ОПИС ДОКУМЕНТУ
Автор: | Чернявський Віталій Вікторович, керуючий справами виконавчого комітету |
---|---|
Дата: | 27.01.2021 |
ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 3
Про внесення змін до структури
виконавчих органів міської ради,
загальної чисельності
апарату міської ради та її виконавчих органів,
затвердженої рішенням Каховської міської ради
від 22.12.2020р.№ 84/3
З метою формування ефективної організаційної структури виконавчих органів ради, економії бюджетних коштів та контролю за їх використанням, на виконання ст. 15 Закону України «Про оборону України», ст. 18 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», ст. ст. 1, 8, 14, 34, 38 Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», враховуючи постанову КМУ від 9 березня 2006 р. № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів», п. 5.3 Положення про старост старостинських округів Каховської міської територіальної громади, затвердженого рішенням міської ради 22.12.2020р. № 69/3, керуючись постановою КМУ від 12 грудня 2018 р. № 1062 «Про затвердження Основних засад здійснення внутрішнього контролю розпорядниками бюджетних коштів та внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 28 вересня 2011 р. № 1001», відповідно до ст. 25, п. 5 ч. 1 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести з 01.02.2021 року зміни до структури виконавчих органів міської ради, затвердженої рішенням міської ради від 22.12.2020р. № 84/3, згідно з додатком 1.
2. Затвердити загальну чисельність виконавчих органів міської ради в кількості 168 штатних одиниць.
3. Визнати таким, що втратило чинність рішення міської ради “Про створення управління комунального майна, інфраструктури старостинських округів Каховської міської ради” від 22.12.2020 року № 85/3.
4. Затвердити Положення про відділ забезпечення діяльності старост в старостинських округах та внутрішнього контролю Каховської міської ради (Додаток 2)
5. Надати право міському голові в межах затвердженої чисельності виконавчих органів ради, видатків на їх утримання, визначати посади, кількісний склад структурних підрозділів виконавчих органів ради, умови оплати праці його працівників, вносити зміни до них та затверджувати штатний розпис.
6. Відповідальність за виконання рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету Чернявського В.В.
7. Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань фінансів, бюджету, планування, соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та підприємництва міської ради (Радченко О.В.), міського голову Немерця В.А.
Міський голова Віталій НЕМЕРЕЦЬ
Додаток
до рішення
сесії VIII скликання
від ______2021 № __/__
СТРУКТУРА І ШТАТНА ЧИСЕЛЬНІСТЬ
апарату Каховської міської ради та її виконавчих органів
Назва структурних підрозділів та посад |
||
Апарат міської ради та виконавчого комітету |
Чисельність |
|
1 |
Міський голова |
1 |
2 |
Секретар міської ради |
1 |
3 |
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
1 |
4 |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
3 |
5 |
Керуючий справами виконавчого комітету |
1 |
6 |
Староста |
4 |
7 |
Патронатна служба |
2 |
Виконавчі органи міської ради |
||
1 |
Архівний відділ |
4 |
2 |
Відділ бухгалтерського обліку та звітності |
5 |
3 |
Відділ ведення державного реєстру виборців |
2 |
4 |
Відділ державної реєстрації |
7 |
5 |
Відділ економіки, комунального майна та землі |
7 |
6 |
Відділ з питань депутатської діяльності |
2 |
7 |
Відділ контролю за додержанням законодавства про працю, благоустрій та паркування транспортних засобів |
2 |
8 |
Відділ міського господарства, надзвичайних ситуацій, обліку житла |
5 |
9 |
Відділ містобудування та архітектури |
4 |
10 |
Відділ організаційно-кадрової роботи, інформаційної політики та взаємодії з громадськістю |
5 |
11 |
Відділ реєстрації місця проживання осіб |
8 |
12 |
Відділ у справах дітей |
4 |
13 |
Відділ у справах молоді та спорту |
2 |
14 |
Загальний відділ |
21,5 |
15 |
Відділ забезпечення діяльності старост в старостинських округах та внутрішнього контролю |
8 |
16 |
Управління культури і туризму |
5 |
17 |
Управління освіти |
6 |
18 |
Управління праці та соціального захисту населення |
39.5 |
19 |
Фінансове управління |
10 |
20 |
Центр надання адміністративних послуг |
5 |
21 |
Юридичний відділ |
3 |
Загальна чисельність |
168 |
Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням ___ сесії
міської ради 8 скликання
___________2021 року №____
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ забезпечення діяльності старост в старостинських округах та внутрішнього контролю Каховської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Відділ забезпечення діяльності старост в старостинських округах та внутрішнього контролю Каховської міської ради (далі - відділ) є виконавчим органом Каховської міської ради, що утворюється Каховською міською радою в межах граничної чисельності працівників виконавчих органів Каховської міської ради та штатного розпису.
1.2. Відділ є підзвітним і підконтрольним Каховській міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету та міському голові.
1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про оборону України», «Про військовий обов’язок і військову службу» іншими Законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Каховської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим положенням.
