ОПИС ДОКУМЕНТУ
Рішення: | Прийнято |
---|---|
Сесія: | LXXV |
Скликання: | VII |
Вид: | За основу і в цілому |
Номер: | 5 |
Дата реєстрації: | 06.03.2019 |
Проголосовано: | 12.03.2019 10:28:03 |
РЕЗУЛЬТАТИ ГОЛОСУВАННЯ
- Підтримали
19
- Не підтримали
0
- Утримались
0
- Не голосували
8
- Відсутні
8
ГОЛОСУВАННЯ ЗА ПРОЄКТ РІШЕННЯ: № 5
Відповідно до статей 140, 144, 146 Конституції України, керуючись статтями 26, 38, 54, 59, 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою забезпечення на території міста Каховка законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів територіальної громади, здійснення постійного контролю за станом благоустрою, паркування, недопущення незаконної (стихійної) торгівлі, самовільного будівництва, легалізації працівників та вирішення інших питань, міська рада
ВИРІШИЛА:
Затвердити положення про відділ контролю за додержанням законодавства про працю, благоустрій та паркування транспортних засобів Каховської міської ради (додається).
Відповідальність за виконання рішення покласти на керуючого справами виконкому Чернявського В.В.
Контроль за виконанням рішення покласти на комісію з питань регламенту, етики, засобів масової інформації, зв’язку з громадськими організаціями, забезпечення законності, правопорядку таантикорупційної діяльності (Глущенко О.А.), міського голову Дяченка А.А.
Міський голова А.А. Дяченко
Додаток
до рішення міської ради
від ______№ _________
ПОЛОЖЕННЯ
про відділ контролю за додержанням законодавства про працю, благоустрій та паркування транспортних засобів
Каховської міської ради
І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Відділ контролю за додержання законодавства про працю, благоустрій та паркування транспортних засобів Каховської міської ради (далі – Відділ) є виконавчим органом Каховської міської ради, утворюється міською радою у відповідності з вимогами Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», без права юридичної особи і діє як самостійний структурний підрозділ.
1.2. Відділ у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований її виконавчому комітету та міському голові.
1.3. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, актами Президента України з урахуванням функціональної специфіки, рішеннями Херсонської обласної ради, розпорядженнями голови Херсонської обласної державної адміністрації, рішеннями Каховської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.
1.4. Міська рада та виконавчий комітет міської ради створює умови для нормальної роботи та підвищення кваліфікації працівників Відділу, забезпечує їх окремими приміщеннями, телефонним зв’язком, сучасними засобами оргтехніки, транспортом для виконання службових обов’язків, законодавчими та іншими нормативними актами і довідковими матеріалами, іншими посібниками, літературою та спецзасобами, електронною системою інформаційно – правового забезпечення, доступом до інформаційних баз.
1.5.Положення про Відділ затверджується міською радою.
1.6. Покладення на Відділ обов’язків, що не належать або виходять за межі його компетенції, не допускається.
ІІ. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
2.1. Метою Відділу є:
виконання повноважень місцевого самоврядування щодо забезпечення на території міста законності, правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів територіальної громади;
впорядкування паркування транспортних засобів на вулицях та площах міста. Підвищення культури паркування;
здійснення контролю за станом благоустрою в місті Каховка, забезпечення чистоти і порядку, збереження озеленення, водойм, земельних ресурсів, місць відпочинку громадян, утримання в належному стані закріплених за підприємствами, установами та організаціями територій, додержання правил благоустрою в громадських місцях на території міста, здійснення функцій контролю за розміщенням об’єктів зовнішньої реклами;
здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю тощо;
2.2. Основними завданням Відділу є:
2.2.1. Забезпечення виконання рішень міської ради та її виконавчих органів, що приймаються з питань:
- забезпечення громадського правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян;
- з питань охорони довкілля;
- здійснення контролю за дотриманням чинного законодавства про благоустрій та Правил благоустрою м. Каховка;
- здійснення контролю за благоустроєм територій, контролю за чистотою вулиць, парків, скверів та прибудинкових територій;
- паркування автотранспорту. Впорядкування паркування транспортних засобів на вулицях та площах міста. Підвищення культури паркування.
- забезпечення охорони пам’яток історії і культури, архітектури та містобудування, паркових і садибних комплексів;
- контроль організації торгівлі, громадського харчування та об’єктів сфери послуг;
- здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.
