ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 7

Про прогноз бюджету
Каховської міської територіальної громади
на 2022-2024 роки
(21541000000)­­­­­­­­­­­­­­­­­
(код бюджету)
Відповідно до статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 751 Бюджетного кодексу України, постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 року № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Погодити Прогноз бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки, що додається.
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань планування бюджету, фінансів та оподаткування (Радченко О.В.).

Міський голова                    Віталій НЕМЕРЕЦЬ
СХВАЛЕНО
рішенням міської ради
ПРОГНОЗ
бюджету Каховської міської територіальної громади
на 2022-2024 роки
(21541000000)­­­­­­­­­­­­­­­­­
(код бюджету)

 
I.Загальна частина
Прогноз бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки (далі – Прогноз) розроблено на основі положень Бюджетного та Податкового кодексів України, ґрунтується на положеннях Програми діяльності Кабінету Міністрів України, постанови Кабінету Міністрів України від 31 травня 2021 року № 548 «Про схвалення Бюджетної декларації на 2022-2024 роки», основних показників соціально-економічного розвитку Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки, підвищення розміру мінімальної заробітної плати та доходів населення, тенденцій надходжень податків і зборів за останні роки, міських програм.
Запровадження середньострокового бюджетного планування сприятиме забезпеченню фінансової стабільності та зміцненню економічного зростання у середньостроковій перспективі. Спрямоване на забезпечення економічного зростання та сталого розвитку громади.
Метою прогнозу - запровадження середньострокового бюджетного прогнозування для встановлення взаємозв’язку між стратегічними цілями розвитку громади та можливостями бюджету.
Основними завданнями бюджетної політики Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки є :
  • забезпечення надходжень до бюджету Каховської міської територіальної громади з урахуванням позитивної динаміки у порівнянні з попередніми роками;
  • підвищення прозорості та ефективності управління бюджетними коштами шляхом використання елементів програмно – цільового планування і виконання місцевих бюджетів;
  • забезпечення у повному обсязі проведення видатків на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати, інших соціальних виплат, а також розрахунків за енергоносії та комунальні послуги;
  • забезпечення резервів росту доходів бюджету міської територіальної громади;
  • стимулювання інвестиційно – інноваційної складової бюджету розвитку територіальної громади.
Основними завданнями бюджетної політики Каховської міської територіальної громади на середньостроковий період є:
- підвищення результативності та ефективності управління бюджетними коштами;
- забезпечення виконання доходної частини бюджету міської територіальної громади відповідно до показників, затверджених міською радою;
- вжиття заходів до залучення додаткових надходжень до бюджету Каховської міської територіальної громади, зокрема шляхом забезпечення ефективного управління об’єктами комунальної власності та земельними ресурсами;
- підвищення ефективності управління бюджетними коштами шляхом застосування дієвих методів економії бюджетних коштів;
- забезпечення стабільного функціонування бюджетних установ та виконання заходів, передбачених міськими цільовими (комплексними) програмами;
- запровадження дієвих заходів з енергозбереження.
Прогноз бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки зорієнтований на формування сприятливого економічного середовища, забезпечення збалансованості та стабільного функціонування бюджетної системи громади, встановлення взаємозв`язку між соціально – економічними цілями розвитку громади і можливостями бюджету, забезпечення гарантованих державою соціальних зобов’язань.
Невиконання прогнозних показників бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки може відбутись у разі  відхилення оцінки основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України та основних прогнозних показників економічного і соціального розвитку міської територіальної громади від прогнозу, врахованого при складанні прогнозу міського бюджету, схваленого у попередньому бюджетному періоді, прийняття нових законодавчих та інших нормативно-правових актів, рішень Каховської міської ради що впливають на показники бюджету громади у середньостроковому періоді, підвищення фактичних цін і тарифів на енергоносії понад рівень, визначений у Бюджетній декларації, прийняття центральними органами рішень, які призводять до збільшення видатків місцевих бюджетів, без передачі відповідного фінансового ресурсу на їх виконання, фактичне перевищення рівня споживчих цін та цін виробників порівняно з рівнем, прийнятим у Бюджетній декларації.
Мінімізація зазначених ризиків практично не залежить від зусиль громади, тому у разі їх виникнення Прогноз потребуватиме кардинальних змін, оскільки у разі відсутності належної компенсації з державного бюджету призведе до погіршення рівня забезпеченості власних та делегованих повноважень, скорочення існуючої мережі установ, що надають соціальні послуги жителям громади чи згортання низки проектів, які вже реалізуються чи плануються до виконання.
 
ІІ. Основні прогнозні показники економічного
та соціального розвитку Каховської міської територіальної громади
Діяльність міської ради зосереджується на виконанні Програми економічного і соціального розвитку Каховської територіальної громади на 2021 рік, затвердженої рішенням міської ради від 24.12.2020 р. № 115/14.
Економічна ситуація у 2020 році.
За статистичними даними темп зростання обсягу реалізованої промислової продукції до попереднього року збільшився на 23,7%, темп росту обороту роздрібної торгівлі до попереднього року збільшився на 9,6%, індекс реальної заробітної плати до попереднього року склав 107,9%
Важливим чинником відновлення економічної активності був споживчий попит завдяки зростанню реальної заробітної плати на 7,9 відсотка на фоні продовження політики Уряду щодо підвищення мінімальної заробітної плати (на 15,4 відсотка). Середньомісячна номінальна заробітна плата штатного працівника за 2020 рік зросла на 7,9 відсотка порівняно з 2019 роком та становила 10137 грн).
ПЕРЕЛІК
ОСНОВНИХ ПОКАЗНИКІВ ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ КАХОВСЬКОЇ ТГ НА 2022 рік
№ з/п
Найменування показника
Одиниці виміру
Значення показника
2020 рік фактично
2021 рік очікуване
2022 рік прогноз
Прогноз 2022 рік до факту 2021 року
1
2
3
4
5
6
7
1.
Обсяги реалізованої промислової продукції
млн.грн.
8722,6
9709,1
10801,4
112,5
2.
Темп зростання обсягу реалізованої промислової продукції (до попереднього року)
%
123,7
113,1
112,5
Х
3.
Оборот роздрібної торгівлі (з урахуванням індексу цін)*
* без урахування роздрібного товарообігу фізичних осіб підприємців
млн.грн.
657,5
714,7
768,3
Х
4.
Темп росту обороту роздрібної торговлі ( до попереднього року)
%
109,6
108,7
107,5
107,5
5.
Обсяг капітальних інвестицій (за рахунок усіх джерел фінансування)
млн.грн.
160,3
180,7
200,0
Х
6.
Темп зростання обсягів капітальних інвестицій (до попереднього року)
%
48,1
112,7
110,7
Х
7.
Обсяг прямих іноземних інвестицій, наростаючим підсумком,- всього
млн.дол.США
86,0
86,0
86,0
100,0
8.