2. Основні завдання
2.1. Основними завданнями відділу є:
2.1.1. Вирішення питань щодо організаційного забезпечення роботи старост у старостинських округах (далі - округах) Каховської міської ради
2.1.2. Організація, підготовка і супровід програм, проектів, заявок на участь у конкурсних відборах з метою залучення коштів, спрямованих на вирішення актуальних питань розвитку міської територіальної громади, а також їх впровадження та контроль за реалізацією проектів-переможців конкурсних відборів
2.1.3. Забезпечення внутрішнього контролю за ефективним та належним здійсненням виконавчими органами Каховської міської ради, підприємствами, установами та організаціями комунальної власності фінансово-господарської діяльності, шляхом виконання контрольних функцій відповідно до законодавства України
2.1.4. Здійснення контролю за додержанням стану довкілля, благоустрою та правопорядку на території округів.
2.1.5. Забезпечення ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних та бронювання військовозобов’язаних на території округів відповідно до пунктів 23, 24 постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2016р. № 921 “Про затвердження Порядку організації та ведення військового обліку призовників і військовозобов’язаних (із змінами), керуючись Законом України “Про військовий обов’язок і військову службу”
3. Функції
3.1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує такі функції:
3.1.1. Готує проекти рішень виконавчого комітету, міської ради, розпоряджень міського голови з питань співфінансування проектів та програм, реалізація яких передбачається за рахунок додатково залучених коштів будь-яких джерел фінансування, не заборонених чинним законодавством України
3.1.2. Готує пропозиції до проекту міського бюджету у частині фінансування програм, що реалізуються на території округів
3.1.3. Забезпечує підготовку програм, проектів, заявок на участь у конкурсних відборах, надає методичну, інформаційну та організаційну допомогу структурним підрозділам Каховської міської ради, комунальним підприємствам щодо підготовки та участі у проектах, конкурсах
3.1.4. Сприяє жителям округів у підготовці документів, що подаються до виконавчого комітету Каховської міської ради
3.1.5. Контролює стан експлуатації та утримання об’єктів власності, додержання законодавства у сфері благоустрою, самовільного будівництва, належного порядку на вулицях, площах, тощо на території округів
3.1.6. Координує роботи, пов’язані з наданням жителям округів житлово-комунальних послуг, та здійснює контроль за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами, установами та організаціями - надавачами цих послуг незалежно від форми власності.
3.1.7. Контролює виконання заходів та приписів щодо приведення до належного стану території округа та об’єктів благоустрою
3.1.8. Координує роботи, пов’язані з виявленням причин і умов, що сприяють вчиненню правопорушень, вживає в межах своєї компетенції заходів до їх усунення, бере участь у правовому вихованні населення округів
3.1.9. Здійснює контроль за дотриманням посадовими особами ради та її виконавчих органів, працівниками підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади, своїх функціональних обов'язків, а також вимог і обмежень, передбачених чинним законодавством
3.1.10. Забезпечує ефективне виконання посадовими особами місцевого самоврядування своїх обов'язків шляхом проведення аналізу, перевірок та контрольних функцій, визначених законодавством, а також затверджених керівництвом внутрішніх документів
3.1.11. Забезпечує інформування керівництва щодо недоліків у системі внутрішнього контролю, виявлених за результатами здійснення перевірок.
3.1.12. Здійснює контроль за цільовим використанням коштів, виділених з міського бюджету, веде облік закупівель, що здійснюються виконавчими органами ради
3.1.13. Здійснює перевірку фінансово-господарської діяльності виконавчих органів ради і комунальних підприємств, установ та організацій відповідно до затвердженого плану або окремих доручень
3.1.14. Забезпечує координацію роботи щодо складання, затвердження та контролю за виконанням фінансових планів комунальними підприємствами міської територіальної громади
3.1.15. Забезпечує у повному обсязі роботу по веденню військового обліку призовників і військовозобов’язаних та бронювання військовозобов’язаних на території округів, здійснює інші повноваження у галузі оборонної роботи, передбачених законами.
4. Структура
4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду i звільняється з посади міським головою згідно з законодавством.
4.2. Начальник відділу в діяльності підконтрольний та підзвітний міському голові, оперативно підпорядкований заступнику міського голови згідно з розподілом обов’язків, здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань і здійснення ним своїх функцій.
4.3. Структура та штатна чисельність працівників відділу затверджується рішенням міської ради. Спеціалісти відділу призначаються на посаду у встановленому законодавством порядку.
4.4. У разі відсутності начальника відділу його обов’язки виконує один із головних спеціалістів відповідно до покладений функціональних обов’язків згідно посадової інструкції.
4.5. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.
5. Права і обов’язки
5.1.Відділ має право:
5.1.1. Отримувати в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, необхідних для виконання покладених на відділ завдань.
5.1.2. Залучати у встановленому порядку фахівців за погодженням з їх керівниками, підприємств, установ, організацій, представників інститутів громадянського суспільства до розгляду питань, що належать до компетенції Відділу
5.1.3. Вносити пропозиції керівництву міської ради щодо вдосконалення роботи відділу
5.1.4. Організовувати проведення нарад, семінарів, навчань, інших заходів з питань, що належать до компетенції відділу
5.1.5. Брати участь у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.
6. Відповідальність
6.1. Працівники відділу несуть відповідальність за неналежне виконання покладених на Відділ даним Положенням повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Повноваження відділу розподіляються між начальником і спеціалістами та закріплюються у посадових інструкціях.
6.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.
7. Взаємодія
7.1. Відділ при виконанні покладених на нього завдань взаємодіє з виконавчими органами міської ради, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та іншими органами, створеними міською радою, підприємствами, установами, організаціями, незалежно від форми власності, об’єднаннями громадян, громадянами.