Розглянувши пропозиції міської Ради з питань молодіжної політики при виконавчому комітеті міської ради (протокол № 1 від 24.01.2019) та згідно з міською комплексною Програмою “Молодь” на 2017-2021 роки, затвердженою рішенням сесії міської ради від 24.11.2016 № 420/23, керуючись статтею 26 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про порядок проведення в м. Каховці міського конкурсу соціальних проектів та програм з молодіжних проблем (додається).
2. Визнати таким, що втратило чинність рішення сесій міської ради від 04.03.2014 № 995/54 “Про затвердження нової редакції Положення про порядок проведення міського конкурсу соціальних проектів та програм з молодіжних проблем”.
3. Відповідальність за виконання даного рішення покласти на керуючого справами виконкому Чернявського В.В.
4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань культури, освіти, молоді, спорту, соціального захисту населення та охорони здоров’я (Скрипніченко М.М.).
Міський голова А.А.Дяченко
Затверджено
рішення 76 сесії VII скликання
28.03.2019 № __________
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок проведення в м. Каховці міського конкурсу соціальних
проектів та програм з молодіжних проблем
Це Положення визначає порядок підготовки, оголошення та проведення міського конкурсу соціальних проектів та програм молодіжних громадських організацій, інших неприбуткових громадських організацій та ініціативних груп, що діють на території юрисдикції Каховської міської ради.
1. Загальні положення
1. Положення про порядок проведення міського конкурсу проектів з молодіжних проблем (надалі – Конкурс) регламентує правові, організаційні та фінансові основи проведення цього Конкурсу із залученням молодіжних громадських, інших неприбуткових громадських організацій та ініціативних груп (надалі – МГО, ГО та ІГ), що діють на території юрисдикції Каховської міської ради. Дане Положення розроблено з урахуванням нормативно-правових актів, що діють у сфері державної молодіжної політики.
2. Проведення Конкурсу є одним з механізмів реалізації в м. Каховці державної молодіжної політики та має за мету спрямування бюджетних коштів на виконання проектів і програм, що забезпечать ефективне розв'язання соціальних проблем молоді м. Каховки.
3. Організатором Конкурсу є відділ у справах молоді та спорту Каховської міської ради.
4. Основними принципами надання муніципальних грантів є:
- відкритість процедур організації та проведення конкурсів;
- доступність інформації про конкурс та вимоги до організацій, що можуть претендувати на отримання грантів;
- об’єктивність та неупередженість конкурсних комісій;
- суспільно-корисний характер проектів, що подаються на конкурс;
- поінформованість громади про результати реалізації проектів організацій, що отримали муніципальні гранти.
5. Надання муніципального гранту не може бути підставою для обмеження законних прав та інтересів МГО, ГО або ІГ та не може бути засобом впливу органів місцевого самоврядування або посадових осіб на МГО ГО або ІГ.
6. Для цілей цього Положення основні терміни вживаються у такому значенні:
Молодіжні громадські організації (МГО) – молодіжні громадські організації, що створені та діють відповідно до Законів України “Про
об’єднання громадян” та “Про молодіжні та дитячі громадські організації”, метою діяльності яких не є отримання прибутку для його перерозподілу між
2
засновниками, членами чи пов’язаними з ними особами та які внесені до реєстру неприбуткових організацій.
Громадські організації (ГО) - громадські організації, в тому числі благодійні організації, що створені та діють відповідно до Законів України “Про об’єднання громадян” та “Про благодійництво та благодійні організації”, метою діяльності яких не є отримання прибутку для його перерозподілу між засновниками, членами чи пов’язаними з ними особами та які внесені до реєстру неприбуткових організацій.
Ініціативна група (ІГ) — група (не менше трьох осіб), яка створена в місті Каховка на період дії проекту, має свою назву та діє відповідно до Закону України “Про об’єднання громадян”, метою діяльності якої не є отримання прибутку для його перерозподілу між членами групи чи пов’язаними з ними особами та яка підтримана двома зареєстрованими громадськими або благодійними організаціями (листи підтримки).
Муніципальний грант – цільова безповоротна фінансова допомога, що надається з міського бюджету МГО, ГО або ІГ відділом у справах молоді та спорту (за рахунок міської комплексної Програми "Молодь"), у порядку, визначеному цим Положенням, за яким МГО, ГО або ІГ має здійснити комплекс заходів, виконати роботи чи надати послуги в інтересах третіх осіб, відповідно до цілей та завдань організації, в обсягах, необхідних для реалізації проекту чи програми МГО, ГО або ІГ та які визначені договором.
