ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | LXXXIX |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 12 |
Дата реєстрації: | 27.11.2019 |
Проголосовано: | 05.12.2019 09:45:11 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
26
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
0
- Відсутні
9
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 12
Розглянувши схвалений виконавчим комітетом проект міської програми соціального захисту людей похилого віку, осіб з інвалідністю, підтримки сім'ї, утвердження гендерної рівності та протидії торгівлі людьми на 2020 - 2024 роки, керуючись пунктом 22 частини першої.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сесія міської ради
ВИРІШИЛА:
Затвердити міську програму соціального захисту людей похилого віку,
осіб з інвалідністю, підтримки сім'ї, утвердження гендерної рівності та протидії торгівлі людьми на 2020 - 2024 роки (додається).
2. Фінансовому управлінню (Гончаров О.А.) забезпечити фінансування заходів міської програми соціального захисту людей похилого віку, осіб з інвалідністю, підтримки сім'ї, утвердження гендерної рівності та протидії торгівлі людьми на 2020 - 2024 роки в межах коштів, передбачених в міському бюджеті на відповідні роки.
3. Рішення сесії міської ради від 29.01.2015 № 1263/68 «Про міську програму поліпшення життєзабезпечення, реабілітації, соціального захисту людей похилого віку та осіб з інвалідністю на 2015-2019 роки» зняти з контролю як таке, що виконане.
Відповідальність за виконання цього рішення покласти на заступника
міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Потоскуєва О.В..
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань культури, освіти, молоді, спорту, соціального захисту населення та охорони здоров'я (Скрипніченко М.М.).
Міський голова А.А. Дяченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення сесії міської ради
__________ № ________
МІСЬКА ПРОГРАМА
соціального захисту людей похилого віку, осіб з інвалідністю, підтримки сім'ї, утвердження гендерної рівності та протидії торгівлі людьми
на 2020 - 2024 роки
І. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ
1. | Ініціатор розроблення програми | Виконавчий комітет Каховської міської ради |
2. | Дата, номер і назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми | Закони України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», «Про соціальні послуги» |
3. | Розробник програми | Управління праці та соціального захисту населення міської ради |
4. | Співрозробники програми | Структурні підрозділи міської ради |
5. | Відповідальний виконавець програми та головний розпорядник коштів | Управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради |
6. | Учасники програми | Структурні підрозділи Каховської міської ради, громадські організації ветеранів та осіб з інвалідністю |
7. | Терміни реалізації програми | 2020 - 2024 роки |
8. | Етапи виконання програми (для довгострокових програм) | - |
9. | Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми (для комплексних програм) | Кошти міського бюджету та кошти інших не заборонених законодавством джерел |
10. | Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації програми, усього | 15727,6 тис. грн. |
у тому числі бюджетних коштів: | ||
з них коштів місцевих бюджетів | ||
11. | Основні джерела фінансування програми | Кошти міського бюджету |
ІІ. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована програма
Міська програма соціального захисту людей похилого віку, осіб з інвалідністю, підтримки сім'ї, утвердження гендерної рівності та протидії торгівлі людьми на 2020 - 2024 роки (далі - Програма) розроблена з метою забезпечення реалізації в місті Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про статус і соціальний захист громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи», «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», «Про соціальний захист дітей війни», «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні», «Про реабілітацію осіб з інвалідністю в Україні», «Про соціальні послуги», «Про запобігання і протидію домашньому насильству», «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», Державної соціальної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2021 року, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2018 року № 273.
Станом на 01 листопада 2019 року в місті проживає 604 ветерани війни, у тому числі 185 учасників антитерористичної операції, 1976 осіб з інвалідністю, 2521 дітей війни, 170 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, 240 внутрішньо переміщених осіб.
Виконання Програми необхідне для визначення конкретних заходів, окреслення обов’язків та напрямів роботи, виділення та розподілу фінансових ресурсів з метою соціального захисту вищевказаних категорій осіб та надання їм допомоги.