Темп зростання (зменшення) обсягу прямих іноземних інвестицій (до попереднього року)
%
100,0
100,0
100,0
Х
9.
Приріст прямих іноземних інвестицій за рік
млн.дол.США
0,0
0,0
0,0
Х
10.
Обсяг виконаних будівельних робіт
млн.грн.
28,7
29,4
30,1
102,4
11.
Індекс продукції будівництва (до попереднього року)*
%
58,1
102,4
102,4
Х
12.
Кількість малих і середніх підприємств у розрахунку на 10 тис.осіб наявного населення
од.
110
103
105
101,9
Розвиток реального сектору економіки.
У січні–квітні 2021 року промисловими підприємствами Каховської територіальної громади реалізовано промислової продукції (товарів, послуг) на 3859,1 млн.грн.
Обсяг роздрібного товарообороту підприємствами, основним видом економічної діяльності яких є роздрібна торгівля, по Каховській міській територіальній громаді за січень - березень 2021 року склав 155811,8 тис.грн.
У січні–березні 2021р. підприємствами та організаціями Каховської територіальної громади за рахунок усіх джерел фінансування освоєно 105783 тис.грн капітальних інвестицій.
Зовнішньоекономічна діяльність.
Обсяг експорту товарів підприємствами та організаціями Каховської ТГ за січень–квітень 2021 р. становив 7419,0 тис.дол. США, імпорту – 14050,5 тис.дол. США.
Обсяг виробленої будівельної продукції (виконаних будівельних робіт) підприємствами Каховської міської територіальної громади за січень — квітень 2021 року — 4134,0 тис.грн.
Будівництво.
На сучасному етапі будівництво ведеться в місті підприємницькими структурами, приватними забудовниками та будівельними орагнізаціями, найпотужніші з яких — ЗАТ “ДБУ-12”, ТОВ “Евростройпласт”, ПП Фортунатов, ТОВ “Олеся”, ними виконується 70 % підрядних робіт.
Станом на 01. 06. 2021 р. введено в експлуатацію 9 об`єктів будівництва,
- “Реконструкція об`єкта торгівлі та громадського харчування під торгово - офісну будівлю (м. Каховка, проспект Європейський 10-б).;
- “Будівництво комплектної трансформаторної підстанції КТП-160/10/0,4 для електрозабезпечення електроустановок 27/100 нежитлової будівлі ( м. Каховка, вулиця Промислова, 2г);
- “Реконструкція електричних мереж вуличного освітлення в межах вулиць Лугова та Соборності в м. Каховка Херсонська область“ (КП "Комунальне транспортне підприємство");
- Реконструкція нежитлової будівлі, що є комплексом будівель та споруд, у комплекс будівель та споруд для зберігання мінеральних добрив з будівництвом складу за адресою: м. Каховка, пров. Трубний, 12, І пусковий комплекс (ТОВ "ТЕРРА ТАРСА УКРАЇНА").
Демографічна ситуація. На 01.06.2021 р. на території. Каховської ТГ проживало 43296 осіб з них міське населення — 35795 осіб, сільське населення 7501 осіб.
  1. Грошові доходи населення та заробітна плата.
Середня заробітна плата станом на 01.04.2021 року становила 11057 грн. показник по області становив 11122 грн. Фонд оплати праці 87560 тис.грн.
За інформацією Головного управління статистики у Херсонській області згідно державних статистичних спостережень за ф. № 1-ПВ (місячна) станом на 01.05.2021 року по місту Каховка заборгованість із виплати заробітної плати складає 33260,0 тис.грн., яку мають два підприємства міста - ПрАТ «Каховський завод електрозварювального устаткування» - 31766,0 тис.грн. (645 осіб) та ТОВ «Аграрна промислова компанія «Дом – Агро» - 1494,0 тис. грн. (52 особи).
За інформацією голови правління ПрАТ «КЗЕСО» борги із виплати заробітної плати на підприємстві існують з березня 2020 року через затримку оплати покупців за поставлену продукцію, що також призвело до затримки оплати за матеріали та комплектуючих, необхідних для виробництва готової продукції по наступним контрактам.
За інформацією голови правління ПрАТ «КЗЭСО» борги із виплати заробітної плати на підприємстві існують через затримку оплати покупців за поставлену продукцію.
На даний час підприємством ведуться перемовини з іноземними компаніями щодо залучення інвестицій для поповнення обігових коштів. Укладено контракти з АТ «Українська залізниця» на доставку колійної техніки на суму 530 400 тис.грн., «Литовська залізниця» на постачання рейкозварювальної продукції на суму 1 млн. євро, «Білоруська залізниця» на суму 500 тис.євро.
По даному підприємству складений графік погашення заборгованості із виплати заробітної плати, який передбачає повне погашення боргів до вересня 2021 року.
За інформацією Головного управління Держпраці в Херсонській області проведена позапланова перевірка ПрАТ «КЗЕСО», за результатами якої на посадову особу підприємства складений протокол про адміністративне правопорушення за ч.1 ст.41 КУпАП та винесено Припис про усунення виявлених порушень.
За інформацією ТОВ «АПК «Дом Агро» заборгованість із виплати заробітної плати виникла через відсутність замовлень на послуги зі зберігання зернових культур. Погашення боргів із заробітної плати планується за рахунок послуг збереження майбутнього врожаю. На даний час ТОВ «АПК «Дом-Агро» не працює.
Легалізація. Станом на 01.06.2021 року робочою групою щодо легалізації оплати праці та зайнятості населення було перевірено 193 приватних підприємців міста, виявлено 24 підприємця, які порушували норми трудового законодавства, складено 11 актів. Управлінням праці та соціального захисту населення матеріали на порушників трудового законодавства виявлених фактів порушень передаються до Каховського відділення Новокаховської ОДПІ ГУ ДПС у Херсонській області та до Головного управління держпраці у Херсонській області для подальшого опрацювання.
За складеними актами роботи робочої групи Каховською ОДПІ донараховано станом на 01.06.2021 р: податку з доходів фізичних осіб – 32400,0 грн;
  • військовий збір – 2700,0 грн.;
  • ЄСВ – 39600,0 грн.;
  • всього – 74700 грн.
Згідно з трудовим законодавством оформлений 7 найманих працівника та 2 працівника за цивільно-правовою угодою.
Реформування відносин власності.
Станом на 01.05.2021 року обліковується 121 договори оренди нерухомого майна, що належить до комунальної власності територіальної громади міста, загальною площею 5174,52 м². Надходження до місцевого бюджету за користування комунальним майном станом на 01.05.2021 року становлять 86,6 тис.грн.
Станом на 01.07.2021 року проведено приватизацію 11 земельних ділянок на суму 2662,1 тис. грн., загальною площею -3,5024 га.
З метою ефективного використання земель комунальної власності проведена інвентаризація земельних ділянок для набуття права на їх оренду на земельних торгах у 2021 році (16 ділянок).
За січень - травень 2021 року укладено 20 договорів оренди земельних ділянок з юридичними та фізичними особами загальною площею 5,3217 га на суму 434,95 тис. грн.
