ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | LXXXV |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 22 |
Дата реєстрації: | 03.10.2019 |
Проголосовано: | 03.10.2019 11:26:34 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
26
- Не підтримали
1
- Утримались
1
- Не голосували
2
- Відсутні
5
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 22
У зв’язку із збільшенням функцій, покладених на управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради та керуючись п.5 ч.1 ст. 26 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, сесія міської ради
ВИРІШИЛА:
1. Внести наступні зміни до абзацу другого п.7 Положення про управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради, затвердженого рішенням 22 сесії VII скликання Каховської міської ради від 27.10.2016 № 379/22 …„Начальник управління має двох заступників, які за погодженням з Департаментом соціального захисту населення Херсонської обласної державної адміністрації, призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою у встановленому законодавством порядку… (далі по тексту)
2. Затвердити Положення про управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради, виклавши його в новій редакції, згідно з додатком.
3. Вважати таким, що втратило чинність рішення 22 сесії VII скликання Каховської міської ради від 27.10.2016 № 379/22 „Про внесення змін до Положення про управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради та затвердження його в новій редакції”
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань культури, молоді, спорту, соціального захисту населення, охорони здоров’я (Скрипніченко М.М.).
Міський голова А.А.Дяченко
додаток
Затверджено
рішення сесії міської ради
_________ № ___________
ПОЛОЖЕННЯ
про управління праці та соціального захисту
населення Каховської міської ради
(у новій редакції)
1. Управління праці та соціального захисту населення Каховської міської ради (далі - управління) є виконавчим органом міської ради, що утворюється міською радою, підпорядковується її виконавчому комітету та міському голові, є підзвітним і підконтрольним міській раді, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади - підконтрольним Департаменту соціального захисту населення Херсонської обласної державної адміністрації.
2. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, постановами Верховної Ради України, наказами, рішеннями колегій Міністерства соціальної політики України, Департаменту соціального захисту населення Херсонської обласної державної адміністрації, рішеннями Каховської міської ради, її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями управління є:
1) забезпечення у межах своїх повноважень додержання законодавства про працю, зайнятість, загальнообов'язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист та соціальне обслуговування населення, у тому числі громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
2) удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва місцевих органів виконавчої влади та виконавчих органів ради з профспілками та організаціями роботодавців;
3) здійснення нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України, проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;
4) призначення та виплата соціальної допомоги, компенсацій, пільг та інших соціальних виплат, встановлених законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
5) прийняття участі в розробленні комплексних програм поліпшення соціального обслуговування інвалідів, пенсіонерів, одиноких непрацездатних громадян похилого віку, всебічне сприяння в отриманні ними соціального обслуговування та соціальних послуг за місцем проживання, здійснення контролю за організацією виконання затверджених програм;
6) сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об'єктів соціальної інфраструктури, направлення інвалідів та дітей-інвалідів до реабілітаційних установ та навчальних закладів системи соціального захисту населення;
7) сприяння реалізації державної політики зайнятості на відповідній території;
8) забезпечення виплати передбачених законодавством компенсацій та допомоги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
9) виконання функцій головного розпорядника коштів міського бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенції з державного бюджету;
10) сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.
11) виконання програм і здійснення заходів, спрямованих на забезпечення соціального та правового захисту сім’ї, у тому числі соціальної підтримки сімей з дітьми, малозабезпечених, багатодітних, молодих сімей та сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, попередження насильства в сім’ї, оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків у політичному, економічному і культурному житті, протидії торгівлі людьми; координацію діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій з питань реалізації державної політики у цих сферах.
4. Управління відповідно до покладених на нього завдань:
1) забезпечує здійснення заходів, спрямованих на посилення мотивації до праці, удосконалення її організації, оплати та нормування;
2) аналізує ситуацію в соціально-трудовій сфері на відповідній території, стан укладення колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях, сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надає їм організаційно-методичну допомогу, забезпечує у межах своїх повноважень додержання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, розв'язання колективних трудових спорів (конфліктів), проводить реєстрацію, веде облік, забезпечує зберігання оригіналів колективних договорів, змін та доповнень до них;
3) вивчає стан використання робочої сили, аналізує розвиток процесів, які відбуваються на ринку праці та у сфері професійної освіти, координує діяльність виконавчих органів ради з розробленням та виконанням територіальної програми зайнятості населення, сприяє підприємствам, установам та організаціям незалежно від форми власності та підпорядкування в організації професійного навчання кадрів на виробництві;
4) забезпечує діяльність комісії з розгляду питань, пов'язаних з наданням статусу учасника війни;
5) здійснює моніторинг своєчасності виплати заробітної плати підприємствами, організаціями, установами міста незалежно від форми власності та видів господарської діяльності, в межах своїх повноважень вживає заходів по своєчасному запровадженню підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці та легальної зайнятості населення;
6) готує матеріали для розгляду комісією виконавчого комітету з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків, виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат підприємствами, що допустили виникнення заборгованості із виплати заробітної плати;
7) застосовує, в межах своїх повноважень, засоби впливу, встановлені рішенням комісії, до керівників підприємств, які допустили заборгованість із виплати заробітної плати;
8) надає методичну допомогу з питань додержання трудового законодавства;
9) забезпечує соціальний захист працівників, зайнятих на роботах з шкідливими та важкими умовами праці, вживає заходів до якісного проведення атестації робочих місць;
10) організовує в межах своєї компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, інвалідам, ветеранам війни та праці, багатодітним сім’ям, одиноким непрацездатним громадянам, забезпечує надання населенню пільг та субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива;
11) аналізує стан виконання комплексних програм, здійснює заходи соціальної підтримки малозабезпечених верств населення з надання, встановлених законодавством, пільг соціально незахищеним громадянам та подає міському голові пропозиції з цих питань;
12) забезпечує надання, відповідно до законодавства, державної допомоги сім'ям з дітьми, державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам, особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, а також інших видів державної допомоги;
13) здійснює, відповідно до законодавства, грошові компенсації інвалідам на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, а також вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян;
14) здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України.
