ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | VII |
Скликання: | VIII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 4 |
Дата реєстрації: | 16.02.2021 |
Проголосовано: | 18.02.2021 10:27:05 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
24
- Не підтримали
0
- Утримались
1
- Не голосували
1
- Відсутні
9
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 4
З метою подальшого удосконалення структури виконавчих органів міської ради, належного виконання покладених на раду та її виконавчі органи завдань і здійснення повноважень щодо ефективного використання земельних ресурсів та загалом комунального майна громади, відповідно до рішення сесії Каховської міської ради від 22.12.2020р. № 68/3 " Про припинення Малокаховської сільської ради Каховського району Херсонської області, Роздольненської сільської ради Каховського району Херсонської області та Коробківської сільської ради Каховського району Херсонської області, в результаті реорганізації шляхом приєднання до Каховської міської ради та припинення виконавчого комітету Роздольненської сільської ради Каховського району Херсонської області, в результаті реорганізації шляхом приєднання до Виконавчого комітету Каховської міської ради", службових записок заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Лобунько Г.П. та Орєхова І.М., враховуючи, що площа земель територіальної громади збільшилась з 3,1307 тис.га до 19,6008 тис.га, керуючись ст. 25, п. 5 ч. 1 ст.26, ст. 29, ст. 33, п.6-1 Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
Внести з 22.02.2021 року зміни до структури виконавчих органів Каховської міської ради, затвердженої рішенням міської ради від 22.12.2020р.№ 84/3 (зі змінами від 28.01.2021р. № 142/6), а саме:
реорганізувати відділ економіки, комунального майна та землі Каховської міської ради (7 штатних одиниць) шляхом поділу на:
- відділ економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики,
- відділ комунального майна та землі.
2. Затвердити штатну чисельність відділу економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики – 4 штатні одиниці.
3. Затвердити штатну чисельність відділу комунального майна та землі – 5 штатних одиниць.
4. Затвердити загальну чисельність виконавчих органів міської ради в кількості 170 штатних одиниць.
5. Додаток до рішення міської ради від 22.12.2020р.№ 84/3 (зі змінами від 28.01.2021р. № 142/6) викласти в новій редакції (Додаток 1).
5. Відділу організаційно - кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю Каховської міської ради (Іотова О.О.), відділу бухгалтерського обліку та звітності (Волошина О.Л.) внести відповідні зміни до штатного розпису виконавчого комітету Каховської міської ради, здійснити всі необхідні заходи у відповідності до положень чинного законодавства.
6. Відповідальність за виконання рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Чернявського В.В.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва міської ради (Радченко О.В.), міського голову Немерця В.А.
Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ
Додаток
до рішення сесії VIIIскликання
від ________2021 № _____
СТРУКТУРА І ШТАТНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апарату Каховської міської ради та її виконавчих органів
Назва структурних підрозділів та посад | ||
Апарат міської ради та виконавчого комітету | Чисельність | |
1 | Міський голова | 1 |
2 | Секретар міської ради | 1 |
3 | Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 1 |
4 | Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради | 3 |
5 | Керуючий справами виконавчого комітету | 1 |
6 | Староста | 4 |
7 | Патронатна служба | 2 |
Виконавчі органи міської ради | ||
1 | Архівний відділ | 4 |
2 | Відділ бухгалтерського обліку та звітності | 5 |
3 | Відділ ведення державного реєстру виборців | 2 |
4 | Відділ державної реєстрації | 7 |
5 | Відділ економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики | 4 |
6 | Відділ комунального майна та землі | 5 |
7 | Відділ з питань депутатської діяльності | 2 |
8 | Відділ контролю за додержанням законодавства про працю, благоустрій та паркування транспортних засобів | 2 |
9 | Відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла | 5 |
10 | Відділ містобудування та архітектури | 4 |
11 | Відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю | 5 |
12 | Відділ реєстрації місця проживання осіб | 8 |
13 | Відділ у справах дітей | 4 |
14 | Відділ у справах молоді та спорту | 2 |
15 | Загальний відділ | 21,5 |
16 | Відділ забезпечення діяльності старост в старостинських округах та внутрішнього контролю | 8 |
17 | Управління культури і туризму | 5 |
18 | Управління освіти | 6 |
19 | Управління праці та соціального захисту населення | 39.5 |
20 | Фінансове управління | 10 |
21 | Центр надання адміністративних послуг | 5 |
22 | Юридичний відділ | 3 |
Загальна чисельність | 170 |