Станом на 01.06.2021 року з 44 розповсюджувачами реклами укладено договори про тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів (до бюджету надійшло 215,1 тис.грн).
З метою поліпшення бізнес-клімату та впровадження процесів дерегуляції, упорядкування та спрощення системи надання адміністративних послуг у місті функціонує Центр надання адміністративних послуг Каховської міської ради. Станом на 01.07.2021 року адміністраторами даного центру розглянуто 6206 звернень, в тому числі 661 звернення суб`єктів господарювання.
Житлово-комунальне господарство.
Виконання і фінансування заходів з розвитку і реформування житлово-комунального господарства міста щорічно враховуються в Програмі економічного і соціального розвитку міста і міським бюджетом на відповідний рік.
Мета полягає в здійсненні заходів щодо підвищення ефективності та надійності функціонування житлово-комунального господарства, забезпечення його сталого розвитку для задоволення потреб населення і господарського комплексу міста Каховки в житлово-комунальних послугах відповідно до встановлених нормативів і стандартів.
Станом на 01.07. 2021 р. виконані роботи поточного ремонту доріг вул. Герцена, Декабристів, Першотравнева, Слобідська, М.Жука, Ф.Гаєнко, Набережна, Панкеєвська, В.Хоменка, Мелітопольська, Пушкіна пр. Європейський, Будівельників на суму — 653,72тис.грн.
Проведено ремонт кабельних мереж по вул. В.Куликовська, 116 загальною вартістю — 32,5 тис.грн., ремонт ПЛ-0,4 по вул. Набережна,23 — 37,6 тис.грн. Придбано лед-лампи — 12,7тис.грн., консольні світильники — 64,1 тис.грн.
Будівництво зовнішньої електричної мережі від КТП-483 с.Роздольне — 200,3 тис.грн. Придбано дорожніх знаків на 2,685 тис.грн., послуга по покосу трави — 12,670 тис.грн. Планування зони відпочинку — 22,0 тис.грн., придбання піску — 15,940 грн.
Виконано планування пляжної зони — 15,6тис.грн.
Перспективи економічного розвитку на середньострокову перспективу (2022 – 2024 роки).
Основні макропоказники економічного і соціального розвитку Каховської міської ТГ
Найменування показника, одиниця виміру
2020ік
(звіт)
2021рік
(затверджено)
2022рік
(план)
2023рік
(план)
2024рік
(план)
Обсяги реалізованої промислової продукції (млн.грн)
8722,6
9709,1
10801,4
11903,1
13129,2
Темп зростання обсягу реалізованої промислової продукції (до попереднього року)
%
123,7
112,1
112,5
110,2
110,3
Оборот роздрібної торгівлі (з урахуванням індексу цін)
без урахування роздрібного товарообігу фізичних осіб підприємців (млн..грн)
657,5
714,7
768,3
770,2
785,1
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника,(грн.)
10137
12075
13653
14956
16583
Індекс реальної заробітної плати, % до попереднього року
107,9
110,2
106,5
106,1
105,6
Обсяг капітальних інвестицій (за рахунок усіх джерел фінансування), млн.грн.
160,3
180,7
200
250
300
Темп зростання обсягів капітальних інвестицій (до попереднього року), %
48,1
112,7
110,7
125
120
Обсяг прямих іноземних інвестицій, наростаючим підсумком- всього, млн.грн.США
86
86
86
86
86
Темп зростання (зменшення) обсягу прямих іноземних інвестицій (до попереднього року)
100
100
100
100
100
Сальдо торговельного балансу, визначене за методологією платіжного балансу, млн.грн.США
-9,5
-9,8
-10
-9,9
-9,7
Експорт товарів і послуг:
млн. дол..США
22,6
22,5
22,5
24,1
26
Експорт товарів і послуг:
% до попереднього року
99,7
99,6
106,5
107,1
107,9
Імпорт товарів і послуг:
млн. дол..США
32,1
32,3
32,5
34
35,7
% до попереднього року
100,3
100,6
104,6
104,7
104,9
III. Загальні показники бюджету
Прогноз бюджету на 2022-2024 роки включає прогнозні показники бюджету громади за основними видами доходів, фінансування, видатків, взаємовідносинами бюджету територіальної громади з бюджетами інших рівнів. Зазначені показники є основою для складання головними розпорядниками бюджетних коштів планів своєї діяльності, місцевих програм та формування показників проекту бюджету міської територіальної громади на 2022 рік.
При розрахунку показників бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки враховано:
1. Прогнозні показники економічного і соціального розвитку територіальної громади, підвищення розміру мінімальної заробітної плати, динаміку надходжень за 2019 - 2020 роки та очікуване виконання за 2021 рік.
2. Норми податкового та бюджетного законодавства та застосування чинних ставок оподаткування.
3. Макропоказники визначені з урахуваннями Постанови Кабінету Міністрів України від 31.05.2021 р. № 548 „Про схвалення Бюджетної декларації на 2022- 2024 роки”, яка передбачає: - зростання валового внутрішнього продукту у 2022 році – 3,8 відсотка, у 2023 році – 4,7 відсотка, у 2024 році -5,0 відсотків; - номінальний валовий внутрішній продукт у 2022 році – 5 368,8 млрд. грн, у 2023 році – 5 993,9 млрд. грн, у 2024 році – 6 651,0 млрд. грн; - індекс споживчих цін (грудень до грудня попереднього року) становитиме 106,2 відсотків у 2022 році , 105,3 відсотків у 2023 році, 105,0 відсотків у 2024 році; - індекс цін виробників (грудень до грудня попереднього року) у 2022 році – 107,8 відсотків, у 2023 році – 106,2 відсотків; у 2024 році 105,7 відсотків.
4. Розмір мінімальної заробітної плати з 1 січня 2022 року –6500 грн., з1 жовтня 2022 року -6700 грн (темп приросту– 3,1 відсотків), з 1 січня 2023 року – 7176 грн. (темп приросту – 7,1 відсотків), з 1 січня 2024 року – 7665 грн (темп приросту 6,8 відсотків).
5. Розмір посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 1 січня 2022 року – 2893 грн., з 01 жовтня 2022 року -2982 (темп приросту– 3,1 відсотка), з 1 січня 2023 року – 3193 грн. (темп приросту – 7,1 відсотка), з 1 січня 2024 року -3 411 грн (темп приросту- 6,8 відсотка). Загальні показники бюджету наведено в додатку 1.

IV. Показники доходів бюджету
Державну бюджетну політику щодо місцевих бюджетів та міжбюджетних відносин у 2022-2024 роках спрямовано на подальший розвиток середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні, удосконалення міжбюджетного регулювання, зміцнення фінансової спроможності місцевих бюджетів, підвищення прозорості та результативності використання бюджетних ресурсів, а також збереження дворівневої системи міжбюджетних відносин, положень Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Цілей сталого розвитку України на період до 2030 року, застосування чинних норм Бюджетного та Податкового кодексів України, динаміки бази оподаткування та аналізу виконання бюджету у попередніх і поточному бюджетних періодах.
