З метою зменшення навантаження на місцевий бюджет, оптимізації структури виконавчих органів ради, раціонального використання кадрового та матеріального ресурсу, на підставі пропозицій міського голови щодо структури виконавчих органів ради та їх штатів, враховуючи повідомлення профспілкового комітету виконавчого комітету Каховської міської ради відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України “Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності” від 01.09.2021р., рекомендації створеної розпорядженням міського голови від 06.08.2021р. № 163-р тимчасової комісії з розгляду питань щодо скорочення чисельності та штату працівників виконавчих органів Каховської міської ради, висновки і рекомендації постійних депутатських комісій з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва, а також з питань земельних відносин, природокористування,планування території, будівництва, архітектури та благоустрою, керуючись ст. 64 ч. 3 ГК України, ст. ст. 40, 42, 43, 44, 49-2, 49-4 КЗпП України, п. 5 ч. 1 ст. 26 , п. 6 ч. 4 ст. 42, ч.1 ст. 59 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до структури та чисельності виконавчих органів міської ради, затвердженої рішенням міської ради від 18.02.2021р. № 207/7:
1.1. Виключити зі структури виконавчих органів міської ради відділ контролю за додержанням законодавства про працю, благоустрій та паркування транспортних засобів — 2 штатні одиниці (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст відділу -1 штатна одиниця) та скоротити вказані штатні одиниці;
1.2. Виключити зі структури виконавчих органів міської ради відділ забезпечення діяльності старост в старостинських округах та внутрішнього контролю — 8 штатних одиниць (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст відділу - 2 штатні одиниці, спеціаліст ІІ категорії -1 штатна одиниця, інспектор - 4 штатних одиниці) та скоротити вказані штатні одиниці;
1.3. Реорганізувати відділ комунального майна та землі шляхом перетворення у відділ комунального майна, землі та обліку житла, ввести додатково одну штатну одиницю головного спеціаліста (з питань обліку житла), затвердити загальну чисельність працівників відділу - 6 штатних одиниць (начальник відділу - 1 штатна одиниця, головний спеціаліст - 4 штатних одиниць, спеціаліст І категорії - 1 штатна одиниця);
1.4. Реорганізувати відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла шляхом перетворення у відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, вивести одну штатну одиницю головного спеціаліста (з питань обліку житла у відділ комунального майна, землі та обліку житла), та затвердити загальну чисельність працівників відділу - 4 штатних одиниці (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст - 3 штатних одиниці);
1.5. У архівному відділі міської ради скоротити одну штатну одиницю - архіваріуса, затвердити чисельність працівників відділу — 3 штатних одиниці (начальник відділу -1 штатна одиниця, головний спеціаліст, -2 штатні одиниці);
1.6. У відділі державної реєстрації міської ради скоротити одну штатну одиницю - архіваріуса, затвердити чисельність працівників відділу - 6 штатних одиниць (начальник відділу - 1 штатна одиниця, державний реєстратор - 5 штатних одиниць);
1.7. У загальному відділі міської ради скоротити одну штатну одиницю - секретаря керівника, затвердити чисельність працівників відділу - 20,5 штатних одиниць (начальник відділу - 1 штатна одиниця, головний спеціаліст - 3 штатні одиниці, завідувач підрозділу з обліку та доставки документів - 2 штатні одиниці,оператор комп’ютерного набору -1 штатна одиниця, водій - 2 штатні одиниці, робітник по обслуговуванню і поточному ремонту будівель та споруд -1 штатна одиниця, сторож - 3 штатні одиниці, прибиральник службових приміщень - 7,5 штатних одиниць);
1.8. Ввести додаткову одну одиницю (адміністратор) у Центр надання адміністративних послуг, затвердити чисельність працівників Центру — 6 штатних одиниць (начальник Центру -1 штатна одиниця, адміністратор центру - 4 штатні одиниці, завідувач підрозділу з обліку та доставки документів -1 штатна одиниця);
1.9. Визначити штатну чисельність самостійних підрозділів міської ради -юридичних осіб:
- управління праці та соціального захисту населення - 38 штатних одиниць, скоротивши 1,5 штатних одиниці;
- фінансове управління міської ради - 9 штатних одиниць, скоротивши одну штатну одиницю.
-
2. Затвердити загальну штатну чисельність працівників виконавчих органів міської ради в кількості 155,5 штатних одиниць.
3. Додаток до рішення міської ради від 18.02.2021 року № 207/7 викласти в новій редакції (Додаток 1).
4. Відділу організаційно - кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю Каховської міської ради (Іотова О.О.), відділу бухгалтерського обліку та звітності (Горбач М.Б.), управлінню праці та соціального захисту населення міської ради (Скрипніченко А.В.), фінансовому управлінню (Гончаров О.А.) внести відповідні зміни до штатного розпису виконавчих органів міської ради та здійснити всі необхідні заходи у відповідності до положень трудового законодавства.
5. Начальникам відділів, що реорганізовані шляхом перетворення, подати на наступну чергову сесію міської ради положення про відділи з урахуванням цього рішення.
6. Відповідальність за виконання рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Чернявського В.В.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва міської ради (Радченко О.В.), міського голову Немерця В.А.
Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ
-
Додаток № 1
-
до рішення сесії VIIIскликання
-
від ________2021 № _____
-
СТРУКТУРА І ШТАТНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
-
апарату Каховської міської ради та її виконавчих органів
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|