ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 11

З метою вдосконалення системи надання адміністративних послуг в Каховській територіальній громаді, на виконання вимог законів України “Про адміністративні послуги”, “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”, постанов Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 “Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг” (зі змінами) та від 01.08.2013 № 588 “Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг” (зі змінами), керуючись частиною 4 статті 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Каховська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про центр надання адміністративних послуг Каховської міської ради у новій редакції (додається).

2. Затвердити Регламент центру надання адміністративних послуг Каховської міської ради у новій редакції (додається).

3. Рішення Каховської міської ради від 27.03.2014 року № 1028/56 «Про затвердження Положення та Регламенту центру надання адміністративних послуг Каховської міської ради» зі змінами відповідно до рішення ради від 21.10.2015 року № 1489/79 «Про внесення змін до Положення та Регламенту центру надання адміністративних послуг Каховської міської ради від 27.03.2014р. № 1028/56 «Про затвердження Положення та Регламенту центру надання адміністративних послуг Каховської міської ради» та відповідно до рішення ради від 31.03.2016 року № 165/9 «Про внесення змін до регламенту Центру надання адміністративних послуг Каховської міської ради» вважати такими, що втратили чинність.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва (О.В.Радченко).

Міський голова Віталій Немерець

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення сесії

Каховської міської ради

_____________№ _________

ПОЛОЖЕННЯ
про центр надання адміністративних послуг

Каховської міської ради

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Положення про центр надання адміністративних послуг Каховської міської ради (далі-ЦНАП або центр) встановлює правові засади організації діяльності та компетенцію ЦНАП.

1.2. ЦНАП Каховської міської ради — структурний підрозділ Каховської міської ради, в якому надаються адміністративні послуги суб’єктам звернень через адміністраторів, шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.3. ЦНАП підконтрольний і підзвітний Каховській міській раді, підпорядкований міському голові та безпосередньо заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

1.4. У своїй діяльності ЦНАП керується Конституцією України, законами України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про адміністративні послуги", "Про звернення громадян", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", постановами Кабінету Міністрів України, рішеннями Каховської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням та Регламентом ЦНАП, іншими нормативними актами.

1.5. ЦНАП не є юридичною особою.

1.6. ЦНАП утримується за рахунок коштів місцевого бюджету Каховської територіальної громади.

1.7. Зміни до цього Положення вносяться в порядку, встановленому чинним законодавством України, шляхом затвердження Положення в новій редакції.

2. МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ЦНАП

2.1. Діяльність ЦНАП здійснюється за принципами:

- прозорості, відкритості та послідовності дій при наданні адміністративних послуг;

- орієнтації на суб’єкта звернення — забезпечення ефективної взаємодії із суб’єктом звернення;

- інформованості — забезпечення суб’єктів звернення вичерпною інформацією щодо адміністративних послуг;

- зворотного зв’язку — встановлення зворотного зв’язку із суб’єктом звернення;

- організаційної єдності — взаємодія адміністраторів ЦНАП з суб’єктами надання адміністративних послуг.

2.2. Основною метою роботи центру є надання якісних адміністративних послуг суб’єктам звернення.

2.3. Основними завданнями центру є:

- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб'єктів звернень;

- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

- забезпечення інформування суб'єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.

2.4. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, визначається Каховською міською радою та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

На основі узгоджених рішень Каховської міської ради із суб’єктами надання адміністративних послуг через ЦНАП також можуть надаватися інші адміністративні послуги.

ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями на підставі відповідних угод.

За рішенням Каховської міської ради у ЦНАП може здійснюватись прийняття звітів, декларацій, скарг, розгляд яких віднесено до повноважень Каховської міської ради та її виконавчого комітету.

За рішенням Каховської міської ради можуть утворюватися віддалені місця для роботи адміністраторів ЦНАП, у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається рішенням сесії.

2.5. Суб’єктам надання адміністративних послуг забороняється здійснювати прийом заяв від суб’єктів звернень щодо надання адміністративних послуг, видавати суб’єктам звернень оформлені результати надання адміністративних послуг, якщо такі послуги законом надаються через центри надання адміністративних послуг.