2.2.2. Відділ відповідно до мети та покладених завдань виконує наступні функціональні повноваження:
в частині забезпечення правопорядку, охорони прав, свобод і законних інтересів громадян:
повідомлення відповідних державних органів і громадських об’єднань про аварії, пожежі та інші надзвичайні ситуації;
надання у межах своїх повноважень допомоги депутатам міської ради, представникам державних органів влади і громадських об’єднань у здійснені їх законної діяльності, якщо їм чиниться перешкода або загрожує небезпека з боку правопорушників;
забезпечення профілактики правопорушень;
в частині здійснення контролю за дотриманням чинного законодавства про благоустрій та Правил благоустрою м. Каховка:
здійснення контролю за станом об’єктів благоустрою будь-яких форм власності в тому числі і комунальної;
здійснення контролю за утриманням в належному технічному стані об’єктів та елементів благоустрою, охороною зелених насаджень, вносить пропозиції міському голові щодо покращення виконання робіт з благоустрою;
в межах компетенції Відділу здійснення контролю за санітарним станом меморіальних комплексів, кладовищ, парків та скверів міста;
інформування населення про здійснення заходів по земельних роботах, роботах з благоустрою;
здійснення контролю за дотриманням підприємствами, установами, організаціями, громадянами вимог Законів України «Про благоустрій населених пунктів», «Про відходи», «Про захист прав споживачів», Правил благоустрою території міста Каховка, інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері у порядку встановленому законодавством;
здійснення контролю за додержанням суб’єктами господарювання, установами, організаціями незалежно від форм власності та громадянами вимог законодавства у сфері поводження з побутовими та виробничими відходами;
здійснення профілактичних заходів з метою запобігання правопорушенням в сфері благоустрою;
сприяння розвитку та поліпшенню стану благоустрою міста;
вжиття заходів щодо зупинення земельних робіт, які проводяться самовільно і порушують стан благоустрою міста, відшкодування завданих збитків та приведення об’єктів благоустрою до належного стану;
здійснення контролю щодо благоустрою, озеленення території та станом прилеглих територій до тимчасових споруд;
організація та контроль за здійсненням демонтажу незаконно встановлених споруд, ТС чи інших самовільно встановлених об’єктів на території міста;
вживання невідкладних заходів для усунення виявлених порушень адміністративного законодавства у сфері, що відноситься до компетенції Відділу за поданням керівників виконавчих органів Каховської міської ради;
в частині здійснення контролю за паркування автотранспорту. Впорядкування паркування транспортних засобів на вулицях та площах міста. Підвищення культури паркування:
формування єдиної загальноміської політики щодо організації та функціонування паркування транспортних засобів на території м. Каховка;
створення та організація достатніх послуг і зручностей для мешканців і гостей міста – власників та користувачів транспортних засобів при їх паркуванні;
удосконалення організації справляння паркувального збору та збільшення надходжень до міського бюджету;
поліпшення пропускної спроможності проїзних частин вулиць та площ міста, особливо в його центральній частині;
організація системи платного паркування, оснащення, експлуатація і утримання місць паркування, здійснення розрахунків з юридичними і фізичними особами за паркування належного їм транспортного засобу, а також виконання функцій контролю на місцях за повнотою і своєчасністю сплати водіями збору за паркування транспортних засобів здійснюється уповноваженою особою – паркувальником;
організації та функціонування паркувальних зон на території міста;
контролю та відповідальності учасників паркувального процесу;
в частині здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю:
здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про зайнятість населення в частині дотримання прав громадян під час прийому на роботу та працівників під час звільнення з роботи;
складання у випадках, передбачених законом, протоколів про адміністративні правопорушення;
видача в установленому порядку юридичним особам та фізичним особам, які використовують найману працю, обов’язкові до виконання приписи щодо усунення порушень законодавства з питань, які належать до компетенції виконавчого органу, та внесення пропозицій щодо накладення дисциплінарних стягнень на посадових осіб, винних у порушенні законодавства;
забезпечення роботодавців і працівників інформацією та роз’ясненнями щодо ефективних засобів дотримання законодавства, у межах повноважень, визначених положенням про виконавчий орган, та запобігання можливим його порушенням;
накладання у порядку, визначеному законодавством, штрафів за порушення законодавства, повноваження зі здійснення державного контролю за яким віднесені до повноважень виконавчого органу;