Показники дохідної частини на середньостроковий період розроблено з урахуванням:
- статей 64,69-1,71 Бюджетного кодексу України,
- Податкового кодексу України
- використання чинних ставок оподаткування, зокрема, з :
- податку на доходи фізичних осіб 18%
- податку на прибуток підприємств 18%
- макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2022-2024 роки
- продовження зарахування 5 відсотків рентної плати за користування надрами для видобудування корисних копалин загальнодержавного значення
- збереження норми щодо зарахування 13,44% акцизного податку з виробленого та ввезеного пального до місцевих бюджетів;
- незастосування у 2022 – 2024 роках до ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях, акцизного податку, екологічного податку та рентної плати індексів споживчих цін, індексів цін виробників промислової продукції; використання чинних ставок оподаткування, зокрема, з основних податків:
- підвищення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, мінімальної заробітної плати.
Показники доходів бюджету наведено в додатку 2 до прогнозу.
При прогнозуванні дохідної частини бюджету Каховської міської ТГ на 2022 рік враховано:
- статистичні показники за 2020 рік, очікувані показники економічного і соціального розвитку громади на 2021 рік;
- фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2018–2020 років та 6 місяців 2021 року.
В основу розрахунків проекту бюджету Каховської ТГ покладено аналіз стану економічного, соціального та культурного розвитку в 2020 році та прогноз його розвитку на 2021 рік.
Прогнозування місцевих податків та зборів проведено на підставі рішення сесії Каховської міської ради від 29.06.2021 року №621/14 2Про місцеві податки та збори».
Бюджет розвитку
До бюджету розвитку в 2022- 2024 роках плануються надходження коштів від продажу землі в 2022 році 2100000гривень, в 2023 році 2200000 гривень, в 2024 році 2200000гривень.
V. Показники фінансування бюджету
Прогнозом залучення джерел фінансування у 2022, 2023 та 2024 роках не передбачається, оскільки доходи та видатки збалансовані між собою, видатки на обслуговування місцевого боргу та місцевих гарантій не прогнозуються, оскільки запозичення до бюджету міської територіальної громади та надання гарантій не плануються і на початок 2022 року боргові зобов’язання відсутні (додатки 4, 5 до Прогнозу не складались).
VI. Показники видатків бюджету та надання кредитів бюджету
Основним завданням бюджетної політики на місцевому рівні на 2022-2024 роки залишатиметься забезпечення стабільності, результативності, стійкості та збалансованості бюджету територіальної громади, ефективне використання бюджетних коштів в умовах обмеженості бюджетних ресурсів. Фінансування видатків бюджету Каховської міської територіальної громади, міських цільових програм на період до 2024 року здійснюватиметься в рамках жорсткої економії бюджетних коштів. В цих умовах визначальним стане підвищення ефективності видатків, що відбуватиметься на основі їх пріоритетності та оцінки ступеня досягнення очікуваних результатів.
Граничні показники видатків Каховської міської територіальної громади та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам бюджетних коштів наведено в додатку 6 до цього прогнозу.
Граничні показники видатків бюджету Каховської міської територіальної громади за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування бюджету наведено в додатку 7 до цього прогнозу.
Пріоритетними завданнями розвитку галузей є:
Державне управління
Забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування обраховано виходячи з потреби у фінансуванні поточної діяльності.
У 2022 та 2023-2024 роках передбачається здійснити заходи щодо:
- забезпечення прозорості, відкритості в діяльності органів місцевого самоврядування;
- впровадження сучасних інформаційних технологій в діяльності місцевого самоврядування;
- забезпечення повноцінного виконання повноважень Каховської міської ради згідно з чинним законодавством;
- подальший розвиток створеної прозорої системи в прийнятті рішень органами місцевого самоврядування;
- створення належних умов для реалізації органами місцевого самоврядування прав та повноважень, визначених чинним законодавством України;
- створення належних матеріальних, фінансових та організаційних умов для забезпечення здійснення органами місцевого самоврядування власних і делегованих повноважень.
Освіта
Видатки на утримання галузі «Освіта» обраховано виходячи із необхідності у виконанні наступних заходів:
- збереженням діючої мережі освітніх закладів;
- запровадження розробки програм, пов’язаних із енергозбереженням та зменшенням навантаження бюджету на розрахунки за енергоносії;
- проведення поточних ремонтів в установах освіти.
Основними результатами, яких планується досягти, є:
- підвищення рівня забезпечення дошкільною освітою 1,6 тис. дітей дошкільного віку;
- підвищення рівня забезпечення загальною середньою освітою 4,9 тис. дітей шкільного віку;
- підвищення якості харчування дітей в дитячих дошкільних закладах, учнів 1 – 4 класів, та учнів дітей – сиріт та дітей із малозабезпечених сімей;
- забезпечення надання якісних та відповідно до виявлених бажань батьків та учнів послуг у галузі позашкільної освіти;
- зменшення навантаження бюджету за спожиті закладами освіти енергоносії;
- підвищення якості освітніх послуг.
Охорона здоров’я
Видатки на утримання галузі обраховано виходячи із необхідності у виконанні наступних заходів:
- підвищення рівня медичного обслуговування населення;
- розширення можливостей щодо його доступності та якості;
- ефективне використання обмежених фінансових ресурсів.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Пріоритетними завданнями у сфері соціального захисту та соціального забезпечення є збільшення видатків загального фонду міського бюджету на фінансування міських програм, пов’язаних із підтримкою соціально вразливих верств населення.
Збільшення обсягу видатків передбачено з утримання центру соціальних служб для сім ї, дітей та молоді, центру соціальної реабілітації дітей – інвалідів, територіального центру, міської програми соціального захисту людей похилого віку, осіб з інвалідністю, підтримки сім’ї, утвердження гендерної рівності та протидії торгівлі людьми. По територіальному центру обраховано додатково видатки, які планується здійснювати за рахунок спеціального фонду (власних надходжень – платних соціальних послуг).
Основними результатами, яких планується досягти, є:
- підвищення питомої ваги коштів на соціальну підтримку, що надаються мало захищеним верствам населення;
- збільшення кількості соціальних послуг, що надаються територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг);
- підвищення ефективності використання бюджетних коштів соціального спрямування;
Культура і мистецтво
Видатки на утримання галузі «Культура і мистецтво» обраховано за рахунок як загального так і спеціального фондів міського бюджету.
Передбачається здійснити такі заходи:
- оптимізація співвідношень між обсягами фінансування за рахунок загального фонду бюджету та спеціального фонду (власних надходжень) закладів культури;
- запровадження розробки програм, пов’язаних із енергозбереженням та зменшенням навантаження бюджету на розрахунки за енергоносії;
- збереження бібліотечних фондів.
