ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | Гончаров Олександр Андрійович, начальник фінансового управління |
---|---|
Дата: | 21.04.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 10
Про затвердження Положення про
фінансове управління Каховської
міської ради у новій редакції
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 червня 2020 року №726-р «Про визначення адміністративних центрів та затвердження територій територіальних громад Херсонської області», керуючись пунктом 4 статті 54 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні», міська ради
ВИРІШИЛА:
1. Викласти і затвердити Положення про фінансове управління Каховської міської ради у новій редакції (додається).
3. Визнати таким, що втратило чинність, рішення сесії Каховської міської ради від 27.10.2016. № 377/22 «Про внесення змін до Положення про фінансове управління Каховської міської ради»
4. Відповідальність за виконання рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (Орєхов І.М.).
5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва ( Радченко О.В.)
Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ
Затверджено рішенням сесії міської ради від № |
ПОЛОЖЕННЯ
про фінансове управління Каховської міської ради
(нова редакція)
-
Фінансове управління Каховської міської ради (далі - управління) є виконавчим органом міської ради, утворюється міською радою, підконтрольне і підзвітне раді, а з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольне відповідним органам виконавчої влади, підпорядковане виконавчому комітету та міському голові. Скорочена назва – Фінансове управління.
-
Управління у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства фінансів та інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови облдержадміністрації, прийнятими в межах його повноважень, рішеннями міської ради та виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
-
Управління при виконанні покладених на нього функцій взаємодіє з іншими виконавчими органами ради, місцевими органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями, фінансовою інспекцією, та відділенням Державного казначейства.
-
Положення про управління а також зміни до нього, затверджується міською радою.
-
2. Функції та завдання фінансового управління
-
-
Організовує роботу, пов’язану із складанням проекту міського бюджету, за дорученням виконавчого комітету визначає порядок і терміни подання матеріалів для підготовки проекту бюджету Каховської міської територіальної громади.
-
З урахуванням пропозицій виконавчих органів ради, прийнятих рішень ради та виконавчого комітету і розпоряджень міського голови складає проект бюджету Каховської міської територіальної громади.
-
Здійснює загальну організацію та управління виконанням бюджету Каховської міської територіальної громади, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.
-
Розробляє і доводить до головних розпорядників бюджетних коштів бюджету , інструкції з підготовки бюджетних запитів .
-
Визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів бюджету Каховської міської територіальної громади.
-
Визначає порядок та терміни розроблення бюджетних запитів головними розпорядниками бюджетних коштів бюджету громади.
-
Проводить на будь-якому етапі складання і розгляду проекту бюджету Каховської міської територіальної громади аналіз бюджетного запиту, поданого головним розпорядником бюджетних коштів, щодо його відповідності , а також дієвості та ефективності використання бюджетних коштів.
-
Приймає рішення про включення бюджетного запиту до пропозиції проекту бюджету Каховської міської територіальної громади перед поданням його на розгляд виконавчому комітету.
-
Проводить перевірки правильності складання та затвердження кошторисів та планів асигнувань головних розпорядників коштів.
-
Здійснює контроль за головними розпорядниками коштів щодо правильністю складання та своєчасним оприлюдненням паспортів бюджетних програм, звітів про виконання паспортів бюджетних програм, аналізу ефективності бюджетних програм відповідно до вимог законодавства.
-
Разом з виконавчим комітетом, іншими виконавчими органами ради, податковою інспекцією, відділом Державного казначейства у м. Каховка забезпечує надходження доходів до бюджету громади та вживає заходів до ефективного витрачання бюджетних коштів.
-
Готує щоквартальні письмові звіти про хід і результати виконання бюджету Каховської міської територіальної громади.
-
Готує і подає до Головного фінансового управління облдержадміністрації необхідні фінансові показники і пропозиції щодо складання проекту обласного бюджету.
-
Здійснює в установленому порядку фінансування видатків з бюджету громади.
-
Готує пропозиції щодо концентрації ресурсів на пріоритетних напрямах економіки міста, фінансове забезпечення державних гарантій по соціальному захисту населення.
-
Бере участь у розробці балансу фінансових ресурсів Каховської міської територіальної громади, аналізує і визначає тенденції розвитку фінансової бази територіальної громади та враховує їх при складанні бюджету Каховської міської територіальної громади.
-
Забезпечує захист фінансових інтересів держави та здійснює у межах своєї компетенції контроль за дотриманням бюджетного законодавства.
-
Складає помісячний розпис доходів і видатків бюджету Каховської міської територіальної громади, забезпечує фінансування заходів, передбачених бюджетом міської територіальної громади, приймає рішення про пересування бюджетних призначень коштів у межах річних бюджетних асигнувань, проводить в установленому порядку взаємні розрахунки бюджету міської територіальної громади з обласним бюджетом, та Державним бюджетом.