Соціальний проект – комплекс взаємопов'язаних у просторі та часі заходів організаційного, економічно-фінансового та іншого характеру, направлених на вирішення чи пом’якшення соціальної проблеми, розроблений силами МГО, ГО або ІГ і поданий на розгляд конкурсної комісії для отримання муніципального гранту. Загальна тривалість реалізації проекту не повинна перевищувати одного бюджетного року.
Соціальна програма – комплекс взаємопов’язаних у просторі та часі заходів організаційного, економічно-фінансового та іншого характеру, направлених на вирішення чи пом’якшення соціальної проблеми, що випливає з мети утворення та діяльності МГО, ГО або ІГ, складається з декількох проектів і має довготривалий характер, понад один бюджетний рік.
2. Пріоритетні напрями надання муніципальних грантів
1. Муніципальні гранти надаються з метою підтримки суспільно-корисної діяльності, спрямованої на вирішення або пом’якшення соціальних проблем. Пріоритетні напрямки конкурсу на кожен бюджетний рік визначає міська Рада з питань молодіжної політики при виконавчому комітеті міської ради, а затверджуються вони за поданням відділу у справах молоді та спорту, розпорядженням міського голови щороку не пізніше 01 вересня попереднього бюджетного року.
2. Інші комісії ради, управління, відділи, громадські організації, ініціативні групи можуть подавати до міської конкурсної комісії свої
3
пропозиції щодо визначення пріоритетів у сферах, що належать до їх відання але не пізніше 1 червня попереднього бюджетного року.
3. При визначенні пріоритетів міська конкурсна комісія враховує діючі в місті програми: програма економічного, соціального та культурного розвитку м. Каховки, міська комплексна програму “Молодь”, міська програма розвитку Українського козацтва, міська програма розвитку фізичної культури та спорту тощо, результати соціологічних чи експертних досліджень, покликаних виявити найбільш важливі для вирішення у місті соціальні проблеми.
3. Міська конкурсна комісія
1. Для проведення міського конкурсу та оцінки проектів, поданих на отримання муніципальних грантів розпорядженням міського голови щорічно, не пізніше 10 грудня, затверджується склад міської конкурсної комісії (далі – Комісія).
2. Комісія утворюється на один бюджетний рік у складі: голови Комісії, заступника, секретаря та 7 членів Комісії.
3. Члени комісії виконують свої повноваження на громадських засадах.
4. Головою Комісії за посадою є заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником голови комісії є начальник відділу у справах молоді та спорту та секретар – один з членів комісії.
5. Сім членів Комісії є активістами молодіжного та громадського руху міста, які, з метою недопущення конфлікту інтересів, який може мати місце при розгляді проекту, не повинні бути членами організацій, що подали свої проекти на конкурс.
6. До складу Комісії можуть також входити депутати Каховської міської ради.
7. Комісія:
1) розглядає на своїх відкритих засіданнях проекти, що подаються на конкурс для отримання муніципальних грантів;
2) організовує публічний захист проектів;
3) приймає рішення про переможців конкурсу;
4) вносить пропозиції до міської ради та відповідних постійних комісій міської ради щодо внесення змін та доповнень до місцевих програм: програми економічного, соціального та культурного розвитку м. Каховки, міської комплексної програми “Молодь”, міської програми розвитку Українського козацтва, міська програма розвитку фізичної культури та спорту тощо, з урахуванням досвіду реалізації проектів та програм МГО, ГО або ІГ;
5) організовує навчальні семінари для представників МГО, ГО або ІГ, що бажають отримати муніципальні гранти;
6) розглядає аналітичні та творчі звіти МГО, ГО або ІГ про виконання проектів, що отримали фінансування;
4
7) вирішує інші питання, що пов’язані з організацією та проведенням міських конкурсів на отримання муніципальних грантів.
8. Голова Комісії:
1) скликає засідання Комісії;
2) головує на засіданнях Комісії;
3) підписує ухвалені на засіданнях документи;
4) представляє Комісію у відносинах з іншими органами та посадовими особами.
9. Заступник голови Комісії:
1) виконує обов’язки голови Комісії у разі його відсутності;
2) виконує доручення голови Комісії;
3) підписує ухвалені на засіданнях документи.