Основними результатами, яких планується досягти, є:
- підвищення рівня якості надання послуг з культурного виховання дітей та населення міста;
- зменшення навантаження бюджету за спожиті закладами культури енергоносії;
- розширення переліку надання платних послуг, що надаються закладами культури.
- популяризація народної творчості та проведення культурно-мистецьких заходів.
Фізична культура і спорт
Видатки на утримання закладів з фізичної культури та спорту обраховано виходячи із необхідності у виконанні наступних заходів:
- забезпечення функціонування дитячо-юнацької спортивної школи, спорткомбінату «Олімпійський»;
- підвищення рівня залучення населення до занять фізичною культурою та масовим спортом, набуття навичок здорового способу життя, зміцнення здоров’я нації та попередження захворювань;
- забезпечення розвитку олімпійських та неолімпійських видів спорту, організація фізкультурно-оздоровчої та спортивної діяльності інвалідів, підтримка спорту вищих досягнень;
Основними результатами, яких планується досягти, є:
- підвищення рівня якості надання послуг з фізичного виховання дітей та населення міста;
- зменшення навантаження бюджету за спожиті закладами фізичної культури та спорту енергоносії.
Житлово-комунальне господарство
Виходячи з наявного фінансового ресурсу на 2022 -2024 роки фінансування житлово – комунального господарства передбачається лише за рахунок загального фонду бюджету за програмою благоустрою.
Фінансування Програми планується здійснювати згідно з планом заходів на її проведення, що затверджуватиметься щорічно окремим рішенням міської ради, в межах асигнувань, передбачених бюджетом.
Економічна діяльність
До видатків з надання послуг, пов’язаних з економічною діяльністю увійшли видатки на фінансування міської програми підтримки малого і середнього підприємництва, утримання та розвиток автомобільних доріг за рахунок загального і спеціального фонду бюджету, проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї.
Основними результатами, яких планується досягти, є:
- збереження існуючої мережі автомобільних доріг міського значення;
- підтримка на місцевому рівні державної політики підтримки підприємництва, політики зайнятості населення та інвестиційно – інноваційної стратегії міської влади.
Інша діяльність
До видатків з надання послуг, пов’язаних з іншою діяльністю увійшли видатки на фінансування міських програм з мобілізаційної підготовки місцевого значення, громадського порядку та безпеки, проведення природоохоронних заходів за рахунок цільових фондів.
Результатом реалізації таких програм є підтримка на місцевому рівні державної політики підтримки підприємництва, політики зайнятості населення та інвестиційно – інноваційної стратегії міської влади, забезпечення громадського порядку та безпеки, створення сприятливих умов для призову юнаків Громади на військову службу до лав Збройних Сил України.
VII. Бюджет розвитку
Надходження бюджету розвитку всього прогнозується на 2022 рік в сумі 2100,0 тис. грн, на 2023 рік в сумі 2200,0 тис. грн, на 2024 рік в сумі 2200,0 тис. грн.( додаток 9) - це кошти, що надходять від продажу землі. Витрати бюджету розвитку плануються на капітальні видатки з ремонту та розвитку автомобільних доріг та на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки чи права на неї.
VIII. Взаємовідносини бюджету з іншими бюджетами
Міжбюджетні трансферти з державного бюджету Каховській міській територіальної громади складають: освітня субвенція на 2022 рік - 93271,4 тис. грн.; на 2023 рік - 102155,0 тис.грн, на 2024 рік - 109126,0 тис.грн, субвенції з місцевого бюджету (обласного бюджету) на 2022 рік – 1886,3 тис.грн, на 2023 рік – 2062,5 тис.грн, на 2024 рік – 2201,3 тис.грн, іншої субвенції з бюджету Зеленопідської сільської територіальної громади на 2022,2023,2024 роки по 200,0 тис.грн відповідно. Освітня субвенція з державного бюджету забезпечить видатки по оплати праці з нарахуваннями педагогічним працівникам загальноосвітніх навчальних закладів освіти територіальної громади, субвенція з обласного бюджету спрямовуватиметься на видатки з оплати праці з нарахуваннями педагогічним працівникам інклюзивно – ресурсного центру та на проведення витрат на поховання учасників бойових дій та для надання пільг на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, субвенція із бюджету Зеленопідської територіальної громади - на співфінансування видатків на оплату енергоносіїв для Каховської міської лікарні, послугами якої користуються мешканці Зеленопідської громади.
Міжбюджетні трансферти іншим бюджетам прогнозом на 2022-2024 роки не передбачено.
ІХ. Інші положення та показники прогнозу бюджету
В прогнозі бюджету Каховської міської територіальної громади на 2022-2024 роки наявні наступні додатки:
додаток 1 «Загальні показники бюджету»;
додаток 2 «Показники доходів бюджету»;
додаток 3 «Показники фінансування бюджету»;
додаток 6 «Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів»;
додаток 7 «Граничні показники видатків бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»;
додаток 8 «Граничні показники кредитування бюджету за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету»;
додаток 9 «Показники бюджету розвитку»;
додаток 11 «Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів»;
додаток 12 «Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам».
Додаток 1
до рішення міської ради
Загальні показники бюджету
21541000000
(код бюджету)
(грн)
№ з/п
Найменування показника
2020 рік
(звіт)
2021 рік
(затверджено)
2022 рік
(план)
2023 рік
(план)
2024 рік
(план)
1
2
3
4
5
6
7
І. Загальні граничні показники надходжень
1.
Доходи (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі:
299018533
327819979
343502062
371170953
401028231
X
загальний фонд
287685225
318729576
333580364
360443562
389524225
X
спеціальний фонд
11333308
9090403
9921698
10727391
11504006
2.
Фінансування, у тому числі:
10731680
14010355
-
-
-
X
загальний фонд
-4880622
12014996
-
-
-
X
спеціальний фонд
15612302
1995359
-
-
-
3.
Повернення кредитів, у тому числі:
-1048000
1025000
-
-
-
X
загальний фонд
- 1050000
1025000
-
-
-
X
спеціальний фонд
2000
-
-
-
-
X
УСЬОГО за розділом І, у тому числі:
308702213
342855334
343502062
371170953
401028231
X
загальний фонд
281754603
331769572
333580364
360443562
389524225
X
спеціальний фонд
26947610
11085762
9921698
10727391
11504006
II. Загальні граничні показники видатків та надання кредитів
1.
Видатки (з міжбюджетними трансфертами), у тому числі:
307650213
341830334
343502062
371170953
401028231
X
загальний фонд
280704603
330744572
333580364
360443562
389524225
X
спеціальний фонд
26945610
11085762
9921698
10727391
11504006
2.