15) забезпечує цільове використання бюджетних асигнувань, передбачених на соціальний захист населення та соціальне обслуговування;
16) організовує роботу головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів;
17) в окремих випадках здійснює обстеження матеріально-побутових умов проживання громадян, які звертаються до управління за призначенням різних видів державних соціальних допомог, для встановлення нужденності та визначення права на отримання таких допомог;
18) через головних державних соціальних інспекторів та державних соціальних інспекторів здійснює контроль за цільовим використанням державних коштів, спрямованих на виплату допомог та субсидій;
19) видає відповідні посвідчення ветеранам війни, праці та іншим категоріям громадян;
20) сприяє громадянам в одержанні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги;
21) сприяє веденню персоніфікованого обліку у системі загальнообо-в'язкового державного пенсійного страхування;
22) проводить інвентаризацію особових справ і особових рахунків осіб, які одержують допомогу, у встановленому законодавством порядку;
23) забезпечує ведення Централізованого банку даних з проблем інвалідності, як автоматизованої системи для визначення потреб інвалідів та дітей-інвалідів у засобах і послугах реабілітації;
24) організовує матеріально-побутове обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, забезпечує їх, у встановленому порядку, санаторно-курортними путівками, технічними засобами реабілітації;
25) координує роботу міських комунальних підприємств-територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та Центру реабілітації дітей-інвалідів з питань доступності громадян міста до соціальних послуг та своєчасному і якісному їх наданню;
26) у встановленому порядку подає виконавчому комітету пропозиції щодо встановлення піклування над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров'я потребують догляду;
27) забезпечує, у разі потреби, влаштування до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, інвалідів та дітей-інвалідів;
28) сприяє благодійним, релігійним організаціям, громадським об'єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг інвалідам, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах;
29) сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації посадових осіб управління.
30) підтримує функціонування апаратно-програмних засобів управління у складі єдиної інформаційної мережі Мінпраці, а також єдине комп'ютерне інформаційне і телекомунікаційне середовище;
31) організовує і проводить консультації, розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції управління, вживає відповідних заходів до усунення причин, які викликають скарги;
32) роз'яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції;
33) інформує населення з питань, що належать до його компетенції, через засоби масової інформації;
34) у встановленому порядку формує базу даних Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, та веде їх персоніфікований облік;
35) забезпечує призначення адресної грошової допомоги особам, які мають право на пільги, на придбання твердого палива та скрапленого газу на поточний рік;
36) забезпечує призначення ветеранам війни щорічної разової грошової допомоги до Дня Перемоги;
37) формує та підтримує в актуальному стані базу даних одержувачів усіх видів соціальної допомоги;
38) забезпечує на відповідному рівні реалізацію проектів із соціальних питань;
39) організовує роботу з визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, та забезпечує, відповідно до законодавства, їх соціальний захист;
40) подає пропозиції до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
41) у разі необхідності, порушує клопотання перед міською радою про створення і розвиток мережі закладів та установ, що надають послуги бездомним громадянам та особам, звільненим з місць позбавлення волі;
42) забезпечує прозорість і відкритість виконання своїх повноважень шляхом введення до системи обліку публічної інформації міської ради організаційно-розпорядчих та інших документів, що містять публічну інформацію;
43) є володільцем баз персональних даних, зареєстрованих у встановленому порядку Державною службою України з питань захисту персональних даних. З метою забезпечення реалізації права громадян на призначення і виплату різних видів державних допомог, житлових субсидій, компенсацій, пільг, створення єдиної комплексної інформаційно-аналітичної системи обліку інвалідів та дітей-інвалідів, забезпечення та реалізації трудових, адміністративно-правових, податкових відносин, відносин у сфері бухгалтерського обліку та звітності, пенсійного забезпечення, служби в органах місцевого самоврядування здійснює збір, реєстрацію, обробку, накопичення, зберігання, використання, адаптування, зміни, поширення, передачу персональних даних громадян за їх попередньою згодою;
44) забезпечує соціальний та правовий захист сімей та дітей, розробляє та здійснює заходи та програми, спрямовані на пропагування сімейних цінностей, підвищення рівня правової обізнаності, соціального і правового захисту сімей;
45) забезпечує гендерну рівність та протидію торгівлі людьми; попередження насильства в сім'ї; надає правову методичну та організаційну допомогу місцевим органам виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, протидії торгівлі людьми, здійснює збір та підготовку документів щодо встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми; координує, контролює та забезпечує у межах своїх повноважень виконання державних цільових програм з питань протидії торгівлі людьми;
46) координує в межах своїх повноважень здійснення заходів, спрямованих на організацію оздоровлення та відпочинку дітей; сприяє соціальному становленню та розвитку дітей, оздоровленню та відпочинку дітей; веде облік дітей пільгових категорій, що потребують відпочинку та оздоровлення;
47) готує матеріали щодо нагородження почесним званням України „Мати-героїня”;
48) забезпечує в межах повноважень здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції та контроль за їх здійсненням в апараті управління та в установах, що належать до сфери його управління.