Реалізація заходів Програми спрямована на формування в суспільстві гуманного, шанобливого ставлення до людей похилого віку та осіб з інвалідністю, забезпечення їх активного довголіття, надання всебічної допомоги та підвищення життєвого рівня, посилення ролі сім'ї як первинного осередку суспільства; створення умов для реалізації рівних прав та можливостей чоловіків та жінок.
Діючі механізми та інструментарії забезпечення гендерної рівності в Україні залишаються недосконалими. Це не дозволяє значною мірою протидіяти гендерній нерівності, викорінити існуючі стереотипи щодо ролі жінок і чоловіків у суспільстві, а також у повному обсязі досягти цілей державної політики щодо створення умов для реалізації рівних прав та можливостей представників обох статей.
Фінансові витрати, передбачені Програмою, будуть спрямовані на поліпшення життєзабезпечення осіб вищевказаних категорій, розвитку громадянського суспільства.
ІІІ. Мета Програми
Метою Програми є:
- здійснення заходів, спрямованих на поліпшення життєзабезпечення людей похилого віку та осіб з інвалідністю, а саме: надання одноразової матеріальної допомоги громадянам, які опинилися у скрутному становищі, сім'ям учасників антитерористичної операції та внутрішньо переміщеним особам;
- підтримка та партнерство громадських організацій ветеранів та осіб з інвалідністю для розвитку демократичного громадянського суспільства, а також консолідації громадських організацій ветеранів та осіб з інвалідністю на території міста Каховки; соціальний захист прав і пільг ветеранів війни та праці, наданих їм законами України, створення для них належних умов життя, виховання у молодого покоління поваги до ветеранів;
- соціальний захист прав і пільг осіб з інвалідністю, наданих їм законами України;
- створення правових, соціальних та економічних умов для належного функціонування і розвитку сім’ї, оптимізації цілісної системи захисту її права;
- забезпечення реалізації державної політики та утвердження в свідомості суспільства гендерної рівності як одного з найважливіших ціннісних орієнтирів нового тисячоліття, що веде до поліпшення якості життя громадян та стабільного розвитку усіх сфер життєдіяльності.
ІV. Обгрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, обсягів та джерел фінансування. Строки та етапи виконання Програми
Державою встановлюється необхідний рівень гарантій прав людей похилого віку, ветеранів, осіб з інвалідністю, сімей з дітьми, малозабезпечених осіб, внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від різних форм насильства в усіх сферах життя суспільства.
З огляду на сучасні умови життя, пенсії, допомоги, пільги, забезпечення технічними засобами реабілітації та пересування, санаторно-курортне лікування, доступність до соціальної інфраструктури не задовольняють повною мірою потреби осіб похилого віку, та осіб з інвалідністю і потребують вжиття на місцевому рівні додаткових заходів.
Актуальним залишається забезпечення державних соціальних гарантій, передбачених законодавством, а саме: надання матеріальної допомоги малозабезпеченим верствам населення, виплата державних соціальних допомог, розширення сфери надання соціальних послуг громадянам, у тому числі внутрішньо переміщеним особам, військовослужбовцям, які брали участь в антитерористичній операції, та членам їх сімей.
З метою сприяння поліпшенню рівня життєзабезпечення осіб вищевказаних категорій, надання якісних соціальних послуг, розвитку громадянського суспільства державна політика у сфері соціального захисту спрямовується на виконання пріоритетних завдань за такими основними напрямами:
- створення сприятливих умов для соціального захисту, реабілітації та адаптації в суспільстві людей похилого віку та осіб з інвалідністю;
- забезпечення надання соціальних послуг соціально - побутового обслуговування та адаптації ветеранів та осіб з інвалідністю;
- забезпечення реабілітації осіб з інвалідністю;
- розв’язання на міському рівні проблем торгівлі людьми та гендерної нерівності в суспільстві;
- підвищенн рівня економічної активності та самостійності сімей, оптимізація їх соціального захисту, насамперед тих, які мають дітей;
- запобігання насильству в сім’ї;
- співпраця з громадськими об’єднаннями;
- інформаційно - просвітницька діяльність, співпраця із засобами масової інформації.