10. Секретар Комісії:
1) веде діловодство Комісії;
2) підписує порядок денний засідань Комісії та протоколи засідань Комісії;
3) організовує тиражування необхідних документів чи матеріалів на засідання Комісії;
4) реєструє подані на конкурс проекти МГО, ГО або ІГ;
5) повідомляє МГО, ГО або ІГ про визначення пріоритетів на наступний бюджетний рік для отримання муніципальних грантів та про склад Комісії;
6) повідомляє МГО, ГО або ІГ про наслідки розгляду їхніх проектів чи необхідність їх доопрацювання.
11. Комісія працює у формі засідань, які є правоможними вирішувати питання, якщо на її засіданні присутні більше половини її членів і скликаються з необхідності.
12. Рішення Комісії приймаються виключно на її засіданні, після всебічного та об’єктивного обговорення питань, що розглядаються шляхом або відкритого або таємного голосування (за рішенням більшості членів Комісії).
13. Перед ухваленням рішення Комісія може заслуховувати запрошених на засідання необхідних експертів чи представників МГО, ГО або ІГ, що подали заявку на конкурс, яка розглядається Комісією.
4. Організація Конкурсу
1. Організація та проведення Конкурсу соціальних проектів та програм МГО, ГО або ІГ, що діють на території юрисдикції міської ради для отримання муніципальних грантів, покладається на Комісію.
2. Загальні вимоги до МГО, ГО або ІГ, що можуть подавати на розгляд Комісії проекти:
1) організації або ініціативні групи мають бути з неприбутковим статусом відповідно до п. 1.5 цього Положення;
2) діяльність МГО, ГО або ІГ має поширюватись на територію юрисдикції Каховської міської ради;
5
3) з дати реєстрації організації до дати подання нею проекту на Конкурс має пройти не менше місяця;
4) сфера діяльності МГО, ГО або ІГ має відповідати пріоритетам Конкурсу;
5) МГО, ГО або ІГ не повинна мати заборгованості по сплаті необхідних податків та зборів за попередній звітний період;
6) Конкурсна пропозиція складається державною мовою;
7) МГО, ГО або ІГ мають право подавати на Конкурс кілька конкурсних пропозицій;
8) Подана конкурсна пропозиція не повертається учасникам конкурсу.
3. Комісія не розглядає проекти, подані від політичних партій, профспілкових та релігійних організацій.
4. Для участі в конкурсі МГО, ГО або ІГ подають щорічно до 01 грудня на реєстрацію секретарю Комісії до відділу у справах молоді та спорту Каховської міської ради:
1) заявка на участь у Конкурсі оформлена у відповідності до вимог додатка 1.1 (2 примірники в оригіналі);
2) опис проекту (на електронному та паперовому носіях), викладений українською мовою та оформлений у відповідності до вимог додатка 2 (2 примірники в оригіналі);
3) копію свідоцтва про державну реєстрацію МГО або ГО (для ІГ - копія протоколу про створення ініціативної групи);
4) для МГО або ГО копію статуту організації;
5) інформацію про організацію та її основні здобутки обсягом до 2-х листів формату А4;
6) опис документів, що подаються на Конкурс за підписом керівника організації або ІГ у відповідності до вимог додатка 3 (2 примірники);
5. Секретар Комісії перевіряє комплект поданих документів відповідно до опису. У разі відповідності ставить відмітку на одному примірнику опису і повертає його представнику МГО, ГО або ІГ.
6. Організації-учасники Конкурсу подають документи згідно з пунктом 4.4. Положення до відділу у справах молоді та спорту Каховської міської ради у термін до 1 грудня включно.
7. Повернення документів представникові МГО, ГО або ІГ у разі їх некомплектності не перешкоджає їх повторному поданню після усунення вказаних недоліків, але у визначені Положенням про Конкурс строки.
5. Проведення Конкурсу
1. Після завершення приймання документів на першому засіданні Комісії по розгляду проектів головою Комісії чи заступником голови Комісії, оголошується про кількість поданих на Конкурс проектів та кожен член Комісії отримує лист оцінки проекту. Форма листа оцінки встановлюється Положенням, відповідно до критеріїв, встановлених частиною 5.2.