2.6. На офіційному сайті Каховської територіальної громади в розділі «Надання адміністративних послуг» розміщується інформація, яка необхідна для отримання адміністративних послуг.

2.7. У приміщенні, де розміщується ЦНАП, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір яких здійснюється на конкурсній основі за критеріями забезпечення мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб’єкта звернення.

2.8. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в ЦНАП звертається до адміністратора центру, який організовує надання адміністративних послуг.

2.9. Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою. Кількість адміністраторів, які працюють у ЦНАП, визначається міською радою.

2.10. Адміністратор має іменну печатку (штамп) із зазначенням його прізвища, імені, по батькові та найменування ЦНАП.

2.11. Час прийому суб’єктів звернень у центрі визначається у Регламенті ЦНАПу. Час у певні дні прийому суб’єктів звернень може бути змінено у разі виробничої необхідності.

3. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРАВА АДМІНІСТРАТОРА

3.1. Основними завданнями адміністратора є:

- надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

- прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

- видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

- здійснення прийняття та видачі результатів адміністративної послуги суб’єктам звернення у приміщенні центру щодня у визначені години згідно із затвердженим Регламентом роботи ЦНАП;

- адміністратори для виконання функцій з прийому та видачі документів згідно із затвердженим переліком адміністративних послуг у встановленому чинним законодавством порядку, мають доступи до державних та відомчих інформаційних систем та база до них (відомча інформаційна система ДМС з доступом через офіційний веб-сайт ДМС, Єдиний державний демографічний реєстр, автоматизована система Державного земельного кадастру, Державний реєстр речових прав на нерухоме майно та інші).

- прийняття від суб’єкта звернень документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, реєстрацію їх та передачу відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг за направленнями;

- видачу суб’єкту звернення результату адміністративної послуги, оформленої суб’єктом надання адміністративної послуги;

- ведення документообігу, взаємодії між адміністраторами відділу та суб’єктами надання адміністративних послуг;

- контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень;

- захист персональних даних суб’єктів звернень;

- на вимогу суб’єкта звернення забезпечує складання заяви в електронній формі в реєстрі територіальної громади, її друк та надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;

- на вимогу суб’єкта звернення забезпечує складання заяви в електронній формі в Єдиному державному демографічному реєстрі, її друк та надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;

- на вимогу суб’єкта звернення забезпечує складання заяви в електронній формі в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, її друк та надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;

- на вимогу суб’єкта звернення забезпечує складання заяви в електронній формі в автоматизованій системі Державного земельного кадастру, її друк та надання суб’єкту звернення для перевірки та підписання;

- внесення в установленому законом порядку відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру;

- організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

- здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

- надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;

- розгляд справ про адміністративні правопорушення, передбачені статтями 197, 198 Кодексу України про адміністративні правопорушення та накладення адміністративних стягнень;

- складення протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом.

3.2. Адміністратор має право:

- безоплатно одержувати від суб’єктів надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, в установленому законом порядку;

- погоджувати документи (рішення) в інших державних органах та органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб’єкта звернення з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

- інформувати керівника центру та суб’єктів надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

- посвідчувати власним підписом та печаткою (штампом) копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги, крім документів, вимоги до засвідчення яких окремо визначено законодавством.

- порушувати клопотання перед керівником центру щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи центру.

4. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ КЕРІВНИЦТВА ЦНАП

4.1. Здійснення функцій з керівництва ЦНАП та відповідальність за організацію його діяльності покладено на начальника ЦНАПу.

Начальник призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.