Залишаються пріоритетними напрямами сприяння соціальному захисту ветеранів, осіб з інвалідністю, малозабезпечених верств населення, внутрішньо переміщених осіб, сімей з дітьми, надання необхідної допомоги жертвам насильства та бездомним особам, протидія торгівлі людьми.
Передбачено цільове фінансування Програми з міського бюджету та інших джерел, не заборонених законодавством.
Фінансове забезпечення Програми за роками
(тис. грн)
Бюджет | 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | Усього |
Міський | 3043,0 | 3045,0 | 3173,3 | 3173,3 | 3293,0 | 15727,6 |
Виконання Програми передбачається протягом 2020 - 2024 років.
V . Перелік завдань Програми та результативні показники
Програмою передбачається:
- підвищення рівня матеріального забезпечення вищезазначених категорій населення шляхом надання матеріальної допомоги;
- забезпечення підтримки громадських об’єднань ветеранів та осіб з інвалідністю;
- надання додаткових соціальних гарантій ветеранам та особам з інвалідністю;
- створення додаткових сприятливих умов для життєдіяльності ветеранів та осіб з інвалідністю;
- удосконалення системи надання допомоги сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- формування сприятливих умов для утворення сім’ї та збереження її кращих традицій;
- створення умов для підвищення рівня економічної незалежності жінок і чоловіків та для запобігання будь-яким формам дискримінації у сфері економіки праці;
- сприяння запобіганню та протидії гендерному насильству, формуванню суспільного неприйняття будь-яких форм насильства, забезпечення надання необхідної допомоги жертвам насильства;
- організація та проведення різнопланових заходів з нагоди свят та пам'ятних дат.
Виконання заходів Програми дасть змогу підвищити рівень матеріального забезпечення вразливих верств населення, створити більш сприятливі умови для життєдіяльності ветеранів та осіб з інвалідністю, покращити взаємодію органів державної влади, громадських організацій у сфері протидії торгівлі людьми, відновити права постраждалих осіб.
VI. Напрями діяльності та заходи Програми
Напрями діяльності та заходи Програми викладені у додатку .
VII. Координація та контроль за ходом виконання Програми
1.Управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради як відповідальний виконавець Програми:
- розробляє і реалізує міську програму соціального захисту населення;
- готує узагальнені звіти щодо виконання Програми;
- забезпечують реалізацію державної політики соціального захисту населення на підпорядкованих територіях.
2. Структурні підрозділи Каховської міської ради, громадські об’єднання:
- сприяють виконанню заходів Програми;
- надають інформацію про хід виконання заходів Програми управлінню праці та соціального захисту населення Каховської міської ради.
Механізм управління виконанням Програми включає:
- систематичну підготовку інформацій про хід виконання Програми для надання міській раді;
- розгляд на сесіях міської ради.
Начальник управління праці та
соціального захисту населення
Каховської міської ради А.В. Скрипніченко
Додаток до проекту міської програми
соціального захисту людей похилого віку,
осіб з інвалідністю, підтримки сім'ї,
утвердження гендерної рівності та
протидії торгівлі людьми на 2020 -2024 роки
НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЗАХОДИ
міської програми соціального захисту людей похилого віку,
осіб з інвалідністю, підтримки сім'ї, утвердження гендерної рівності
та протидії торгівлі людьми на 2020 - 2024 роки
№ з/п | Напрями діяльності (пріоритетні завдання) | Перелік заходів Програми | Строк виконання заходу (роки) | Виконавці | Джерела фінансування | Орієнтовані обсяги фінансування (тис.грн.) | Очікуваний результат (у натуральних вимірниках) | ||||||
2020 рік | 2021 рік | 2022 рік | 2023 рік | 2024 рік | Разом | ||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | |
1. | Поліпшення соціально-побутових умов ветеранів війни та праці, осіб з інвалідністю | 1.Здійснювати фінансову підтримку громадських об’єднань ветеранів та осіб з інвалідністю : | Надання фінансової підтримки на статутну діяльність міським громадським організаціям | ||||||||||
