ПРОЄКТ РІШЕННЯ № 2
Про внесення змін до Програми
розвитку малого підприємництва
в м. Каховці на 2017-2019 роки
З метою реалізації Програми розвитку малого підприємництва в м. Каховці на 2017-2019 роки, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 10 Закону України «Про розвиток та державну підтримку малого і середнього підприємництва в Україні», міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Викласти пункт 3 ”Підвищення ефективності діяльності центру надання адміністративних послуг та забезпечення підтримки підприємництва” Програми розвитку малого підприємництва в м. Каховці на 2017-2019 роки в новій редакції (додається), шляхом перерозподілу коштів.
2. Відповідальність за виконання цього рішення покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Перемежка А.В.
3. Контроль за виконанням рішенням покласти на постійну депутатську комісію з питань економіки, промисловості, будівництва, торгівлі, зв’язку та підприємництва (Тернавський О.В.).
Міський голова А.А.Дяченко
Затверджено
рішення міської ради
від №
Зміни
до Програми розвитку малого підприємництва в м. Каховці на 2017-2019 роки
№ п/п |
Назва напрямку діяльності(пріоритетні завдання) |
Перелік заходів програми |
Термін виконання |
Виконавці |
Джерела фінансування |
Орієнтовні обсяги фінансування (вартість), тис.грн., у тому числі: |
Очікуваний результат |
||
2017 рік |
2018 рік |
2019 рік |
|||||||
3. |
Підвищення ефективності роботи Центру надання адміністративних послуг та забезпечення підтримки підприємництва |
3.1. Покращення матеріально — технічного забезпечення для спрощення та скорочення процедури отримання інформаційно — консультаційних послуг. Забезпечення необхідним програмним забезпеченням, оновлення матеріально-технічної бази (придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю) |
2017-2019 роки |
Відділ економіки, комунального майна та землі, Центр надання адміністративних послуг |
Міський бюджет |
- |
- |
- |
Отримання суб'єктами підприємництва доступних послуг, скорочення часових витрат суб'єктів звернення |
3.2. Здійснення моніторингу ефективності функціонування центрів надання адміністративних послуг, роботи адміністраторів |
2017-2019 роки |
Центр надання адміністративних послуг |
Не потребує фінансу вання |
- |
- |
- |
Удосконалення системи надання адміністративних послуг |
||
3.3. Організація консультаційних заходів, зокрема семінарів, засідань за «круглим столом» та анкетування суб’єктів підприємницької діяльності щодо якості надання адміністративних послуг, розробка пропозицій щодо їх подальшої оптимізації |
2017-2019 роки |
Центр надання адміністративних послуг |
Не потребує фінансу вання |
- |
- |
- |
Отримання інформації суб'єктами звернень щодо надання адміністративних послуг |
||
3.4. Впровадження системи електронного документообігу для спрощення отримання адмінпослуг та технічне забезпечення роботи з Єдиним державним реєстром юридичних та фізичних осіб - підприємців (придбання комп'ютерної та оргтехніки - предмети довгострокового використання). |
2017-2019 роки |
Відділ економіки, комунального майна та землі, Центр надання адміністративних послуг |
Міський бюджет |
- |
- |
35,0 |
Скорочення часових витрат суб’єктів підприємницької діяльності при отримані доступних послуг. Покращення поінформованості суб'єктами підприємництва |