здійснення фіксації процесу інспекційного відвідування з використанням засобів аудіо-, фото- та відеотехніки;
звітування про виконання покладених на виконавчий орган завдань за формою та у строки, визначені Держпраці;
подання до Держпраці чи її територіальних органів матеріалів та організаційно-розпорядчих документів, що складаються при проведенні та за результатами інспекційних відвідувань, невиїзних інспектувань;
участь в організації проведення та/або проведенні навчання, підвищення кваліфікації, підготовки та перепідготовки з питань щодо здійснення повноважень у сфері державного контролю за додержанням законодавства про працю;
проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи з питань, що належать до його компетенції, у тому числі з питань недопущення дискримінації на робочих місцях ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД;
аналіз стану та тенденції додержання законодавства про працю у межах території відповідної ради та вжиття заходів щодо усунення недоліків;
розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян;
інформування населення про стан здійснення делегованих повноважень;
організація роботи з укомплектування, зберігання, обліку та використання документів, створених у ході здійснення своїх повноважень;
забезпечення у межах своїх повноважень реалізації державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
забезпечення захисту персональних даних, доступ до яких отримано у ході здійснення повноважень;
підготовка та подання в установленому порядку аналітичних матеріалів і статистичної звітності з питань реалізації делегованих повноважень у сфері здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю керівнику виконавчого органу та Державної служби України з питань праці та її територіальних управлінь;
проведення моніторингу проблемних питань реалізації державної політики у сфері державного контролю за додержанням законодавства про працю, підготовка та подання Держпраці пропозицій щодо їх врегулювання;
проведення моніторингу стану дотримання законодавства про працю, у тому числі у сфері оплати праці в частині своєчасної і не нижче визначеного державою мінімального розміру оплати праці;
участь у інформаційно-роз’яснювальних кампаніях щодо найбільш ефективних способів дотримання норм законодавства про працю, захисту і поновлення трудових прав працівників;
співпраця з іншими виконавчими органами відповідних рад щодо забезпечення реалізації завдань і повноважень, що входять до їхньої компетенції.
2.2.3. Відділ при виконанні покладених на нього функцій співпрацює з органами виконавчої влади, депутатами, постійними комісіями, тимчасовими контрольними комісіями та виконавчими органами, утвореними міською радою, підприємствами, організаціями, установами, об'єднаннями громадян.
ІІІ. ПОВНОВАЖЕННЯ ВІДДІЛУ
3.1. У межах своєї компетенції, Відділ реалізовує покладені на нього завдання шляхом:
3.1.1. Залучення в установленому порядку фахівців підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до компетенції Відділу;
3.1.2. Проведення прийому та розгляду звернень громадян, підприємств, установ та організацій.
3.1.3. Складання актів, адміністративних протоколів, внесення приписів за порушення законодавства з питань благоустрою, екологічної безпеки, незаконної торгівлі, проведенні незаконних земельних робіт, розташуванні незаконних об’єктів на території міста згідно чинного законодавства, порушення правил паркування, порушення законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю.
3.1.4. Проведення рейдів, перевірок, оглядів на території міста.
3.2. За порушення законодавства у сферах містобудування, благоустрою, екологічної безпеки, незаконної торгівлі тощо Відділ передає матеріали про адміністративні правопорушення до компетентних органів або в межах власної компетенції притягує до відповідальності фізичних та юридичних осіб, винних у:
3.2.1. Порушенні Правил благоустрою м. Каховка.
3.2.2. Порушенні встановлених державних стандартів, норм і правил у сфері віднесеної до компетенції Відділу.
3.2.3. Порушенні проектування об’єктів благоустрою на території міста з порушенням затвердженої в установленому законодавством порядку містобудівної документації та державних будівельних норм.
3.2.4. Порушенні встановлених законодавством екологічних, санітарно-гігієнічних вимог та санітарних норм під час експлуатації об’єктів благоустрою.
3.2.5. Порушенні режиму використання та охорони території та об’єктів рекреаційного, історичного та культурного призначення.
3.2.6. Самовільному зайнятті чи захопленні території (частини території) земельних ділянок та об’єктів благоустрою на території міста.
3.2.7. Пошкодженні (руйнуванні чи псуванні) вулично-дорожньої мережі, інших об’єктів благоустрою чи зелених насаджень на території міста.