-
Розглядає баланси і звіти про виконання бюджету Каховської міської територіальної громади та інші фінансові звіти, подані відділенням Держказначейства.
-
Веде облік виконання бюджету громади і облік змін, що вносяться в установленому порядку до затверджених призначень по доходах і видатках бюджету громади.
-
Складає зведення показників бюджету та звіт про виконання бюджету і подає його Головному фінансовому управлінню обласної державної адміністрації у встановлені терміни.
-
За рішенням міської ради розміщує тимчасово вільні кошти бюджету Каховської міської територіальної громади на вкладних (депозитних) рахунках банків.
-
Інформує виконавчий комітет міської ради про хід виконання бюджету Каховської міської територіальної громади для внесення його на затвердження міської ради.
-
Контролює правильність проведення виплат і відшкодувань за рахунок державного бюджету, передбачених чинним законодавством України.
-
Готує пропозиції про встановлення на території громади місцевих податків та зборів.
-
За дорученням виконавчого комітету розглядає матеріали про надання відповідно до законодавчих актів окремим категоріям платників пільг по податках і платежах, які надходять до бюджету Каховської міської територіальної громади і готує відповідні пропозиції з цього питання на сесію міської ради.
-
Здійснює у процесі виконання бюджету громади за доходами прогнозування та проводить аналіз доходів бюджету Каховської міської територіальної громади.
-
Здійснює фінансування підприємств і господарських організацій, що входять до складу господарства територіальної громади, природоохоронних заходів, інших заходів, що фінансуються відповідно до законодавства України з місцевих бюджетів.
-
Бере участь у розробці пропозицій про вдосконалення структури виконавчих органів ради та здійснює контроль за витрачанням коштів на їх утримання. Разом з відповідними відділами готує пропозиції про чисельність, фонд оплати праці і витрати на утримання працівників апарату виконавчих органів ради.
-
Забезпечує своєчасний і якісний розгляд та вирішення пропозицій, заяв і скарг громадян, що надходять до управління
-
Здійснює інші передбачені законодавством повноваження.
-
3. Права управління
Відповідно до покладених завдань управління має право:
3.1. Залучати спеціалістів інших підрозділів виконавчого комітету, підприємств, установ, організацій, об’єднань громадян (за погодженням з їхніми керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції.
3.2. Одержувати безкоштовно для здійснення функцій, покладених на фінансове управління, інформацію від статистичних та контролюючих органів з питань застосування законодавства в господарській діяльності підприємств, установ, організацій, місцевих органів виконавчої влади.
-
-
Скликати наради з питань, що належать до його компетенції.
-
Одержувати від виконавчих органів ради матеріали для складання проекту бюджету Каховської міської територіальної громади, здійснення контролю за його виконанням.
-
Одержувати від установ банків відомості щодо стану поточних рахунків підприємств, установ і організацій.
-
Здійснювати контроль за витрачанням коштів, виділених з бюджету громади по всіх напрямках і видах витрат бюджетних установ громади.
-
В установленому порядку та у межах своєї компетенції призупиняти бюджетні асигнування відповідно до статті 117 Бюджетного кодексу України та вживати заходів до розпорядників і одержувачів бюджетних коштів за вчинені ними бюджетні правопорушення, передбачені статтею 118 Бюджетного кодексу України.
-
Здійснювати інші повноваження, передбачені чинним законодавством України.
-
-
Структура управління
4.1. Управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою відповідно до вимог чинного законодавства.
4.2. Начальник має заступника, який призначається на посаду і звільняється з посади начальником відповідно до вимог чинного законодавства.
4.3. Начальник фінансового управління:
- здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає ступінь відповідальності заступника начальника управління, керівників його структурних підрозділів та інших працівників;
- затверджує структуру і штатний розпис управління в межах граничної чисельності та фонду оплати праці працівників і асигнувань на його утримання;
- видає у межах своєї компетенції накази, організує і контролює їх виконання;
- затверджує положення про структурні підрозділи і посадові інструкції працівників управління;
- розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису витрат на утримання управління;
- призначає на посаду і звільняє з посади працівників управління.
4.4. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників та видатки на утримання управління затверджує міська рада.
4.5. Управління є неприбутковою організацією.
4.6. Забороняється розподіл доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб.
4.7. Доходи (прибутки) використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Управління та його структурних підрозділів, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених цим Положенням;
4.8. У разі припинення роботи Управління (у результаті його ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення), активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
4.9. Управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із зображенням Державного герба України і своїм найменуванням.
5.0. Місцезнаходження: 74800, Херсонська область, місто Каховка, вулиця Велика Куликовська, будинок 103.