- міська організація ветеранів України | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 50,0 | 50,0 | 55,0 | 55,0 | 60,0 | 270,0 | ||||
- міське товариство осіб з інвалідністю «Надія» | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 50,0 | 50,0 | 55,0 | 55,0 | 60,0 | 270,0 | ||||
- міське товариство воїнів – інтернаціоналістів | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 50,0 | 50,0 | 55,0 | 55,0 | 60,0 | 270,0 | ||||
- міська громадська організація «Учасники АТО «СКІФ» | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 50,0 | 50,0 | 55,0 | 55,0 | 60,0 | 270,0 | ||||
2. Передбачати кошти для надання пільг: | Надання коштів на фінансування пільг | ||||||||||||
- особам з інвалідністю І та ІІ груп по зору на телефонний зв’язок у розмірі 100% вартості послуг | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 12,0 | 12,0 | 13,0 | 13,0 | 14,0 | 64,0 | ||||
- почесним громадянам міста на житлово-комунальні послуги у розмірі 50% вартості послуг | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 15,0 | 15,0 | 16,0 | 16,0 | 17,0 | 79,0 | ||||
- сім’ям військовослужбовців, які призвані на військову службу за мобілізацією та приймають участь в ООС, на житлово-комунальні послуги у розмірі 50% вартості послуг | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 5,0 | 5,0 | 5,5 | 5,5 | 6,0 | 27,0 | ||||
3. Надавати за зверненнями одноразову матеріальну допомогу: | Надання одноразовоїматеріальної допомоги різним категоріям громадян | ||||||||||||
- жителям міста, які опинилися у скрутному становищі внаслідок непередбачених обставин | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 1128,0 | 1130,0 | 1135,0 | 1135,0 | 1450,0 | 5668,0 | ||||
- батькам дітей з синдромом Дауна | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 30,0 | 30,0 | 35,0 | 35,0 | 40,0 | 170,0 | ||||
- сім'ям військовослужбовців, які призвані на військову службу за мобілізацією та приймають участь в АТО/ООС | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 15,0 | 15,0 | 20,0 | 20,0 | 25,0 | 95,0 | ||||
- внутрішньо переміщеним особам | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 20,0 | 20,0 | 25,0 | 25,0 | 30,0 | 120,0 | ||||
- для організації поховання померлих одиноких громадян | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 50,0 | 50,0 | 55,0 | 55,0 | 60,0 | 370,0 | ||||
- сім'ям військовослужбовців, загиблих в ході проведення АТО/ООС (за розпорядженням міського голови) | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 35,0 | 35,0 | 40,0 | 40,0 | 45,0 | 195,0 | ||||
- на поховання громадянам, які на момент смерті не працювали та не перебували на обліку як застраховані особи | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 170,0 | 170,0 | 175,0 | 175,0 | 180,0 | 870,0 | ||||
4. Забезпечувати виплату щомісячної стипендії особам з інвалідністю внаслідок Другої світової війни та учасникам бойових дій, яким виповнилося 90 і більше років | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 22,0 | 22,0 | 20,0 | 18,0 | 18,0 | 100,0 | Надання щомісячної стипендії особам з інвалідністю учасникам бойових дій | |||
5.Забезпечувати придбання та вручення подарунків для привітання громадян, яким виповнюється 100, 105 та 110 років | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 2,0 | 2,0 | 2,5 | 2,5 | 3,0 | 12,0 | Організація привітання 100-річних | |||
6. Забезпечити відвідування представниками органів виконавчої влади та місцевого самоврядування ветеранів, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та придбання і вручення їм продуктових наборів та подарунків | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 8,0 | 8,0 | 8,5 | 8,5 | 9,0 | 42,0 | Організація відвідування представниками органів виконавчої влади та місцевого самоврядування ветеранів, осіб з інвалідністю | |||
7. Здійснювати виплату компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 35,0 | 35,0 | 40,0 | 40,0 | 45,0 | 195,0 | Виплата компенсації фізичним особам |