4.2. Начальник ЦНАПу відповідно до завдань, покладених на ЦНАП:

- здійснює керівництво роботою ЦНАП, несе персональну відповідальність за організацію його діяльності;

- організовує діяльність ЦНАП, у тому числі щодо взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи ЦНАП;

- координує діяльність адміністраторів, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

- організовує інформаційне забезпечення роботи ЦНАП, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

- сприяє створенню належних умов праці у ЦНАП, вносить пропозиції до виконавчого комітету Каховської міської ради щодо матеріально-технічного забезпечення ЦНАП;

- інформує міського голову про порушення вимог законодавства з питань надання адміністративних послуг суб’єктами надання адміністративних послуг;

- розглядає скарги на діяльність чи бездіяльність працівників ЦНАП;

- може здійснювати функції адміністратора;

- виконує інші повноваження згідно з актами законодавства та даним положенням.

5. ФІНАНСОВЕ ТА ІНШЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦНАПу

5.1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок Державного бюджету України, місцевого бюджету, міжнародних програм, інвестицій тощо.

Заступник міського голови

з питань діяльності

виконавчих органів ради Г.П.Лобунько

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення сесії

Каховської міської ради

_____________ № _________

РЕГЛАМЕНТ

Центру надання адміністративних послуг

Каховської міської ради

1. Загальні положення

1.1. Регламент центру надання адміністративних послуг (далі – центр) Каховської міської ради (далі – Регламент) встановлює порядок діяльності центру, зокрема, порядок дій адміністратора (адміністраторів) та суб’єктів надання адміністративних послуг під час надання адміністративних послуг.

1.2. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про адміністративні послуги», Законом України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постановами Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 №118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» та від 01.08.2013 №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», іншими нормативно-правовими актами, що регламентують надання адміністративних послуг, Положенням про центр надання адміністративних послуг Каховської міської ради та даним регламентом, що затверджені рішенням Каховської міської ради.

1.3. В даному Регламенті терміни вживаються у значенні, встановленому Законом України «Про адміністративні послуги».

1.4. Надання адміністративних послуг у центрі здійснюється відповідно до принципів:

- верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

- рівності перед законом;

- відкритості та прозорості;

- доступності інформації про надання адміністративних послуг;

- оперативності та своєчасності;

- захищеності персональних даних;

- раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

- неупередженості й справедливості суб’єктів надання адміністративних послуг та працівників ЦНАП;

- доступності та зручності організації надання послуг для суб’єктів звернень.

1.5. Центр здійснює прийом суб’єктів звернень у робочі дні без перерви на обід за наступним графіком:

- у понеділок, вівторок, четвер, п’ятницю – з 09:00 до 16:00;

- у середу– з 09:00 до 20:00; (чергування адміністраторів за окремим графіком).

На час дії карантину встановити графік роботи для адміністраторів центру надання адміністративних послуг Каховської міської ради за графіком роботи виконавчого комітету Каховської міської ради.

2. Вимоги до приміщення, в якому розміщується центр

2.1. Центр розміщується в центральній частині міста Каховка в зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою.

На вході до приміщення розміщуються вивіска з найменуванням центру та табличка з інформацією про його місцезнаходження, графік роботи тощо.

Графік роботи центру, віддалених робочих місць адміністраторів центру (в разі їх утворення) затверджується Каховською міською радою, з урахуванням потреб суб’єктів звернення та відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

Вхід до приміщень центру облаштовується пандусом та поручнями з обох боків для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, або «кнопкою виклику».

У приміщенні центру облаштовується санітарна кімната з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.

На прилеглій до центру території облаштовуються місця для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення.

2.2. Приміщення центру поділяється на відкриту та закриту частини.

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.

Відкрита частина включає:

  • сектор прийому;

  • сектор інформування;

  • сектор очікування;

  • сектор обслуговування.

Відкрита частина розміщується на першому поверсі будівлі.

Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.

2.3. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.

2.4. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, та/або інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг.

Сектор інформування облаштовується столами, стільцями та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг у секторі інформування розміщено скриньку та книгу відгуків та пропозицій.

2.5. Сектор очікування розміщується в просторому приміщенні та облаштовується столами для оформлення документів та достатній кількості стільцями, кріслами тощо.

Сектор очікування обладнується автоматизованою системою керування чергою.