6
2. Кожен член Комісії та Комісія в цілому оцінює подані проекти відповідно до таких критеріїв (додаток 4):
1) актуальність та обґрунтованість проекту;
2) методологія проекту;
3) очікуваний результат;
4) можливість отримання значного соціального ефекту від проекту з мінімальними затратами;
5) організаційна спроможність;
6) обґрунтованість бюджету та необхідних ресурсів;
7) креативність підходу до вирішення проблеми та інноваційність проекту;
8) якість оформлення попереднього звіту.
3. Комісія розглядає подані проекти у такому порядку:
1) спочатку розглядаються проекти, щодо яких є підстави вважати, що вони не підлягають розгляду за формальними підставами: організації, які подали проект, не відповідають вимогам, викладеним у п. 4.4, або документи, подані організацією є неповними. Шляхом відкритого голосування Комісія приймає рішення щодо відхилення чи допуску до розгляду таких проектів;
2) до публічного захисту допускаються проекти за рішенням Комісії; публічний захист здійснюється у формі презентації проекту на першому засіданні Комісії;
3) розгляд проектів здійснює індивідуально кожен член Комісії і оформляє оцінювальний лист проекту;
4) по закінченні попереднього розгляду кожен проект розглядається колегіально Комісією з урахуванням результатів розгляду проекту кожним членом Комісії;
5) остаточне рішення Комісії щодо визначення переможців конкурсу оформляється протоколом, який є доступним до копіювання.
4. Публічний захист проектів передбачає представлення проекту його керівником або представником від організації, що подала проект та його обговорення з участю членів Комісії, представників інших МГО, ГО або ІГ, журналістів, депутатів міської ради. Регламент обговорення та порядок постановки питань доповідачеві визначається Комісією.
5. Рішення щодо поданих проектів приймається простою більшістю голосів від складу членів Комісії. При рівності голосів голос головуючого Комісії є вирішальним. При розгляді подібних за своєю суттю проектів різних МГО, ГО або ІГ перевагу має проект, якщо він є складовою частиною програми МГО, ГО або ІГ, яка уже реалізується.
6. Комісія може ухвалити одне з таких рішень:
1) профінансувати проект у повному обсязі;
2) профінансувати проект частково;
3) відмовити у фінансуванні.
7
7. Розмір фінансування може бути скоригований Комісією за висновками експертів, чи за погодженням з МГО, ГО або ІГ, що подала проект.
8. Рішення Комісії затверджується розпорядженням міського голови, оприлюднюється у засобах масової інформації або на сайті Каховської міської ради, є остаточним і оскарженню не підлягає.
6. Фінансування муніципального гранту
1. Фінансування проекту здійснює централізована бухгалтерія відділу у справах молоді та спорту міської ради за рахунок міської комплексної Програми “Молодь” у обсягах, визначених на засіданні Комісії та затверджених розпорядженням міського голови в період початку реалізації проекту.
2. Перерахування коштів може здійснюватись як одноразово, так і по етапах, визначених розпорядженням міського голови.
3. У разі коли організація не надала звіт про реалізацію попереднього проекту, або коли у звіті були виявлені грубі порушення, організація не допускаються до участі в Конкурсах протягом двох бюджетних років.
4. МГО, ГО або ІГ, що отримала муніципальний грант, не має права використовувати його кошти поза цільовим призначенням, а також на ведення прибуткової діяльності.
7. Звітність та контроль
1. По завершенні виконання проекту МГО, ГО або ІГ готує відповідно до вимог, викладених в додатку 3, повний описовий та фінансовий звіти, які подаються до відділу у справах молоді та спорту Каховської міської ради (на електронному та паперовому носіях), протягом місяця після реалізації проекту, але не пізніше 30 листопада.
2. Звіт має містити повний опис робіт, виконаних в рамках проекту, досягнуті результати коротко - та довгострокові, а також інформацію про залучення до виконання проекту інших, не передбачених проектом ресурсів у формі коштів, майна, безкоштовної трудової участі тощо.
3. Звіти є відкритими для ознайомлення і зберігаються у відділі у справах молоді та спорту Каховської міської рад протягом трьох років від закінчення
проекту, після чого передаються на зберігання до архівного відділу Каховської
міської ради.
4. МГО, ГО або ІГ обов'язково звітує (за рішенням комісії) на засіданнях міської ради з питань молодіжної політики або на молодіжному “круглому столі”. Можливе звітування на засіданні сесії міської ради або на засіданні Громадської ради.
