З метою подальшого удосконалення структури виконавчих органів міської ради, належного виконання покладених на раду та її виконавчі органи завдань і здійснення повноважень щодо ефективного використання земельних ресурсів та загалом комунального майна громади, відповідно до рішення сесії Каховської міської ради від 22.12.2020р. № 68/3 " Про припинення Малокаховської сільської ради Каховського району Херсонської області, Роздольненської сільської ради Каховського району Херсонської області та Коробківської сільської ради Каховського району Херсонської області, в результаті реорганізації шляхом приєднання до Каховської міської ради та припинення виконавчого комітету Роздольненської сільської ради Каховського району Херсонської області, в результаті реорганізації шляхом приєднання до Виконавчого комітету Каховської міської ради", службових записок заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Лобунько Г.П. та Орєхова І.М., враховуючи, що площа земель територіальної громади збільшилась з 3,1307 тис.га до 19,6008 тис.га, керуючись ст. 25, п. 5 ч. 1 ст.26, ст. 29, ст. 33, п.6-1 Прикінцеві та перехідні положення Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
-
Внести з 22.02.2021 року зміни до структури виконавчих органів Каховської міської ради, затвердженої рішенням міської ради від 22.12.2020р.№ 84/3 (зі змінами від 28.01.2021р. № 142/6), а саме:
реорганізувати відділ економіки, комунального майна та землі Каховської міської ради (7 штатних одиниць) шляхом поділу на:
- відділ економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики,
- відділ комунального майна та землі.
2. Затвердити штатну чисельність відділу економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики – 4 штатні одиниці.
3. Затвердити штатну чисельність відділу комунального майна та землі – 5 штатних одиниць.
4. Затвердити загальну чисельність виконавчих органів міської ради в кількості 170 штатних одиниць.
5. Додаток до рішення міської ради від 22.12.2020р.№ 84/3 (зі змінами від 28.01.2021р. № 142/6) викласти в новій редакції (Додаток 1).
5. Відділу організаційно - кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю Каховської міської ради (Іотова О.О.), відділу бухгалтерського обліку та звітності (Волошина О.Л.) внести відповідні зміни до штатного розпису виконавчого комітету Каховської міської ради, здійснити всі необхідні заходи у відповідності до положень чинного законодавства.
6. Відповідальність за виконання рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Чернявського В.В.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва міської ради (Радченко О.В.), міського голову Немерця В.А.
Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ
Додаток
до рішення сесії VIIIскликання
від ________2021 № _____
СТРУКТУРА І ШТАТНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апарату Каховської міської ради та її виконавчих органів
Назва структурних підрозділів та посад |
||
Апарат міської ради та виконавчого комітету |
Чисельність |
|
1 |
Міський голова |
1 |
2 |
Секретар міської ради |
1 |
3 |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
1 |
4 |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
3 |
5 |
Керуючий справами виконавчого комітету |
1 |
6 |
Староста |
4 |
7 |
Патронатна служба |
2 |
Виконавчі органи міської ради |
||
1 |
Архівний відділ |
4 |
2 |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
5 |
3 |
Відділ ведення державного реєстру виборців |
2 |
4 |
Відділ державної реєстрації |
7 |
5 |
Відділ економічного розвитку, інвестицій та регуляторної політики |
4 |
6 |
Відділ комунального майна та землі |
5 |
7 |
Відділ з питань депутатської діяльності |
2 |
8 |
Відділ контролю за додержанням законодавства про працю, благоустрій та паркування транспортних засобів |
2 |
9 |
Відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла |
5 |
10 |
Відділ містобудування та архітектури |
4 |
11 |
Відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю |
5 |
12 |
Відділ реєстрації місця проживання осіб |
8 |
13 |
Відділ у справах дітей |
4 |
14 |
Відділ у справах молоді та спорту |
2 |
15 |
Загальний відділ |
21,5 |
16 |
Відділ забезпечення діяльності старост в старостинських округах та внутрішнього контролю |
8 |
17 |
Управління культури і туризму |
5 |
18 |
Управління освіти |
6 |
19 |
Управління праці та соціального захисту населення |
39.5 |
20 |
Фінансове управління |
10 |
21 |
Центр надання адміністративних послуг |
5 |
22 |
Юридичний відділ |
3 |
Загальна чисельність |
170 |