3.2.8. Знищенні чи пошкодженні зелених насаджень чи інших об’єктів озеленення на території міста.
3.2.9. Порушенні правил торгівлі.
3.2.10. Порушенні правил охорони і використання пам’яток історії та культури.
3.2.11. Порушенні правил охорони смуги відводу автомобільних шляхів.
3.2.12. Порушенні землекористувачами правил утримання ділянок, прилеглих до автомобільних шляхів, порушення обов’язків по очищенню тротуарів, пішохідних доріжок у межах закріплених за ними ділянок.
3.2.13. Недодержанні правил щодо забезпечення чистоти і порядку у місті.
3.2.14. Неналежному утриманні об’єктів благоустрою, зокрема покриття доріг, тротуарів, освітлення території міста, не прибирання доріг, тротуарів від льоду та снігу у зимовий період.
3.2.15. Самовільному будівництві і зміні фасадів будинків та споруд.
3.2.16. Самовільному зайнятті земельних ділянок.
3.2.17. Порушенні інших норм, передбачених «Правилами благоустрою м. Каховка» та іншими нормативно-правовими актами, що діють на території України чи ухваленими міською радою.
3.2.18. Незаконному розташуванні об’єктів торгівлі.
3.3. В межах своєї компетенції проводить розробку та експертизу нормативно-правих актів (проектів рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови), що готуються Відділом.
3.4. Працівники Відділу при виконанні покладених на них обов’язків мають право:
3.4.1. Вимагати від громадян та службових осіб, які порушують громадський порядок, правила благоустрою міста, правила торгівлі та інші рішення міської ради та ї виконавчих органів на території міста, припинення правопорушень та дій, що перешкоджають здійсненню повноважень Відділу муніципальної поліції, виносити на місці усні попередження особам, які допустили малозначні адміністративні порушення, а в разі невиконання зазначених вимог, застосовувати передбачені заходи адміністративного примусу.
3.4.2. Викликати громадян і службових осіб у справах про адміністративні правопорушення та у зв’язку з матеріалами, що знаходяться у провадженні Відділу і відбирати у них письмові або усні пояснення.
3.4.3. Виявляти і вести облік осіб, які підлягають профілактичному впливу на підставі та у порядку, встановленому законодавством, вносити їм офіційне застереження про неприпустимість протиправної поведінки з метою уникнення вчинення правопорушень.
3.4.4. Складати протоколи про адміністративні правопорушення, акти обстеження місця порушення та провадити заходи забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення, які віднесені до їх компетенції.
3.4.5. Передавати, у випадках передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення, матеріали на розгляд тих органів, які мають на це право, громадських об’єднань або трудових колективів.
3.4.6. Проводити кіно-, фото- та звуко- фіксацію як допоміжний засіб попередження протиправних дій та розкриття правопорушень, при виконанні покладених обов’язків на Відділ.
3.4.7. Отримувати інформацію на будівельні майданчики (об’єкти будівництва, нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та реставрації) для отримання інформації про наявність дозволу на виконання будівельних, земельних чи інших робіт, виданого відповідною інстанцією.
3.4.8. Вносити відповідним державним органам, органам місцевого самоврядування, громадським об’єднанням або службовим особам, підприємствам, установам, організаціям для розгляду інформації та пропозиції про необхідність усунення причин і умов, що сприяють вчиненню правопорушень.
3.4.9. Заохочувати громадян, які надають допомогу в охороні громадського порядку, забезпеченні правил торгівлі, благоустрою міста та інших встановлених норм законодавства.
3.4.10. Зберігати, носити спеціальні засоби індивідуального захисту та самооборони.
3.4.11. Звертатися до суду з питань відшкодування шкоди, заподіяної внаслідок порушення законодавства з питань віднесених до компетенції Відділу.
3.4.12. Здійснювати заходи, пов’язані з благоустроєм міста.
3.4.13. Здійснювати заходи, пов’язані з відновлення благоустрою міста Каховка.
3.4.14. Вимагати від громадян, службових та посадових осіб підприємства, організації незалежно від форм власності припинення протиправних дій, дотримання законності та правопорядку.
3.4.15. Вимагати від громадян, посадових та службових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності, які порушують законодавство у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку, припинення правопорушень та виносити на місці усне попередження особам, які допустили малозначні адміністративні порушення.