У приміщеннях центру та у приміщеннях, де розміщені віддалені робочі місця адміністраторів, створюються умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору (зокрема, розміщуються банкомати, платіжні термінали (у тому числі POS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).

2.6. Сектор обслуговування утворюється за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця адміністраторів можуть розподілятися за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення повинно мати інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.

2.7. Площа секторів очікування та обслуговування центру та приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора (в разі його утворення), повинна бути достатньою для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи адміністраторів центру.

2.8. На інформаційних стендах розміщується інформація, зокрема, про:

- найменування центру, його місцезнаходження та місцезнаходження віддалених робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення), номери телефонів для довідок, адресу веб-сайту, електронної пошти;

- графік роботи центру, віддалених робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення) (прийомні дні та години, вихідні дні);

- перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, віддалені робочі місця адміністраторів (в разі їх утворення), та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

- строки надання адміністративних послуг;

- бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

- платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

- супутні послуги, які надаються в приміщенні центру (за наявності);

- прізвище, ім’я, по батькові начальника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

- користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);

- користування автоматизованою системою керування чергою;

- Положення про центр;

- Регламент центру;

2.9. Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр, віддалені робочі місця адміністраторів (в разі їх утворення), повинен розміщуватися у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності).

Перелік адміністративних послуг, які надаються через віддалені робочі місця адміністраторів (у разі їх утворення), затверджується Каховською міською радою, з урахуванням потреб суб’єктів звернення.

2.10. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах-накопичувачах або стелажах із вільним доступом до них суб’єктів звернення або на веб-сайті органу, що утворив центр.

2.11. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі центру можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.

3. Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

3.1. Каховська міська рада, а також керівник центру можуть вносити суб’єктові надання адміністративної послуги пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

3.2. У разі внесення змін до законодавства щодо надання адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це Каховську міську раду, а також керівника центру, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно із законодавством.

4. Інформаційна робота центру

4.1. Працівники центру:

- надають допомогу суб’єктам звернення у користуванні автоматизованою системою керування чергою (у разі її наявності), консультують із загальних питань організації роботи центру та порядку прийому суб’єктів звернення у центрі;

  • консультують суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надають інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

  • надають іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором.

4.2. Каховська міська рада створює та забезпечує роботу окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 2.8. цього Регламенту, а також відомості про місце розташування центру (віддалених робочих місць адміністраторів (в разі їх утворення), найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

4.3. Інформація, яка розміщується в приміщенні центру та на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною. Інформація на веб-сайті має бути зручною для пошуку та копіювання.

4.4. Суб’єктам звернення, які звернулися до центру з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.

5. Керування чергою в центрі

5.1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у центрі (на віддалених робочих місцях адміністраторів) вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення - для керування чергою.

5.2. У разі запровадження автоматизованої системи керування чергою суб’єкт звернення для прийому адміністратором центру реєструється за допомогою термінала в такій системі, отримує відповідний номер у черзі та очікує на прийом. Автоматизована система керування чергою може передбачати персоніфіковану реєстрацію суб’єкта звернення (із зазначенням його прізвища та імені).

5.3. У центрі, на віддалених робочих місцях адміністраторів, може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до центру, адміністраторів центру, що працюють на віддалених робочих місцях, з використанням електронної реєстрації на веб-сайті центру (сторінки на веб-сайті Каховської територіальної громади).

5.4. Центр може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

6. Прийняття заяви та інших документів у центрі

6.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в центрі або його віддалених робочих місцях адміністраторів (в разі їх утворення).

Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.

Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.

6.2. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України “Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”.

6.3. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у центрі (віддаленому робочому місці адміністратора (в разі їх утворення) особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

6.4. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

6.5. Адміністратор центру перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

6.6. Адміністратор центру складає опис вхідного пакета документів (додаток 2), у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.

6.7. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу - в електронній формі.

6.8. Адміністратор центру під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги (в центрі, віддаленому робочому місці адміністратора (в разі їх утворення), спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку чи в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

6.9. Адміністратор центру здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу обліку/реєстрації звернень для отримання адміністративних послуг (додаток 1). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів (додаток 2).

