за видачу зазначених дозволів виконавчими органами сільських, селищних, міських рад забороняється.



2.4. На територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища та з додержанням правил благоустрою територій населених пунктів Каховської міської територіальної громади.



2.5. Для регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами сільська, селищна, міська рада може утворювати відділ, управління, інший виконавчий орган або покладати відповідні функції на існуючий відділ, управління (далі - робочий орган). Робочий орган не вправі подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.



У процесі регулювання діяльності з розміщення зовнішньої реклами робочим органом залучаються на громадських засадах представники галузевих рад підприємців, об'єднань громадян та об'єднань підприємств, які провадять діяльність у сфері реклами.





3. РОБОЧИЙ ОРГАН



3.1. Регулювання діяльності по розміщенню зовнішньої реклами на території Каховської міської територіальної громади, а також на об'єктах комунальної власності здійснюється відділом містобудування та архітектури Каховської міської ради – робочий орган.



3.2. До повноважень робочого органу належать:



- розгляд заяв розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, переоформлення дозволу;



- надання у разі потреби розповсюджувачам зовнішньої реклами архітектурно-планувальних завдань на опрацювання проектно-технічної документації для розташування рекламних засобів;



- підготовка проекту рішення виконавчого органу ради щодо надання дозволу (у тому числі погодження з органами та особами, зазначеними у цих Правилах) або про відмову у його наданні;



- видача дозволу на підставі рішення виконавчого органу ради;



- ведення інформаційного банку даних місць розташування рекламних засобів, плану їх розміщення та надання в установленому порядку інформації для оновлення даних містобудівного кадастру населених пунктів;



- подання територіальним органам спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі матеріалів про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами;



- підготовка і подання виконавчому органу ради пропозицій щодо розмірів плати за надання послуг робочим органом на підставі калькуляції витрат для прийняття відповідного рішення.



3.3. Робочий орган не може виступати заявником на розміщення рекламних засобів та одержувати у встановленому порядку дозвіл.



3.4. Робочий орган здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.





4. ПОРЯДОК РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ





4.1. Відповідно до статті 7 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" для одержання дозволу заявник подає адміністратору Центра надання адміністративних послуг Каховської міської ради заяву встановленого зразка (додаток № 1), до якої додаються:



- фотокартка або комп'ютерний макет місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу, та ескіз рекламного засобу з конструктивним рішенням.



4.2. За наявності документів, передбачених пунктом 4.1 розділу 4 цих Правил, відомості про заяву у той же день вносяться робочим органом до внутрішнього реєстру заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (журналу), який ведеться у довільній формі.



Робочий орган протягом двох робочих днів з дня реєстрації заяви перевіряє місце розташування рекламного засобу, зазначене у заяві, на предмет надання на заявлене місце, зареєстрованого в установленому порядку дозволу за формою згідно з додатком 2.



У разі прийняття рішення про відмову у видачі дозволу, робочий орган надсилає заявникові вмотивовану відповідь із зазначенням підстав, передбачених Законом України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, Законом України “Про рекламу” та даними Правилами.



Строк видачі дозволу або надання письмового повідомлення про відмову у його видачі становить 10 робочих днів.



4.3. Видача дозволу погоджується робочим органом з власником місця або уповноваженим ним органом (особою), а також з:



Мінкультури - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках національного значення, в межах зон охорони цих пам’яток, історичних ареалів населених місць;



органом виконавчої влади Автономної Республіки Крим, обласною, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями - у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках місцевого значення, а також в межах зон охорони цих пам’яток;



утримувачем інженерних комунікацій - у разі розміщення зовнішньої реклами в межах охоронних зон цих комунікацій;



Укравтодором або власниками автомобільних доріг та Національною поліцією - у разі розміщення зовнішньої реклами у межах смуги відведення автомобільних доріг.



Перелік органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, є вичерпним.



Дії щодо отримання зазначених погоджень вчиняються робочим органом без залучення заявника протягом строку, встановленого для отримання дозволу.



Для здійснення погодження робочий орган не пізніше дня, що настає за днем одержання документів від заявника, надсилає їх копії у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді органам, зазначеним в абзацах першому - п’ятому цього пункту, та встановлює строк розгляду зазначених документів.



За результатами дозвільної (погоджувальної) процедури органи, зазначені в абзацах першому - п’ятому цього пункту, надають погодження, які у паперовому або електронному (шляхом сканування) вигляді надсилаються робочому органу.



У разі ненадання органами, зазначеними в абзацах першому - п’ятому цього пункту, протягом встановленого строку погоджень вважається, що видачу дозволу погоджено.



4.4. Під час надання дозволу втручання у форму рекламного засобу та зміст реклами забороняється.



4.5. Робочий орган протягом не більш як двох робочих днів з дати одержання від органів та осіб, з якими погоджується видача дозволу, подає виконавчому органу ради пропозиції та проект відповідного рішення.



4.6. Виконавчий орган Каховської міської ради протягом одного робочого дня з дати одержання зазначених пропозицій приймає рішення про надання дозволу або про відмову у його наданні.