8. Надавати адресну грошову допомогу мешканцям міста Каховки - вдовам військовослужбовців, загиблих під час проведення антитерористичної операції, а саме: Салівончик Т.О., Ліфінцевій І.К., Волошиній Н.І., у розмірі по 4,0 тис. грн. щомісяця кожній. Адресна грошова допомога надається виключно сім'ям військовослужбовців, які загинули під час проведення антитерористичної операції, та на момент смерті були зареєстровані в м. Каховка | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 144,0 | 144,0 | 144,0 | 144,0 | 144,0 | 720,0 | Виплата адресної грошової допомоги вдовам військовослужбовців, загиблих під час проведення АТО | ||
9. Надання коштів на відшкодування ліквідаторам І та ІІ категорії, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, один раз на рік вартості проїзду міжміським транспортом до будь-якого населеного пункту | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 12,0 | 12,0 | 12,5 | 12,5 | 13,0 | 62,0 | Відшкодування ліквідаторам І та ІІ категорії вартості проїзду міжміським транспортом |
10. Надання коштів на відшкодування витрат, пов'язаних з наданням пільг з послуг зв'язку, відповідно до законодавчих актів України, наступним категоріям громадян міста: - особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам бойових дій, учасникам війни, членам сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною (Закон України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»); - особам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І категорії, ІІ категорії – ліквідаторам, ІІ категорії – потерпілим, вдовам померлих учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС (Закон України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»); - ветеранам військової служби, органів внутрішніх справ, цивільної служби, вдовам ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, вдовам ветеранів цивільної служби (Закон України «Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист»); - особам з інвалідністю внаслідок військової служби (Закон України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей»); - жертвам нацистських переслідувань (Закон України «Про жертви нацистських переслідувань»); - багатодітним сім’ям, сім’ям під опікою, прийомним сім’ям (Закон України «Про охорону дитинства»); -особам з особливими трудовими заслугами (Закон України «Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні») | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 130,0 | 130,0 | 135,0 | 135,0 | 140,0 | 670,0 | Надання коштів на відшкодування витрат, пов'язаних з наданням пільг з послуг зв'язку, відповідно до законодавчих актів України | ||||
2. | Реабілітація ветеранів війни та осіб з інвалідністю | 1.Надання матеріальної допомоги на лікування дітей з інвалідністю, за умови надання підтверджуючих документів та довідки про проходження лікування | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 180,0 | 180,0 | 185,0 | 185,0 | 190,0 | 920,0 | Надання матеріальної допомоги на лікування дітей з інвалідністю | ||
4. Надання іншої субвенції з міського бюджету до районного бюджету на фінансування видатків з придбання препарату «УРОПРЕС» п'яти особам, хворим на нецукровий діабет | 2020-2024 | Фінансове управління | Міський бюджет | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Надання щомісячної матеріальної допомоги на лікування дитини з інвалідністю | ||||
5. Надання іншої субвенції з міського бюджету до районного бюджету на фінансування видатків з придбання особам з трансплантованими органами - жителям міста Каховки, життєво необхідних препаратів для імуносупресивної терапії за пільговими рецептами | 2020-2024 | Фінансове управління | Міський бюджет | 300,0 | 300,0 | 330,0 | 330,0 | 350,0 | 1310,0 | Фінансування видатків з придбання особам з трансплантованими органами - жителям міста Каховки, життєво необхідних препаратів | ||||
6. Надання послуг із зубопротезування пільговим категоріям населення - жителям міста: особам з інвалідністю внаслідок війни, учасникам бойових дій, учасникам війни та ветеранам праці | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 49,0 | 49,0 | 49,0 | 49,0 | 49,0 | 245,0 | Надання послуг із зубопротезування пільговим категоріям населення - жителям міста | ||||
7. Надання іншої субвенції з міського бюджету до районного бюджету на фінансування видатків для забезпечення пільгового відпуску лікарських засобів для амбулаторного лікування дітей з інвалідністю - мешканців міста Каховки | 2020-2024 | Фінансове управління | Міський бюджет | 155,0 | 155,0 | 160,0 | 160,0 | 165,0 | 795,0 | Фінансування видатків для забезпечення пільгового відпуску лікарських засобів для лікування дітей з інвалідністю | ||||