6.10. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор центру не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.

6.11. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор центру формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.

6.12. Інформацію про вчинені дії адміністратор центру вносить до листа про проходження справи (додаток 3) у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

6.13. Підставою для відмови у реєстрації вхідного пакета є:

- подання замовником документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, не в повному обсязі;

- виявлення у документах, поданих замовником, недостовірних відомостей;

- негативний висновок за результатами проведених експертиз та обстежень, необхідних для надання адміністративної послуги;

- інші вимоги, передбачені виключно чинним законодавством.

6.14. У разі виявлення ситуації, що унеможливлює здійснення адміністративної процедури через неповноту або суперечливість наданої заявником інформації, робота зі здійснення адміністративних процедур призупиняється до отримання повної та точної інформації. У цьому разі суб’єкт надання адміністративних послуг забезпечує підготовку письмової відмови заявнику з вимогою щодо усунення виявлених недоліків у строки, передбачені чинним законодавством.

6.15. Відмова у наданні адміністративної послуги долучається до справи та робиться відповідна відмітка в журналі та/або в електронній базі даних.

6.16. У разі усунення замовником причин, що стали підставою для відмови у наданні адміністративної послуги, заявник повторно подає вхідний пакет документів.

7. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

7.1. Адміністратор центру невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи суб’єкта надання адміністративної послуги, надіслати (передати) вхідний пакет документів суб’єктові надання адміністративної послуги, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

7.2. Передача справ у паперовій формі від центру (віддаленого робочого місця адміністратора (в разі їх утворення) до суб’єкта надання адміністративної послуги здійснюється не менше ніж один раз протягом робочого дня: шляхом отримання справ представником суб’єкта надання адміністративної послуги або їх доставки працівником центру, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

7.3. Після отримання справи суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

7.4. Контроль за дотриманням суб’єктами надання адміністративних послуг строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами центру відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника центру.

7.5. Суб’єкт надання адміністративної послуги зобов’язаний:

- своєчасно інформувати центр про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

- надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора центру про хід розгляду справи.

У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор центру невідкладно інформує про це керівника центру.

8. Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення

8.1. Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до центру (віддаленого робочого місця адміністратора (в разі їх утворення), про що зазначається в листі про проходження справи.

8.2. Адміністратор центру невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

8.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові)) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному органом, що утворив центр, і зберігається в матеріалах справи.

8.4. У разі не зазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в центрі протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в центрі, а потім передається для архівного зберігання.

8.5. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.

8.6. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник центру.

8.7. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення та інші документи) може зберігатися в приміщенні центру.

У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.

Інформація про адміністративні послуги, надані адміністратором центру, що працює на віддаленому робочому місці, подається центру для узагальнення в порядку, визначеному регламентом центру.

Усі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.

9. Особливості діяльності адміністратора центру, що працює на віддаленому робочому місці (в разі наявності)

9.1. Рішення про утворення та розміщення віддаленого робочого місця адміністратора приймається органом, що утворив центр, відповідно до вимог, зазначених у пунктах 2.1. і 2.4. цього Регламенту, та з урахуванням потреб суб’єктів звернення, кількості населення, що буде ними обслуговуватися, та обсягу послуг, що надаватимуться.

Віддалене робоче місце адміністратора розміщується на першому або другому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до такої будівлі.

Віддалене робоче місце адміністратора може бути пересувним, що передбачає наявність відповідного комплекту технічних засобів (комп’ютерної техніки та оргтехніки), оснащених відповідним програмним забезпеченням та вільним доступом до Інтернету.

Робота пересувного віддаленого місця адміністратора забезпечується шляхом проведення виїзних прийомів адміністратора за місцем проживання/перебування (місцезнаходженням) суб’єкта звернення або за іншою адресою, зазначеною ним, у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Перелік категорій суб’єктів звернення, яким можуть надаватися адміністративні послуги за допомогою пересувного віддаленого місця адміністратора, та порядок роботи адміністратора пересувного віддаленого місця визначається органом, який прийняв рішення про утворення центру надання адміністративних послуг.