Надання кредитів у тому числі:
1050000
1025000
-
-
-
X
загальний фонд
1050000
1025000
-
-
-
X
спеціальний фонд
-
-
-
-
-
X
УСЬОГО за розділом II, у тому числі:
308702213
342855334
343502062
371170953
401028231
X
загальний фонд
281754603
331769572
333580364
360443562
389524225
X
спеціальний фонд
26947610
11085762
9921698
10727391
11504006
Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА
Додаток 2
до рішення міської ради
Показники доходів бюджету
21541000000
(код бюджету)
грн
Код
Найменування показника
2020рік
2021рік
2022рік
2023рік
2024рік
(звіт)
(затверджено)
(план)
(план)
(план)
1
2
3
4
5
6
7
І. Доходи (без урахування міжбюджетних трансфертів)
X
Загальний фонд, у тому числі:
10000000
Податкові надходження, у тому числі:
199443281
223264300
233718450
251443900
273122900
1101ОООО
Податок та збір на доходи фізичних осіб
126407626
145498500
156636600
171017000
188534900
11020000
Податок на прибуток підприємств
836107
100200
50000
50000
50000
13000000
Рентна плата та плата за використання інших природних ресурсів 
91819
66600
91850
91900
92000
13010000
Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів 
2868
2900
2900
2000
13030000
Рентна плата за користування надрами загальнодержавного значення
88951
66600
88950
89000
89000
14000000
Внутрішні податки на товари та послуги
13692968
14064000
14700000
15000000
15300000
14020000
Акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) 
1872893
1900000
2000000
2100000
2200000
14030000
Акцизний податок з ввезених на митну територію України підакцизних товарів (продукції) 
6547784
6500000
7000000
7100000
7200000
14040000
Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів 
5272291
5664000
5700000
5800000
5900000
18000000
Місцеві податки та збори, що сплачуються (перераховуються) згідно з Податковим кодексом України
58414761
63535000
62240000
65285000
69146000
18010000
Податок на майно 
23227249
26264500
21800000
22250000
22650000
18030000
Туристичний збір 
27620
30000
30000
35000
36000
18050000
Єдиний податок  
35159892
37240500
40320000
43000000
46460000
20000000
Неподаткові надходження, у тому числі:
4998803
3778100
4504180
4582200
4874000
2100ОООО
Доходи від власності та підприємницької діяльності  
302823
72000
85000
87000
90000
21010000
Частина чистого прибутку (доходу) державних або комунальних унітарних підприємств та їх об`єднань, що вилучається до відповідного бюджету, та дивіденди (дохід), нараховані на акції (частки) господарських товариств, у статутних капіталах яких є державна або комунальна власність
219084
5000
5000
5000
5000
21080000
Інші надходження  
83739
67000
80000
82000
85000
22000000
Адміністративні збори та платежі, доходи від некомерційної господарської діяльності 
3845292
3164100
3795180
3845200
4100000
22010000
Плата за надання адміністративних послуг
1822989
2042700
1770000
1800000
2020000
22080000
Надходження від орендної плати за користування цілісним майновим комплексом та іншим державним майном  
1695180
794000
1695180
1695200
1700000
22090000
Державне мито  
327124
327400
330000
350000
380000
24000000
Інші неподаткові надходження
850688
542000
624000
650000
684000
24060000
Інші надходження  
850688
542000
624000
650000
684000
30000000
Доходи від операцій з капіталом, у тому числі:
1000
-
-
-
-
3101ОООО
Кошти від реалізації скарбів, майна, одержаного державою або територіальною громадою в порядку спадкування чи дарування, безхазяйного майна, знахідок, а також валютних цінностей і грошових коштів, власники яких невідомі 
1000
-
-
-
-
X
Спеціальний фонд, у тому числі:
10000000
Податкові надходження, у тому числі:
189190
187200
208000
210000
220000
1901ОООО
Екологічний податок 
189190
187200
208000
210000
220000
20000000
Неподаткові надходження, у тому числі:
5742373
7013203
7613698
8317391
9084006
2406ОООО
Інші надходження  
2155
1000
1000
1000
1000
24170000
Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту
26678
-
-
-
-
25000000
Власні надходження бюджетних установ  
5713539
7012203
7612698
8316391
9083006
25010000
Надходження від плати за послуги, що надаються бюджетними установами згідно із законодавством 
4475254
6892203
7492698
8196391
8963006
25020000
Інші джерела власних надходжень бюджетних установ  
1238285
120000
120000
120000
120000
30000000
Доходи від операцій з капіталом, у тому числі:
5267746
1890000
2100000
2200000
2200000
3103ОООО
Кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності
2449945
690000
-
-
-
33000000
Кошти від продажу землі і нематеріальних активів 
2817801
1200000
2100000
2200000
2200000
33010000
Кошти від продажу землі  
2817801
1200000
2100000
2200000
2200000
50000000
Цільові фонди, у тому числі:
134000
-
-
-
-
50110000
Цільові фонди, утворені Верховною Радою Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади  
134000
-
-
-
-
X
УСЬОГО за розділом І, у тому числі:
215776392
236132803
248144328
266753491
289500906
X
загальний фонд
204443084
227042400
238222630
256026100
277996900
X
спеціальний фонд
11333308
9090403
9921698
10727391
11504006
II. Трансферти з державного бюджету
X
Загальний фонд, у тому числі:
41020000
Дотації з державного бюджету, у тому числі:
2750200
-
-
-
-
41020100
Базова дотація 
2750200
-
-
-
-
41030000
Субвенції з державного бюджету, у тому числі:
70596005
85462700
93271400
102155000
109126000
41033900
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 
64096600
85462700
93271400
102155000
109126000
41034200
Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам 
6499405
-
-
-
-
X
Спеціальний фонд, у тому числі:
-
-
-
-
-
X
УСЬОГО за розділом II, у тому числі:
73346205
85462700
93271400
102155000
109126000
X
загальний фонд
73346205
85462700
93271400
102155000
109126000
X
спеціальний фонд
-
-
-
-
-
III. Трансферти з інших місцевих бюджетів
X
Загальний фонд, у тому числі:
41040000
Дотації з місцевих бюджетів, у тому числі:
1614600
798000
-
-
-
41040200
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету
1614600
798000
-
-
-
41050000
Субвенції з місцевих бюджетів, у тому числі:
8281336
5426476
2086334
2262462
2401325
41050900
Субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
365521
-
-
-
-
41051000
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції
1333632
1661993
1813229
1985483
2120498
41051100
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду
30000
-
-
-
-
41051200
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
774255
905446
-
-
-
41051400
Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти `Нова українська школа` за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
1363484
-
-
-
-
41051500
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції
20418
-
-
-
-
41053000
Субвенція з місцевого бюджету на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
1388642
-
-
-
-
41053900
Інші субвенції з місцевого бюджету
2552600
1699837
273105
276979
280827
41054900
Субвенція з місцевого бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
374441
-
-
-
-
41055000
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
78343
-
-
-
-
X