8. Надання іншої субвенції з міського бюджету до районного бюджету Каховського району на фінансування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів для амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань | 2020-2024 | Фінансове управління | Міський бюджет | 173,8 | 120,0 | 125,0 | 125,0 | 130,0 | 673,8 | Фінансування безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів для амбулаторного лікування окремих груп населення | ||||
3. | Підтримка сімей | 1. Придбання новорічних подарунків для дітей пільгових категорій населення міста, а саме: дітей з багатодітних - малозабезпечених сімей, дітей з інвалідністю, дітей, постраждалих від Чорнобильської катастрофи, дітей учасників бойових дій, які приймали участь в АТО та внутрішньо переміщених дітей - віком від 2 до 14 років включно | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 49,0 | 49,0 | 49,0 | 49,0 | 49,0 | 245,0 | Придбання новорічних подарунків для дітей пільгових категорій населення | ||
2. Придбання подарунків для жінок, які отримали статус «Мати-героїня» | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 10,0 | 10,0 | 12,0 | 12,0 | 14,0 | 58,0 | Придбання подарунків для жінок, які отримали статус «Мати-героїня» | ||||
4. | Утвердження гендерної рівності та проти про торгів то людьми | 1. Виготовлення та розміщення інформаційної продукції з питань протидії торгівлі людьми, гендерної рівності та попередження насильства в сім'ї | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 7,0 | 7,0 | 7,2 | 7,2 | 7,5 | 35,9 | Виготовлення та розміщення інформаційної продукції | ||
2. Надання допомоги особі, якій буде встановлено статус особи, постраждалої від торгівлі людьми, у разі її звернення | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 7,0 | 7,0 | 7,2 | 7,2 | 7,5 | 35,9 | Надання допомоги особі, якій буде встановлено статус особи, постраждалої від торгівлі людьми | ||||
5. | Організація дозвіл ля, відпочинку, занять фізичною культурою та спортом | 1.Забезпечення проведення серед дітей з інвалідністю міських комплексних спортивних заходів за програмою Спартакіади України «Повір у себе» | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 5,0 | 5,0 | 5,2 | 5,2 | 5,5 | 25,9 | Проведення серед дітей з інвалідністю міських комплексних спортивних заходів | ||
2. Організація та відзначення річниці виведення військ з Афганістану | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 8,0 | 8,0 | 8,5 | 8,5 | 9,0 | 42,0 | Відзначення річниці виведення військ з Афганістану | ||||
3. Організація та відзначення річниці Чорнобильської катастрофи та річниці ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 2,0 | 2,0 | 2,2 | 2,2 | 2,5 | 10,9 | Відзначення річницьЧорнобильської катастрофи та м ліквідації аварії на ЧАЕС | ||||
4. Організація та відзначення річниці Перемоги у Другій Світовій війні | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 45,0 | 45,0 | 50,0 | 50,0 | 55,0 | 245,0 | Відзначення річниці Перемоги у Другій Світовій війні | ||||
5. Організація та відзначення Міжнародного дня громадян похилого віку | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 20,0 | 20,0 | 22,0 | 22,0 | 25,0 | 107,0 | Відзначення Міжднародного дня громадян похилого віку | ||||
6. Організація та відзначення Дня захисника України | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 30,0 | 30,0 | 35,0 | 35,0 | 40,0 | 170,0 | Відзначення Дня захисника України | ||||
7. Організація та відзначення річниці визволення України від нацистських загарбників | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 15,0 | 15,0 | 15,0 | 15,0 | 15,0 | 75,0 | Відзначення річниці визволення України від нацистських загарбників | ||||
8. Організація та відзначення Міжнародного дня осіб з інвалідністю | 2020-2024 | УПСЗН | Міський бюджет | 8,0 | 8,0 | 9,0 | 9,0 | 10,0 | 44,0 | Відзначення Міжнародного дня осіб з інвалідністю |
Начальник управління праці
та соціального захисту населення
Каховської міської ради А.В. Скрипніченко