Дозвіл або відмова у його видачі видається не пізніше ніж протягом наступного робочого дня після прийняття відповідного рішення.



4.7. Робочий орган протягом десяти днів з дати реєстрації дозволу надає органам державної податкової служби інформацію про розповсюджувачів зовнішньої реклами, яким надано дозвіл.



4.8. Дозвіл надається строком на п'ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.



4.9. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення зовнішньої реклами та виконання робіт, пов'язаних з розташуванням рекламного засобу.



4.10. Після розташування рекламного засобу, розповсюджувач зовнішньої реклами у п'ятиденний строк зобов'язаний подати робочому органу фотокартку місця розташування рекламного засобу (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів).



4.11. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу, які зумовлюють необхідність зміни місця розташування рекламного засобу, робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами.



У десятиденний строк з початку зміни містобудівної ситуації, реконструкції, ремонту, будівництва робочий орган надає розповсюджувачу зовнішньої реклами інформацію про інше рівноцінне місце.



У разі досягнення згоди щодо нового місця розташування рекламного засобу вносяться зміни у дозвіл.



Відшкодування витрат, пов'язаних з демонтажем та монтажем рекламного засобу на новому місці, здійснюється відповідно до договору з власником місця розташування рекламного засобу.



Плата за надання робочим органом послуг, пов'язаних із зміною місця розташування рекламного засобу, не справляється. Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питання про надання рівноцінного місця.



Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування рекламного засобу розповсюджувач зовнішньої реклами має пріоритетне право на розташування рекламного засобу на попередньому місці.







5. ВИМОГИ ДО ОБ'ЄКТІВ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ.





5.1. Зовнішня реклама повинна відповідати таким вимогам:



- розміщуватися з додержанням вимог техніки безпеки, зазначених у пунктах із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;



- розміщуватися із забезпеченням видимості дорожніх знаків, світлофорів, перехресть, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування та не відтворювати зображення дорожніх знаків;



- освітлення зовнішньої реклами не повинно засліплювати учасників дорожнього руху, а також не повинно освітлювати квартири житлових будинків;



- фундамент наземної зовнішньої реклами, що виступає над поверхнею землі, може бути декоративно оформлений;



- на опорах наземної зовнішньої реклами, що розміщується вздовж проїжджої частини вулиць і доріг, за вимогою уповноваженого підрозділу Національної поліції наноситься вертикальна дорожня розмітка із світловідбивних матеріалів заввишки до 2 метрів від поверхні землі;



- нижній край зовнішньої реклами, що розміщується над проїжджою частиною вулиць і доріг, у тому числі на мостах, естакадах тощо, повинен розташовуватися на висоті не менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття;



- у місцях, де проїжджа частина вулиці межує з цоколями будівель або огорожами, зовнішня реклама може розміщуватися в одну з фасадами будівель або огорожами лінію;



- розміщення зовнішньої реклами на пам'ятках історії та архітектури і в межах зон охорони таких пам'яток, в межах об'єктів природно-заповідного фонду дозволяється за погодженням з відповідним центральним або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини та об'єктів природно-заповідного фонду;



- підключення рекламних засобів до існуючих мереж зовнішнього освітлення здійснюється відповідно до вимог, передбачених законодавством;



- розташування рекламних засобів у межах охоронних зон інженерних комунікацій дозволяється за погодженням з утримувачем зазначених комунікацій;



- відповідальність за технічний стан рекламних засобів, порушення вимог техніки безпеки під час розташування та експлуатації рекламних засобів несе розповсюджувач зовнішньої реклами згідно із законодавством;



- розташування рекламних засобів на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування дозволяється за погодженням з уповноваженим підрозділом Національної поліції;



- рекламні засоби забезпечуються маркуванням із зазначенням на каркасі рекламного засобу найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номера його телефону, дати видачі дозволу та строку його дії;



- розроблення необхідної технічної документації, монтаж (демонтаж) рекламного засобу здійснюється спеціалізованими підприємствами, установами та організаціями.



5.2. Забороняється розташовувати рекламні засоби:



- на пішохідних доріжках та алеях, якщо це перешкоджає вільному руху пішоходів;



- у населених пунктах на висоті менш як 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо їх рекламна поверхня виступає за межі краю проїжджої частини;



- розташування дахових рекламних засобів забороняється без попередньої технічної експертизи спеціалізованих підприємств, установ та організацій;



- реклама алкогольних напоїв та тютюнових виробів, знаків для товарів і послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби, не повинна розміщуватися на рекламних засобах ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від території дитячих дошкільних закладів, середніх загальноосвітніх шкіл та інших навчальних закладів, в яких навчаються діти віком до 18 років;



- розміщення реклами та/або рекламних засобів на підтримувальних, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення забороняється.



5.3. Вивіски чи таблички:



- повинні розміщуватися без втручання у несучи конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов’язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються;



- не повинні відтворювати зображення дорожніх знаків;



- не повинні розміщуватися на будинках або спорудах - об’єктах незавершеного будівництва;



- площа поверхні не повинна перевищувати 3 кв. метрів.