Спеціальний фонд, у тому числі:
-
-
-
-
-
X
УСЬОГО за розділом III, у тому числі:
9895936
6224476
2086334
2262462
2401325
X
загальний фонд
9895936
6224476
2086334
2262462
2401325
X
спеціальний фонд
-
-
-
-
-
X
РАЗОМ за розділами I, II та III, у тому числі:
299018533
327819979
343502062
371170953
401028231
X
загальний фонд
287685225
318729576
333580364
360443562
389524225
X
спеціальний фонд
11333308
9090403
9921698
10727391
11504006
Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА
Додаток 3
до рішення міської ради
Показники фінансування бюджету
21541000000
(код бюджету)
(гри)
Код
Найменування показника
2020 рік
(звіт)
2021 рік
(затверджено)
2022 рік
(план)
2023 рік
(план)
2024 рік
(план)
1
2
3
4
5
6
7
І. Фінансування за типом кредитора
200000
Внутрішнє фінансування, у тому числі:
10731680
14010355
-
-
-
X
загальний фонд
-4880622
12014996
-
-
-
X
спеціальний фонд
15612302
1995359
-
-
-
300000
Зовнішнє фінансування, у тому числі:
-
-
-
-
-
X
загальний фонд
-
-
-
-
-
X
спеціальний фонд
-
-
-
-
-
X
УСЬОГО за розділом І, у тому числі:
10731680
14010355
-
-
-
X
загальний фонд
-4880622
12014996
-
-
-
X
спеціальний фонд
15612302
1995359
-
-
-
II. Фінансування за типом боргового зобов’язання
400000
Фінансування за борговими операціями, у тому числі:
-
-
-
-
-
X
загальний фонд
-
-
-
-
-
X
спеціальний фонд
-
-
-
-
-
600000
Фінансування за активними операціями, у тому числі:
10731680
14010355
-
-
-
X
загальний фонд
-4880622
12014996
-
-
-
X
спеціальний фонд
15612302
1995359
-
-
-
X
УСЬОГО за розділом II, у тому числі:
10731680
14010355
-
-
-
X
загальний фонд
-4880622
12014996
-
-
-
X
спеціальний фонд
15612302
1995359
-
-
-
Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА
Додаток 6
до рішення міської ради

 
Граничні показники видатків бюджету та надання кредитів з бюджету головним розпорядникам коштів
21541000000 (код бюджету)
(грн)
Код відомчої класифікації
Найменування головного розпорядника коштів місцевого бюджету
2021 рік
(затверджено)
2022 рік
(план)
2023 рік
(план)
2024 рік
(план)
1
2
4
5
6
7
02
Виконавчий комітет Каховської міської ради, у тому числі:
56036592
43495851
46426958
55896536
X
загальний фонд
52889842
41145851
43974958
53434536
X
спеціальний фонд
3146750
2350000
2452000
2462000
06
Управління освіти Каховської міської ради, у тому числі:
231926780
244571001
266065351
283610642
X
загальний фонд
226112469
238250508
259112809
275962847
X
спеціальний фонд
5814311
6320493
6952542
7647795
08
Управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради, у тому числі:
26319354
26217409
27534633
28772740
X
загальний фонд
26009354
25868809
27166033
28384140
X
спеціальний фонд
310000
348600
368600
388600
10
Управління культури і туризму Каховської міської ради, у тому числі:
20694908
22537545
24236268
25638508
X
загальний фонд
19783207
21634940
23282019
24632897
X
спеціальний фонд
911701
902605
954249
1005611
11
Відділ у справах молоді та спорту Каховської міської ради, у тому числі:
3699065
3558155
3799906
4005150
X
загальний фонд
3426065
3558155
3799906
4005150
X
спеціальний фонд
273000
0
0
0
37
Фінансове управління Каховської міської ради, у тому числі:
4178635
3122101
3107837
3104655
X
загальний фонд
3548635
3122101
3107837
3104655
X
спеціальний фонд
630000
0
0
0
X
УСЬОГО, у тому числі:
342855334
343502062
371170953
401028231
X
загальний фонд
331769572
333580364
360443562
389524225
X
спеціальний фонд
11085762
9921698
10727391
11504006
Д
Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА
Додаток 7
до рішення міської ради
Граничні показники видатків бюджету
за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету
21541000000
(код бюджету)
(грн)
Код
Найменування показника
2020 рік
(звіт)
2021 рік
(затверджено)
2022 рік
(план)
2023 рік
(план)
2024 рік
(план)
1
2
3
4
5
6
7
0100
Державне управління, у тому числі:
48220619
45066088
44225732
45067053
45865274
X
загальний фонд
47849875
44863088
44184732
45026053
45824274
X
спеціальний фонд
370744
203000
41000
41000
41000
1000
Освіта, у тому числі:
157878495
232703729
247232696
269091882
286930015
X
загальний фонд
151954113
226543175
240564656
261775649
278902182
X
спеціальний фонд
5924382
6160554
6668040
7316233
8027833
2000
Охорона здоров’я, у тому числі:
1272089
10514672
5067900
6880000
10390500
X
загальний фонд
1159664
10134672
5067900
6880000
10390500
X
спеціальний фонд
112425
380000
0
0
0
3000
Соціальний захист та соціальне забезпечення, у тому числі:
13047123
15521422
15542195
16707942
17801022
X
загальний фонд
12728774
15192822
15193595
16339342
17412422
X
спеціальний фонд
318349
328600
348600
368600
388600
4000
Культура і мистецтво, у тому числі:
8409820
11211668
12244866
13121136
13853180
X
загальний фонд
7814128
10672210
11718408
12562038
13262213
X
спеціальний фонд
595692
539458
526458
559098
590967
5000
Фізична культура і спорт, у тому числі:
7204846
7716034
7733879
8385670
8919214
X
загальний фонд
7136503
7665034
7705279
8354210
8884608
X
спеціальний фонд
68343
51000
28600
31460
34606
6000
Житлово-комунальне господарство, у тому числі:
27180902
12405123
6095330
5959900
10349800
X
загальний фонд
22529932
12292123
6095330
5959900
10349800
X
спеціальний фонд
4650970
113000
0
0
0
7000
Економічна діяльність, у тому числі:
17715010
4453656
3807044
4388686
5254806
X
загальний фонд
3558914
1961706
1707044
2188686
3054806
X
спеціальний фонд
14156096
2491950
2100000
2200000
2200000
8000і
Інша діяльність, у тому числі:
306032
1607942
1552420
1568684
1664420
X
загальний фонд
306032
1419742
1343420
1357684
1443420
X
спеціальний фонд
0
188200
209000
211000
221000
9000
Міжбюджетні трансферти, у тому числі:
26415277
630000
0
0
0
X
загальний фонд, у тому числі:
25666668
0
0
0
0
9110
реверсна дотація
0
0
0
0
0
X
спеціальний фонд
748609
630000
0
0
0
X
УСЬОГО, у тому числі:
307650213
341830334
343502062
371170953
401028231
X
загальний фонд
280704603
330744572
333580364
360443562
389524225
X
спеціальний фонд
26945610
11085762
9921698
10727391
11504006
Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Додаток 8
до рішення міської ради
Граничні показники кредитування бюджету
за Типовою програмною класифікацією видатків та кредитування місцевого бюджету
21541000000
(код бюджету)
(гри)
Код
Найменування показника
2020 рік
(звіт)
2021 рік
(затверджено)
2022 рік
(план)
2023 рік
(план)
2024 рік
(план)
1
2
3
4
5
6
7
8800
Повернення кредитів, у тому числі:
- 1048000
1025000
-
-
-
X
загальний фонд
-1050000
1025000
-
-
-
X
спеціальний фонд
2000
-
-
-
-
8800
Надання кредитів, у тому числі:
1050000
1025000
-
-
-
X
загальний фонд
1050000
1025000
-
-
-
X
спеціальний фонд
-
-
-
-
-
8800
Кредитування (результат), у тому числі:
-2000
1025000
-
-
-
X
загальний фонд
-
1025000
-
-
-
X
спеціальний фонд
-2000
-
-
-
-
Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА
Додаток 9
до рішення міської ради
Показники бюджету розвитку
21541000000
(код бюджету)
(грн)
№ з/п
Найменування показника
2020 рік
(звіт)
2021 рік
(затверджено)
2022 рік
(план)
2023 рік
(план)
2024 рік
(план)
І. Надходження бюджету розвитку
1.