3.4.16. Надавати приписи громадянам, посадовим та службовим особам суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності щодо усунення виявлених порушень законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту справ споживачів.
3.4.17. Здійснювати контроль за виконанням наданих приписів та запланованих заходів на усунення виявлених порушень.
3.4.18. Складати акти фіксації виявлених правопорушень та адміністративні протоколи про адміністративні правопорушення на громадян та службових, посадових осіб суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності в межах компетенції та порядку передбачених чинним законодавством.
3.4.19. Направляти повідомлення громадянам, посадовим та службовим особам суб’єктів господарювання, установ, організацій незалежно від форм власності для надання усних або письмових пояснень та проводити опитування зазначених осіб у зв'язку з порушенням ними вимог законодавства у сфері благоустрою, поводження з відходами, захисту прав споживачів, громадського порядку.
3.4.20. Контролювати та сприяти в забезпеченні чистоти і порядку в місті, очищенню територій та об'єктів від сміття, будівельних та побутових відходів, снігу, льоду, самовільного розміщених об'єктів та елементів благоустрою.
3.4.21. Координувати та контролювати діяльність підприємств житлово-комунального господарства міської комунальної форми власності з питань, що відноситься до компетенції Відділу.
3.4.22. Контролювати здійснення заходів щодо санітарного прибирання території міста, збору, вивезення твердих побутових відходів; зимового утримання вулиць міста; охорони зелених насаджень та озеленення міста.
3.4.23. Залучати на договірних засадах підприємства, установи і організації незалежно від форми власності до участі та проведення демонтажів.
3.4.24. Здійснювати інші повноваження, покладені на Відділ відповідно до чинного законодавства.
3.5. В межах компетенції щодо виконання контрольних функцій в частині дотримання законодавства про працю юридичними особами, у тому числі їх структурними та відокремленими підрозділами, які не є юридичними особами, та фізичними особами, які використовують найману працю Відділ має право:
- безперешкодно, без попереднього повідомлення здійснювати інспекційні відвідування;
- під час проведення інспекційних відвідувань з питань виявлення неоформлених трудових відносин за наявності підстав, визначених пунктом 5 Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про працю та зайнятість населення, затвердження постановою Кабінету Міністрів України від 17.07.2013 року № 509, самостійно і в будь-яку годину доби з урахуванням вимог законодавства про охорону праці проходити до будь-яких виробничих, службових, адміністративних приміщень об’єкта відвідування, в яких використовується наймана праця;
- ознайомлюватися з будь-якими книгами, реєстрами та документами, ведення яких передбачено законодавством про працю, що містять інформацію/відомості з питань, які є предметом інспекційного відвідування, невиїзного інспектування, з метою перевірки їх відповідності нормам законодавства та отримувати завірені об’єктом відвідування їх копії або витяги;
- наодинці або у присутності свідків ставити керівнику та/або працівникам об’єкта відвідування запитання, що стосуються законодавства про працю, отримувати із зазначених питань усні та/або письмові пояснення;
- за наявності ознак кримінального правопорушення та/або створення загрози його безпеці залучати працівників правоохоронних органів;
- на надання робочого місця з можливістю ведення конфіденційної розмови з працівниками щодо предмета інспекційного відвідування;
- отримувати від державних органів інформацію, необхідну для проведення інспекційного відвідування, невиїзного інспектування;
- проводити аналіз стану дотримання законодавства про працю та надавати рекомендації щодо його застосування.
3.6. Працівники Відділу під час стихійного лиха та інших надзвичайних обставинах (тільки в разі нагальної необхідності), на підставі рішення Каховської міської ради мають право входити безперешкодно в будь-який час доби:
3.6.1. Входити на територію і в приміщення підприємств, установ і організацій.
3.6.2. Входити на земельні ділянки, в жилі та інші приміщення громадян.
3.6.3. Повідомляти з метою профілактичного впливу державним органам, громадським об’єднанням, трудовим колективам і громадськості за місцем проживання особи про факти вчинення нею адміністративного правопорушення.
3.6.4. Відповідно до своєї компетенції, на виконання розпоряджень міського голови тимчасово обмежувати або забороняти доступ громадян на окремі ділянки місцевості чи об’єкти з метою забезпечення громадського порядку, громадської безпеки.