5. Протягом терміну реалізації проекту Комісія за власною ініціативою може здійснювати перевірку виконання МГО, ГО або ІГ плану реалізації проекту.
8. Заключні та перехідні положення
Положення набуває чинності з моменту затвердження його сесією міської ради.
Додаток 1
до Положення про порядок проведення міського конкурсу соціальних проектів та програм з молодіжних проблем
Заявка
на участь у конкурсі соціальних проектів та програм
молодіжних громадських організацій
Цей розділ заповнюється секретарем конкурсної комісії:
Номер проекту |
Дата реєстрації |
Результати розгляду |
Початок реалізації |
Дата закінчення реалізації |
Цей розділ заповнюється громадською організацією
Назва пріоритету конкурсу |
|
Назва проекту, програми |
|
Назва громадської організації, що подає проект, програму та її юридичний статус |
|
Загальний кошторис проекту (програми) |
|
Очікуване бюджетне фінансування |
|
Адреса громадської організації (юридична та фактична) |
|
Дата реєстрації громадської організації або її створення |
|
Прізвище, ім'я, по батькові керівника проекту, програми |
|
Контактні телефони та адреса електронної пошти керівника проекту, адреса для листування |
|
Прізвище, ім'я, по батькові керівника громадської організації або ініціативної групи |
|
Банківські реквізити громадської організації |
Підписи засвідчують зобов’язання:
- подавати в проекті, програмі правдиву інформацію;
- у разі надання бюджетного фінансування використовувати його відповідно до затвердженого кошторису;
- за будь-якого використання, застосування чи поширення інтелектуальних або інших цінностей, створених завдяки реалізації проекту, програми, посилатися на фінансову підтримку відділу у справах молоді та спорту Каховської міської ради.
Підпис керівника проекту ______________________ |
Дата ___________ |
Підпис керівника громадської організації або ініціативної групи __________________ |
Дата ___________ |
М. П.
Додаток 2
до Положення про порядок проведення міського конкурсу соціальних проектів та програм з молодіжних проблем
Опис проекту (програми)
___________________________________________________________
(назва проекту або програми)
1. Назва громадської організації або ініціативної групи ____________________
____________________________________________________________________
2. Актуальність проекту (програми), проблема, на розв'язання якої спрямовано проект.
3. Конкретні кількісні та якісні показники цільової групи, на яку спрямовано проект (програма), та територія, яку охоплюватиме виконання проекту, програми.
4. Мета проекту.
5. Завдання проекту.
6. Термін реалізації.
7. План реалізації проекту:
Етапи діяльності |
Види робіт |
Термін виконання |
Очікувані результати |
8. Очікувані результати проекту (кількісні та якісні), їхній вплив на суспільне життя та вирішення проблеми.
9. Показники виміру результатів проекту.
10. Кошторис проекту (програми).
Назва статті |
Розрахунки витрат |
Сума, що запитує ться в управлінні |
Сума коштів, що залучатимуться з інших джерел |
Власний внесок організа ції |
Загальна сума |
Заробітна плата (гонорари) |
|||||
Нарахування на заробітну плату |
|||||
Відрядження |
|||||
Проживання та харчування учасників |
|
|
|
|
|
Оренда місць проведення заходів |
|
|
|
|
|
Оренда транспорту |
|
|
|
|
|
Оренда обладнання, оргтехніки |
|
|
|
|
|
Прокат костюмів, одягу |
|||||
Послуги зв'язку |
|||||
Поліграфічні послуги |
|||||
Канцелярські витрати |
|||||
Придбання призів, сувенірів |
|
|
|
|
|
Інші витрати (вказати, які саме) |
|
|
|
|
|
Разом |
- інформація про організацію або ІГ (історія організації, дата заснування або легалізації, основна мета діяльності, структура та чисельність, реалізовані проекти, програми, заходи, джерела фінансування);
- резюме керівника проекту проекту та основних виконавців проекту;
- інші матеріали (статті, публікації, листи, відгуки тощо), які б засвідчували організаційну та технічну спроможність ГО, БО або ІГ реалізувати проект (програму), попередній досвід щодо вирішення проблеми, що є пріоритетом конкурсу.
Загальна кількість сторінок опису проекту (програми) без додатків не повинна перевищувати п'яти.