Кошти, що передаються із загального фонду бюджету
15680194
68409
-
-
-
2.
Кошти від повернення кредитів, надані з бюджету, та відсотки, сплачені за користування ними
-
-
-
-
-
3.
Капітальні трансферти (субвенції) з інших бюджетів, у тому числі:
-
-
-
-
-
3.1
трансферти з державного бюджету
-
-
-
-
-
3.2
трансферти з місцевих бюджетів
-
-
-
-
-
4.
Місцеві запозичення
-
-
-
-
-
5.
Інші надходження бюджету розвитку
5294424
1890000
2100000
2200000
2200000
УСЬОГО за розділом І:
20974618
1958409
2100000
2200000
2200000
з них надходження до бюджету розвитку (без урахування обсягів місцевих запозичень та капітальних трансфертів (субвенцій))
20974618
1958409
2100000
2200000
2200000
II. Витрати бюджету розвитку
1.
Капітальні видатки бюджету розвитку, у тому числі:
21525392
3780493
2100000
2200000
2200000
1.1
на виконання інвестиційних проектів
-
-
-
-
-
1.2
капітальні трансферти (субвенції) іншим бюджетам
748609
630000
-
-
-
1.3
інші капітальні видатки
20776783
3150493
2100000
2200000
2200000
Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА
11
Додаток 11
до рішення міської ради

 
Показники міжбюджетних трансфертів з інших бюджетів
21541000000
(код бюджету)
(грн)
Код Класифікації доходу бюджету / код бюджету
Найменування трансферту / найменування бюджету - надавала міжбюджетного трансферту
2020 рік
(звіт)
2021 рік
(затверджено)
2022 рік
(план)
2023рік
(план)
2024 рік
(план)
1
2
3
4
5
6
7
І. Трансферти до загального фонду бюджету
41020100
Базова дотація
2750200
-
-
-
-
41033900
Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам
64096600
85462700
93271400
102155000
109126000
41034200
Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам
6499405
-
-
-
-
99000000000 Державний бюджет
Державний бюджет
73346205
85462700
93271400
102155000
109126000
41040200
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету
1614600
798000
-
-
-
41050900
Субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, підтримку малих групових будинків та забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
365521
-
-
-
-
41051000
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції
1333632
1661993
1813229
1985483
2120498
41051100
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду
30000
-
-
-
-
41051200
Субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
774255
905446
-
-
-
41051400
Субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти "Нова українська школа" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
1363484
-
-
-
-
41051500
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції
20418
-
-
-
-
41053000
Субвенція з місцевого бюджету на проведення виборів депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
1388642
-
-
-
-
21100000000
Обласний бюджет
6890552
3365439
1813229
1985483
2120498
41053900
Інші субвенції з місцевого бюджету
2552600
119837
73105
76979
80827
21100000000
Обласний бюджет
2552600
119837
73105
76979
80827
41053900
Інші субвенції з місцевого бюджету
880000
21551000000
Бюджет Таврійської міської територіальної громади
-
880000
41053900
Інші субвенції з місцевого бюджету
200000
200000
200000
200000
21506000000
Бюджет Зеленопідської сільської територіальної громади
-
200000
200000
200000
200000
41053900
Інші субвенції з місцевого бюджету
500000
21320424000
Селищний бюджет Любимівської ОТГ
-
500000
41054900
Субвенція з місцевого бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
374441
-
41055000
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
78343
11592000
21100000000
Обласний бюджет
452784
1159200
-
-
-
II. Трансферти до спеціального фонду бюджету
Найменування трансферту
-
-
-
-
-
X
РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі:
83242141
91687176
95357734
104417462
111527325
X
загальний фонд
83242141
91687176
95357734
104417462
111527325
X
спеціальний фонд
-
-
-
-
Секретар ради Ірина ГОНЧАРОВА
Додаток 12
до рішення міської ради
Показники міжбюджетних трансфертів іншим бюджетам
21541000000
(код бюджету)
(грн)
Код Програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету / код бюджету
Код Типової програмної класифікації видатків та кредитування місцевого бюджету
Найменування трансферту / найменування бюджету - отримувача міжбюджетного трансферту
2020 рік
(звіт)
2021 рік
(затверджено)
2022 рік
(план)
2023 рік
(план)
2024 рік
(план)
1
2
3
4
5
6
7
8
І. Трансферти із загального фонду бюджету
0119130
0180
Дотація з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету
1206168
-
-
-
-
0119310
0180
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції
6893877
-
-
-
-
0119410
0180
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції
503530
-
-
-
-
0119420
0180
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів медичної субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду
221875
-
-
-
-
3719410
0180
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції
6016292
-
-
-
-
3719420
0180
Субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів медичної субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду
2027530
-
-
-
-
0119430
0180
Субвенція з місцевого бюджету на здійснення підтримки окремих закладів та заходів у системі охорони здоров`я за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету
78343
-
-
-
-
0119770
0180
Інші субвенції з місцевого бюджету
4375342
-
-
-
-
3719770
0180
Інші субвенції з місцевого бюджету
4233711
-
-
-
-
0119800
0180
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
10000
-
-
-
-
3719800
0180
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
100000
-
-
-
-
II. Трансферти із спеціального фонду бюджету
3719770
0180
Інші субвенції з місцевого бюджету
-
630000
-
-
-
21100000000
Обласний бюджет
-
630000
-
-
-
3719800
0180
Субвенція з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів
748609
-
-
-
-
99000000000
Державний бюджет
748609
-
-
-
-
X
X
РАЗОМ за розділами I, II, у тому числі:
26415277
630000
-
-
-
X
X
загальний фонд
25666668
-
-
-
-
X
X
спеціальний фонд
748609
630000
-
-
-
Секретар ради                Ірина ГОНЧАРОВА