До обов’язкової категорії суб’єктів звернення, яким адміністративні послуги надаються за допомогою пересувного віддаленого місця адміністратора, належать особи з інвалідністю I групи та інші особи, які, за висновком лікарсько-консультативної комісії, не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.

9.2. У приміщенні де розміщене віддалене робоче місце адміністратора, забезпечується розміщення актуальної, вичерпної інформації, необхідної для одержання адміністративних послуг, з дотриманням вимог, встановлених пунктом 2.4 цього Регламенту.

9.3. Приміщення, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора (крім пересувного віддаленого робочого місця адміністратора), облаштовуються місцями для очікування суб’єктами звернень.

9.4. Адміністратор центру, що працює на віддаленому робочому місці, можуть обслуговувати населення одного або декількох старостинських округів.

9.5. За рішенням міської ради, окремі функції адміністратора, пов’язані з отриманням заяви та вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг або наданням адміністративних послуг, можуть здійснюватися старостою.


 


 


 

Заступник міського голови

з питань діяльності

виконавчих органів ради Г.П.Лобунько

Додаток 1

до Регламенту

Центру надання адміністративних

послуг Каховської міської ради

ЖУРНАЛ

обліку/реєстрації звернень для отримання адміністративних послуг

Реєстраційний номер

Дата прийняття вхідного пакету документів

Назва адміністративної послуги

Суб’єкт звернення

ПІБ адміністратора

ПІБ суб’єкта надання адміністративної послуги

Дата та підпис суб’єкта звернення при отриманні адміністративної послуги

Примітка

1

2

3

4

5

6

7

8

Додаток 2

до Регламенту

Центру надання адміністративних

послуг Каховської міської ради

ОПИС

вхідного пакета документів,

що надано адміністратору для отримання адміністративної послуги

Для отримання адміністративної послуги _____________________________

___________________________________________ надав наступні документи:

1. ____________________________________________;

2. ____________________________________________;

3. ____________________________________________;

4. ____________________________________________;

5. ____________________________________________;

Номер справи: _________

Спосіб повідомлення про результат надання адміністративної послуги:

____________________________________________________________

(телефоном або іншими засобами зв’язку)

Спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів:

____________________________________________________________

(особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку)

Дата (час) видачі опису: “___” _________ 20 р . ( ___:___ )

Копію опису отримав: ____________________________________________

(ПІБ суб’єкта звернення)

Підпис отримувача: __________________

Підпис адміністратора: __________________ М.П.

Додаток 3

до Регламенту

Центру надання адміністративних

послуг Каховської міської ради

ЛИСТ-ПРОХОДЖЕННЯ ВХІДНОГО ТА ВИХІДНОГО ПАКЕТА ДОКУМЕНТІВ

_________________________________________________________________________________________

(назва адміністративної послуги)

ПІБ

адміністратора

Дата та підпис адміністратора при передачі

вхідного пакету

ПІБ

посадової особи

суб’єкта надання адміністративної послуги

Дата та підпис посадової особи суб’єкта надання адміністративної послуги при прийнятті вхідного пакету

ПІБ

посадовою особою

суб’єкта надання адміністративної послуги

Дата та підпис субєкта надання адміністративної послуги при передачі результату вихідного пакету

ПІБ

адміністратора

Дата та підпис адміністратора при прийнятті результату вихідного пакету

ПОВІДОМЛЕННЯ СУБ’ЄКТА ЗВЕРНЕННЯ ПРО ВИДАЧУ ВИХІДНОГО ПАКЕТУ:

Дата «_____» ____________ 20 ____ р. за телефоном _______________ ПІБ __________________ _________

(адміністратора) (підпис)

Дата поштового відправлення «_______» ____________ 20 ____ р. (у разі нез’явлення суб’єкта господарювання або уповноваженої особи передача вихідного пакету суб’єкту звернення засобами поштового зв’язку)