Додаток 3
до Положення про порядок проведення міського конкурсу соціальних проектів та програм з молодіжних проблем
Вимоги до описового та фінансового звіту за результатами
реалізації проекту (програми)
1. Описовий звіт
1. Описовий звіт повинен мати таку структуру:
- титульна сторінка, на якій зазначається назва проекту (програми), назва громадської організації або ініціативної групи, що відповідає за реалізацію проекту (програми), прізвище та ініціали керівника проекту (програми), період, за який подається звіт, підписи керівника проекту, керівника громадської організації або ініціативної групи, дата виходу звіту та дата прийняття звіту відділом у справах молоді та спорту Каховської міської ради;
- резюме звіту, в якому зазначається, яка була мета проекту (програми), які були завдання на звітний період і чи досягнуто їх, які проблеми виникали у ході реалізації проекту і що зробилося для їх подолання, яких головних результатів досягнуто;
- основна частина звіту. В ній подається інформація у розрізі завдань проекту (програми) за схемою: коли, де, що зроблено і які результати;
- висновки. В цій частині зазначається, чи досягнуто очікуваних результатів, які зрушення відбулися щодо подолання проблеми, на вирішення якої було спрямовано проект (програму), як поліпшилося становище соціальної категорії, на яку було спрямовано проект (програму);
- додатки. В додатках в обов'язковому порядку подається список учасників, програма (затверджені керівником громадської організації або ініціативної групи) заходів, що проводилися у межах проекту (програми), екземпляри усієї друкованої та іншої продукції, що виготовлялася в межах проекту, копії публікацій в ЗМІ, де висвітлювався хід та результати реалізації проекту (програми). Також можуть подаватися фотографії, відгуки учасників та інші матеріали, які засвідчують результати реалізації проекту (програми).
2. Описовий звіт має бути надруковано на папері форматом А4. Розмір шрифту (кегель) основного тексту - 12.
3. Описовий звіт скріплюється печаткою громадської організації (для ініціативних груп — підписом керівника проекту (програми).
ОЦІНОЧНИЙ ЛИСТ
проектів програм міських МГО, ГО або ІГ, поданих до міського конкурсу проектів та програм з молодіжних проблем
№ |
КРИТЕРІЇ |
Макс. оцінка |
Оцінка |
1. |
Актуальність та обґрунтованість проекту |
14 |
|
Відповідність проекту визначеним пріоритетам |
4 |
||
Актуальність проблеми, на вирішення якої спрямовано проект |
5 |
||
Чіткість визначення мети проекту та її зв'язок з проблемою, на вирішення якої спрямовано проект |
5 |
||
2. |
Методологія проекту |
14 |
|
Наскільки визначені завдання ведуть до досягнення мети |
5 |
||
Чіткість, логічність, послідовність та практична здійсненність плану реалізації проекту |
5 |
||
Рівень залучення представників цільової групи проекту до діяльності за проектом |
4 |
||
3. |
Очікуваний результат |
10 |
|
Можливість кількісної оцінки успішності проекту |
3 |
||
Можливість якісної оцінки успішності проекту |
3 |
||
Наскільки проект зміцнить потенціал організації |
4 |
||
4 |
Можливість отримання значного соціального ефекту від проекту з мінімальними затратами |
15 |
|
Довготривалий ефект від проекту |
5 |
||
Наскільки ефективно (практично) може бути вирішено проблему цільової групи |
5 |
||
Наскільки пропонована діяльність забезпечить суттєві зміни у вирішенні проблем |
5 |
||
5. |
Організаційна спроможність |
12 |
|
Залучення до реалізації проекту інш. неприбуткових організацій |
4 |
||
Наявність в організації досвіду та іншого ресурсного потенціалу для успішної реалізації проекту |
4 |
||
Наскільки задовільними є спеціальні знання та досвід кадрового складу організаторів проекту |
4 |
||
6. |
Обґрунтованість бюджету та необхідних ресурсів |
15 |
|
Обґрунтованість запланованих витрат та необхідність ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів |
5 |
||
Наявність власних чи залучених ресурсів для реалізації проекту |
5 |
||
Прийнятність запропонованих показників бюджету з точки зору вартості робіт, послуг, товарів, в рамках видів діяльності |
5 |
||
7. |
Якість оформлення попереднього звіту |
5 |
|
8. |
Креативність підходу до вирішення проблеми та інноваційність проекту |
15 |
|
ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА |
100 |
__________________ (___________________)
ПІДПИС П І Б