5. Управління відповідно до покладених на нього завдань має право:
1) здійснювати контроль за наданням інвалідам, ветеранам війни та праці, сім'ям загиблих військовослужбовців, сім'ям з дітьми, іншим громадянам пільг, встановлених законодавством;
2) здійснювати контроль за додержанням підприємствами, установами та організаціями всіх форм власності встановленого порядку оформлення документів (у тому числі їх достовірності) для призначення допомоги;
3) одержувати у встановленому порядку від інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ та організацій усіх форм власності інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
4) подавати виконавчому комітету міської ради та Департаменту соціального захисту населення Херсонської обласної державної адміністрації пропозиції з питань, що належать до компетенції управління;
5) здійснювати контроль за своєчасним проведенням атестації робочих місць працівників, зайнятих на підземних роботах, на роботах з шкідливими і небезпечними умовами праці;
6) залучати спеціалістів інших виконавчих органів міської ради, підприємств, установ, організацій та об'єднань громадян (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції управління;
7) направляти запити до відповідних установ та отримувати від них інформацію для здійснення перевірки достовірності наданих громадянами відомостей про доходи та майновий стан щодо себе та членів своєї сім’ї для призначення різних видів державних соціальних допомог.
6. Управління під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з іншими виконавчими органами міської ради, а також з підприємствами, установами, організаціями, громадянами та об'єднаннями громадян.
7. Управління очолює начальник, який за погодженням з Департаментом соціального захисту населення Херсонської обласної державної адміністрації призначається на посаду та звільняється з посади міським головою у встановленому законодавством порядку.
Начальник управління має двох заступників, які за погодженням з Департаментом соціального захисту населення Херсонської обласної державної адміністрації, призначаються на посаду і звільняються з посади міським головою, у встановленому законодавством порядку.
8. Начальник управління:
1) очолює управління та здійснює керівництво діяльністю управління, несе персональну відповідальність за виконання покладених на управління завдань, визначає ступінь відповідальності своїх заступників, керівників структурних підрозділів управління;
2) подає на затвердження міському голові кошторис та штатний розпис управління;
3) затверджує структуру управління, положення про його структурні підрозділи і посадові інструкції працівників управління;
4) розпоряджається коштами у межах затвердженого кошторису на утримання управління;
5) призначає на посади та звільняє з посад працівників управління;
6) видає у межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання;
7) організовує роботу колегії управління і головує на її засіданнях;
8) щорічно затверджує персональний склад колегії управління, графіки проведення засідань колегії.
9. Управління є неприбутковою організацією.
10. Забороняється розподіл отриманих доходів (прибутків) або їх частини серед засновників (учасників), працівників (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших, пов’язаних з ними осіб.
11. Доходи (прибутки) використовуються виключно для фінансування видатків на утримання Управління та його структурних підрозділів, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямків діяльності, визначених цим Положенням.
12. Управління утримується за рахунок коштів міського бюджету.
Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників та видатки на утримання управління, в межах виділених асигнувань, визначає міський голова після попередньої експертизи у фінансовому управлінні.
13. У разі припинення роботи Управління (в результаті його ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення) активи передаються одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зараховуються до доходу бюджету.
14. Управління є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, самостійний баланс, реєстраційні рахунки в управлінні Державної казначейської служби України у Каховському районі.
15. Місцезнаходження Управління: 74800 Херсонська область місто Каховка вул. Велика Куликовська, будинок 103