Забороняється вимагати від суб’єктів господарювання будь-які документи для розміщення вивісок чи табличок, які не передбачені законодавством.



Демонтаж вивісок чи табличок, розміщених з порушенням вимог цих Правил, здійснюється у разі:



- припинення юридичної особи або припинення діяльності фізичної особи — підприємця;



- невідповідності розміщення вивіски чи таблички вимогам щодо її розміщення, наданим у визначенні, та архітектурним вимогам, державним нормам, стандартам і правилам, санітарним нормам;



- порушення благоустрою території.



Демонтаж вивісок чи табличок за рахунок здійснюється за рахунок коштів юридичних або фізичних осіб - підприємців, якими вони були встановлені.



5.4. Плата за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності, встановлюється у порядку, визначеному органами місцевого самоврядування, а місцем, що перебуває у державній або приватній власності, - на договірних засадах з його власником або уповноваженим ним органом (особою). При цьому площа місця розташування рекламного засобу визначається як сума площі горизонтальної проекції рекламного засобу на це місце та прилеглої ділянки завширшки 0,5 метра за периметром горизонтальної проекції цього засобу.



Для не наземного та не дахового рекламного засобу площа місця дорівнює площі вертикальної проекції цього засобу на уявну паралельну їй площину.



Розмір плати за тимчасове користування місцем розташування рекламного засобу не може встановлюватися залежно від змісту реклами.







6. КОНТРОЛЬ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПРАВИЛ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ЇХ



ПОРУШЕННЯ.





6.1. Контроль за дотриманням Правил здійснюють виконавчі органи сільських, селищних, міських рад та інші органи відповідно до законодавства.



6.2. У разі порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами уповноважена особа органу, який здійснює контроль за додержанням цих Правил, звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою усунення порушень у визначений строк.



У разі невиконання цієї вимоги орган, який здійснює контроль, подає інформацію спеціально уповноваженому органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.



6.3. Розповсюджувач зовнішньої реклами, винний у порушенні цих Правил, несе відповідальність згідно із законодавством.













Міський голова Віталій Немерець













































Додаток 1














Керівнику робочого органу

__________________________________

(виконавчий орган сільської, селищної, міської ради)




____________ р. N ____________







​ЗАЯВА

про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами



Заявник _______________________________________________________________________

(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої ___________________________________________________________________________________

реклами, для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові)



Адреса заявника _________________________________________________________________

(для юридичної особи - місцезнаходження, для фізичної особи -

________________________________________________________________________________

місце проживання, паспортні дані)



Ідентифікаційний код юридичної особи

або ідентифікаційний номер фізичної особи _________________________



Телефон (телефакс) _____________________________________________



Прошу надати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами за адресою ________________________________________________________________________________

(повна адреса місця розташування рекламного засобу)



строком на ______________________________________________________________________

(літерами)



Перелік документів, що додаються _________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________












Заявник

або уповноважена

ним особа  



 

_________________

(підпис)  



 

_____________________

(ініціали та прізвище) 








 



М. П. 

























Додаток 2







ДОЗВІЛ №

на розміщення зовнішньої реклами



Виданий ____________ р. на підставі рішення ____________________________________



____________________________________________________________________________

(дата видачі)

_____________________________________________________________________________

(виконавчий орган сільської, селищної, міської ради, дата і номер рішення)

_____________________________________________________________________________,

(для юридичної особи - повне найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, для фізичної

_____________________________________________________________________________

особи - прізвище, ім'я та по батькові)

_____________________________________________________________________________



_____________________________________________________________________________

(місцезнаходження (місце проживання), номер телефону (телефаксу), банківські реквізити,

_____________________________________________________________________________

ідентифікаційний код (номер)



Адреса місця розташування рекламного засобу ____________________________________________________________________________



____________________________________________________________________________



Характеристика (в тому числі технічна) рекламного засобу _____________________________________________________________________________

(вид, розміри, площа місця розташування рекламного засобу)



Фотокартка або комп'ютерний макет місця з фраґментом місцевості (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів), на якому планується розташування рекламного засобу





 





 





 





 





 





 

















 



ТОПОГЕОДЕЗИЧНА ЗЙОМКА



Топогеодезичний знімок місцевості ( М 1:500) з прив'язкою місця розташування рекламного засобу:







 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 























Відповідальний за топогеодезичне знімання  



_______ __________________ М. П. 

  (підпис)       (ініціали та прізвище) 















Керівник робочого органу



___________

(підпис)



____________________

(ініціали та прізвище)




М. П.





Ескіз з конструктивним рішенням рекламного засобу:









 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 







 





 





 





 





 



Фотокартка місця (розміром не менш як 6 х 9 сантиметрів) після розташування на ньому рекламного засобу





 





 





 





 





 





 





 





 





 





 
















Керівник робочого органу











___________

(підпис)











____________________

(ініціали та прізвище)




М. П.