3.6.5. Обмежувати або забороняти у випадках затримання злочинців, при аваріях, інших надзвичайних обставинах, що загрожують життю і здоров'ю людей, рух транспорту і пішоходів на окремих ділянках вулиць і автомобільних шляхів.
3.6.6. Вимагати від громадян і організацій усунення порушень правил утримання шляхів, обмежувати або забороняти проведення ремонтно-будівельних та інших робіт, інших заходів на вулицях і автомобільних шляхах, якщо при цьому не додержуються вимоги по забезпеченню громадської безпеки або порушуються правила благоустрою міста у разі надзвичайного стану чи аваріях.
3.6.7 Проводити за участю адміністрації підприємств, установ і організацій огляд виробничих, складських та інших службових приміщень і територій з метою додержання законодавства.
3.6.8. Використовувати транспортні засоби, що належать підприємствам, установам та організаціям і громадянам (за їх згодою) для проїзду до місця події, стихійного лиха, доставлення в лікувальні заклади осіб, які потребують невідкладної медичної допомоги.
3.6.9. Користуватися у невідкладних випадках безперешкодно і безоплатно засобами зв’язку, що належать підприємствам, установам та організаціям, а також громадянам (за їх згодою).
ІV. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ
4.1. Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету. Загальну чисельність, структуру відділу та штатний розпис затверджує міська рада.
Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади міським головою у встановленому законодавством порядку.
4.2. На посаду начальника Відділу призначаються особи з вищою юридичною освітою і досвідом юридичної роботи виключно за результатами конкурсного відбору або з кадрового резерву.
4.3. Начальник Відділу:
- безпосередньо підпорядкований міському голові;
- здійснює загальне керівництво діяльністю Відділом, відповідно до посадової інструкції та чинного законодавства України;
- несе персональну відповідальність за невиконання, або неналежне виконання покладених на нього завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової дисципліни;
- візує проекти рішень міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови в межах компетенції;
- планує роботу Відділу, подає пропозиції до перспективних та поточних планів роботи міського голови;
- видає в межах своєї компетенції накази та контролює їх виконання;
- подає пропозиції міському голові щодо штатного розпису Відділу;
- розробляє положення про Відділ, посадові інструкції працівників, подає їх на затвердження в установленому порядку;
- звітується про проведену роботу Відділу в порядку визначеному законодавством України;
- несе відповідальність за забезпечення належної взаємодії Відділу з засобами масової інформації та висвітлення в ЗМІ діяльності Відділу;
- діє в межах повноважень, визначених посадовою інструкцією, що затверджуються міським головою;
- подає пропозиції міському голові щодо прийняття на роботу, переведення, звільнення працівників Відділу, їх заохочення або притягнення до відповідальності згідно із законодавством.
4.4. Працівники Відділу приймаються на посади та звільняються з посад міським головою у встановленому законодавством порядку.
4.5. Працівник Відділу несе особисту відповідальність за відповідність чинному законодавству завізованих ним проектів рішень, розпоряджень, інших документів правового характеру.
V. ВЗАЄМОДІЯ
5.1. Відділ у встановленому законодавством порядку та у межах своїх повноважень: взаємодіє з іншими структурними підрозділами органу місцевого самоврядування, Каховським відділом поліції ГУНП України у Херсонській області, Державним управлінням екології та природних ресурсів в Херсонській області, Каховським міськрайонним відділом УДСНС України у Херсонській області, Каховським міськрайонним управлінням Головного управління Держсанепідемслужби у Херсонській області, Головним управлінням Держгеокадастру в Херсонській області, Головним управлінням Держпраці в Херсонській області, підприємствами та організаціями, що займаються збором і вивезенням твердих побутових та інших відходів, а також з представниками комунальних підприємств, ОСББ, ЖБК власниками приватних будинків, громадськими організаціями, фізичними особами та громадянами.
VІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ВІДДІЛУ
6.1. Працівники Відділу несуть відповідальність за належне виконання, покладених на Відділ даним положенням, повноважень у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Повноваження Відділу розподіляються між начальником та працівниками та закріплюються у посадових інструкціях.
6.2. За порушення трудової та виконавчої дисципліни працівники Відділу притягуються до відповідальності згідно з чинним законодавством України.
VІІ. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. Припинення діяльності Відділу (ліквідація, реорганізація) здійснюється у встановленому порядку відповідно до вимог чинного законодавства України міською радою за поданням міського голови.
7.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться у порядку, встановленому для його прийняття.