Розглянувши проект рішення про добровільне приєднання Коробківської сільської територіальної громади Каховського району до Каховської міської територіальної громади, керуючись ч.3, ст.8-2, пунктом 3-1 Розділу ІV «Прикінцеві положення» Закону України «Про добровільне об´єднання громад», ч.1 ст.59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Схвалити проект рішення про добровільне приєднання Коробківської сільської територіальної громади Каховського району до Каховської міської територіальної громади, що додається.
2. Відповідальність за виконанням цього рішення покласти на секретаря ради Мироненко В.В.
3. Контроль за виконанням данного рішення покласти на постійні комісії міської ради.
Міський голова А.А. Дяченко
СХВАЛЕНО
рішенням міської ради
від _________ № ________
Про добровільне приєднання
Коробківської сільської територіальної
громади до Каховської міської
територіальної громади
Враховуючи висновок Херсонської обласної державної адміністрації, затверджений розпорядженням голови Херсонської обласної державної адміністрації від «____» ___________ _____ року № _____, керуючись ч.6 ст.8-2, пунктом 3-1 розділу ІV «Прикінцеві положення» Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Добровільно приєднати Коробківську сільську територіальну громаду Каховського району Херсонської області (селище Коробки) до Каховської міської територіальної громади Херсонської області.
2. Затвердити план організаційних заходів щодо добровільного приєднання територіальної громади (додається).
3. Відповідальність за виконанням цього рішення покласти на секретаря ради Мироненко В.В.
4. Контроль за виконанням данного рішення покласти на постійні комісії міської ради.
Міський голова А.А. Дяченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від____________ № _____
План
організаційних заходів щодо добровільного приєднання
територіальної громади
1. Провести розрахунки обсягу доходів та видатків територіальної громади міста областного значення після приєднання.
2. Здійснити моніторинг закладів, які утримуються за рахунок бюджету органу місцевого самоврядування, що приєднується.
3. Здійснити моніторинг майна, активів та зобов´язань територіальної громади, що приєднується.
4. Проаналізувати стан, потреби та підготувати пропозиції щодо розміщення органів місцевого самоврядування та державних органів на території громади, що приєднуються.
5. Підготувати пропозиції щодо перспективного плану формування на території громади, що приєднується, мережі підприємств та установ для надання публічних послуг, зокрема у сфері освіти, культури, охорони здоров´я, соціального захисту, житлово-комунального господарства.
6. Проаналізувати обсяг повноважень органів місцевого самоврядування територіальної громади міста областного значення після приєднання та підготувати пропозиції щодо потреб у кадровому забезпеченні.
7. Визначити межі потенційного старостинського округу на території громади, що приєднується, для проведення виборів старости.
Секретар ради В.В. Мироненко